durni wyznawcy sekty kat.

Data: 2010-03-04 11:19:16
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
To już trzeci "cud" "odwołany" ostatnio - po "cudzie z Sokółki" i "cudzie"
związanym z rzekomym "obudzeniem się ze śpiączki" niejakiego Houbensa:

(...) Proces o uznanie cudu w watykańskiej Kongregacji Spraw
Kanonizacyjnych jeszcze się nie rozpoczął, pojawiły się bowiem pytania i
wątpliwości dotyczące cudu uzdrowienia z choroby Parkinsona francuskiej
zakonnicy Marie Simon-Pierre. Dlatego Kongregacja zwróciła się o dodatkowe
opinie do światowej sławy lekarzy - specjalistów zajmujących się tą
nieuleczalną chorobą. Prawdopodobnie jedno z pytań dotyczy tego, czy
francuska zakonnica cierpiała na chorobę Parkinsona czy na zespół
parkinsonowski.

- Są choroby, które dają objawy takie jak choroba Parkinsona, ale nimi nie
są - wyjaśnia "Rzeczpospolitej" neurolog, prof. Grzegorz Opala ze Śląskiego
Uniwersytetu Medycznego. - W niektórych zespołach parkinsonowskich,
powstałych z powodu urazów, zatruć i zażywanych leków, po wycofaniu np.
stosowanego leczenia cofają się objawy parkinsonowskie. Natomiast choroba
Parkinsona jest nie do wyleczenia.

Zdaniem prof. Opali jest mało prawdopodobne, by zespoły lekarskie
dotychczas badające sprawę uzdrowienia zakonnicy nie oceniały jej w tych
właśnie kategoriach. Zatrzymanie procesu spowodowało lawinę spekulacji i
plotkę, że francuska zakonnica ponownie zachorowała - w tej sprawie nie ma
żadnych oficjalnych komentarzy. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7624304,Beatyfikacja_Jana_Pawla_II__Klopoty_z_cudem_uzdrowienia.html

Data: 2010-03-04 13:56:46
Autor: -heÂŽsk-
durni wyznawcy sekty kat.

WON z tym na pl.soc. religia. tam lecz swoje fobie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-04 14:18:32
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
To już trzeci "cud" "odwołany" ostatnio - po "cudzie z Sokółki" i "cudzie"
[...]
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7624304,Beatyfikacja_Jana_Pawla_II__Klopoty_z_cudem_uzdrowienia.html

I co...? Przekreślone zostanie życie i dokonania Jana Pawła II...? To tylko taki - przyznaję - sprytny zabieg socjotechniczny zastosowany w celu pomniejszenia roli Papieża w wydarzeniach XX wieku. Niestety na grupowiczach nie odniesie on zamierzonego skutku a przypadkowe małolaty i biedne wykształciuchy mają już wytłumaczone moim postem ;>

Tak, że donieś naczelnemu GóWnianej, żeby nauczył się tańczyć hopaka
http://www.youtube.com/watch?v=4QUeAIK1hzI
na innym grobie bo ten konkretny jest dla niego niedostępny.
Papież Jan Paweł II swoje zrobił i umarł szczęśliwy, że wypełnił Boski plan w przyznanym mu zakresie. Jeżeli z jego udziałem nie zdarzył się cud to oznacza, że taki cud nie był potrzebny. Jeżeli się zdarzył a nie został rozpoznany to może właśnie za wstawiennictwem skromnego Świętego Jana Pawła II.

--
Sławek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-04 17:34:57
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Thu, 04 Mar 2010 14:18:32 +0100, Slawek SWP napisał(a):

I co...? Przekreślone zostanie życie i dokonania Jana Pawła II...?

"NIEPRZELICZONE dokonania" - zapomniałeś dodać!

Data: 2010-03-05 20:59:21
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
Dnia Thu, 04 Mar 2010 14:18:32 +0100, Slawek SWP napisał(a):

I co...? Przekreślone zostanie życie i dokonania Jana Pawła II...?

"NIEPRZELICZONE dokonania" - zapomniałeś dodać!

Och nie, tylko przygłupy tak mówią. Bardzo mi przykro, że tak wyszło ale wyrywasz się przed szereg a to się mści na osobnikach o nie całkowicie wykształconym mózgu.

Data: 2010-03-06 09:52:35
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Fri, 05 Mar 2010 20:59:21 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Myślisz że potrafiłbym pisać na klawiaturze jakbym miał "nie całkowicie
wykształcony mózg"?

A tymczasem wylicz pięć dokonań Sługi Bożego Jana Pawła II.

Data: 2010-03-06 13:07:09
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Małpy też umieją pisać na klawiaturze... Mam nadzieję, że nie uznajesz tej umiejętności za kryterium inteligencji.

A tymczasem wylicz pięć dokonań Sługi Bożego Jana Pawła II.

Zwiększył zasoby dobra na planecie. Do tej pory powinniście - ty i zaplecze - wykombinować jakąś miarę dobra i jego giełdowy przelicznik.

Data: 2010-03-06 13:22:12
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Sat, 06 Mar 2010 13:07:09 +0100, Slawek SWP napisał(a):

A tymczasem wylicz pięć dokonań Sługi Bożego Jana Pawła II.

Zwiększył zasoby dobra na planecie.

A konkretnie?

Data: 2010-03-06 13:46:02
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

No coś tak przynajmniej ze 30%, choć na południowej półkuli to przeważają oceany, więc nie wiem jak to przeliczyć w stosunku do północnej. Może... Gdyby tak uznać, że zamieszkały ląd jest równomiernie rozmieszczony na powierzchni kuli ziemskiej i, że kula ziemska ma kształt kuli a nie spłaszczonego jajka to może nawet 32% by się dało...
Bo wiesz wszędzie gdzie Jan Paweł II się pojawiał witały go zawsze tłumy ludzi cieszących się z jego przybycia. Wiem! Wiem, wiem, nie wszędzie te karesy były szczere ale w telewizji nie było widać wykrzywionych gąb.
Tak przy okazji, dostałeś już jednostkę przeliczeniową dobra na złoto...?

Data: 2010-03-06 13:58:15
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Sat, 06 Mar 2010 13:46:02 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

..... A na jego pogrzebie było 6 milionów ludzi - "cudownie" zapełniających
dwie ulice w Rzymie:

http://legaba.6te.net/pogrzeb.jpeg

Data: 2010-03-07 14:37:37
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Na pogrzebie Jaruzelskiego będzie mniej ludzi ale za to salwa honorowa w trumnę - dla pewności!

Data: 2010-03-07 15:46:51
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Sun, 07 Mar 2010 14:37:37 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

To w ramach tych zasobów dobra będzie ta salwa?

Data: 2010-03-07 23:45:18
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Raczej nie, ja nie jestem z tego pokolenia, mnie uczyła lola 0,75 i godzinka na stołku blatem na podłodze. Kłębi się we mnie sporo złości i wciąż niezaspokojona chęć odwetu.
Natomiast u innych, dużo młodszych, widzę pozytywny wpływ filozofii Jana Pawła II i choć ja jestem już stracony to cieszę się, że w moim otoczeniu nie ma nikogo takiego jak ty.

Data: 2010-03-08 01:20:22
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:45:18 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

No to gdzie to "papieskie nauczanie" ? Poszło w las?

Data: 2010-03-08 11:18:22
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Napisałem ci sporo wcześniej, na grupowiczów wekslowanie nie zadziała, nieświadome małolaty i nieliczne wykształciuchy co to zaczynają samodzielnie myśleć już zostali ostrzeżeni.
Tak się zastanawiam nad twoimi znajomymi... Czy dasz radę kogoś nazwać przyjacielem, przyjaciółką...? Bo gdy kiedyś umrzesz to ktoś będzie "musiał" zająć się twoim pochówkiem - przepisy sanitarne takie są - i teraz pytanie, które mnie frapuje od pewnego czasu, czy będzie to urzędnik, wylosowany do załatwienia tego "problemu" czy może w "realu" grasz rolę miłego, uprzejmego, bogobojnego... I ktoś omamiony tym wizerunkiem jednak pójdzie za twoją trumną...
Bo jedno jest pewne, jeśli jesteś szczery i na grupie wyłania się z postów twoja prawdziwa osobowość to prawdziwych "przyjaciół" nie masz.

Data: 2010-03-08 11:24:49
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 11:18:22 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Wcześniej w odpowiedzi na moje pytanie o "rozliczne dokonania JP2"
napisałeś że mam nie całkowicie wykształcony mózg.

Data: 2010-03-08 12:01:40
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
Wcześniej w odpowiedzi na moje pytanie o "rozliczne dokonania JP2"
napisałeś że mam nie całkowicie wykształcony mózg.

Może gdybyś zapłacił to by się jakiś przyjaciel, albo przyjaciółka znaleźli i po twojej śmierci udawaliby smutek i żal.
Dwa tysiące złotych powinny starczyć, w końcu to jeden dzień załatwiania i i drugi - spektakl na cmentarzu, czas dojazdów, paliwo, amortyzacja samochodu, ubranie pewnie taki ktoś ma, odpowiednie...

Mam pomysł! Oddaj mięso, kości i całą resztę pośmiertnie dla dobra nauki! Nie wierzysz w Boga Wszechmogącego to ci wsio rybka czy cię pokroją i umieszczą w słojach z formalną czy zakopią w nienawistnej ci poświęconej ziemi.

"
Jak dobrze mi w pozycji tej
W pozycji hory-zon-tal-nej
Ubodzy krewni niosą mnie na swych ramionach
A za trumną idzie żona
Choć właśnie pada - pada deszcz
W dębowej trumnie sucho jest
Ubodzy krewni przemoczeni są zupełnie
Żona pewnie się przeziębi
Dość długa droga czeka ich
Kilometr z hakiem muszą iść
Oj, będzie bardzo ciężko
Z pełną trumienką
Z m o j ą trumienką
Oj!
O wieko bębnią krople dżdżu
Kołyszą słodko mnie do snu
Ubogim krewnym trumna wrzyna się w ramiona
I już ledwo idzie żona
Raz dwa i lewa! Raz dwa i lewa!"

Ten kawałek o żonie to aktualny, nieaktualny... Co...?

Data: 2010-03-08 12:44:46
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 12:01:40 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

A po cholerę? W niektórych kulturach śmierć bliskiej osoby jest okazją do
radosnego świętowania. Nie lepiej tak? Zresztą jak ten "smutek i żal" pogodzić z rzekomym "wiecznotrwałym
szczęściem w niebie przed obliczem boga" jakiego wg waszej wiary podobno
zaznają zmarli po śmierci?

Data: 2010-03-08 14:26:32
Autor: `heÂŽsk
durni wyznawcy sekty kat.
On Mon, 8 Mar 2010 12:44:46 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

A po cholerę? W niektórych kulturach śmierć bliskiej osoby jest okazją do
radosnego świętowania. Nie lepiej tak?

 niebawem twoi bliscy moga  miec okazje "radosnego swietowania".
 no i co gamoniu, ciarki cie przeszly ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-08 15:09:18
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

[...]

A skąd! Wszystkich przeżyłem :)))))

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-08 17:20:55
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

[...]

No to jesteś sam. Zostaje ci urzędnik no ale może jesteś z niektórych kultur dla których "robota jak robota, ktoś to musi robić" cię nie wzrusza.

Data: 2010-03-08 17:35:29
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

[...]

Co to znaczy "urzędnik" w tym przypadku?

Twoje osiemnaścioro dziatków będzie gołymy ręcamy szlochając ryć dla ciebie
jamę w zmarzniętym marglu, a dla mnie jakiś "urzędnik" raz raz podjedzie
koparką, naciśnie przycisk, machnie wajchą i na tym koniec?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-08 17:48:23
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
Co to znaczy "urzędnik" w tym przypadku?
[...]

Ktoś, kto minutę po załatwieniu formalności zapomni o zakopkach, bo zajmie się piciem herbaty albo dłubaniem w nosie.

Data: 2010-03-08 17:49:49
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 17:48:23 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

A twoi familianci na znak żałoby po tobie przez miesiąc nie skorzystają z
WC.... --

Data: 2010-03-08 17:54:38
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Moi znajomi, przyjaciele i rodzina nie znakują stanów emocjonalnych, oni je przeżywają.

Data: 2010-03-08 18:08:20
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 17:54:38 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Żaden z twoich znajomych i przyjaciół nie jest urzędnikiem?

Data: 2010-03-09 21:06:19
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

A bo jeden... Tylko, że oni "do mnie" nie pracują

Data: 2010-03-09 21:27:36
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Tue, 09 Mar 2010 21:06:19 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

I nie przeszkadza ci że np kwadrans po rozmowie z tobą piją herbatę?

Data: 2010-03-09 23:25:41
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
I nie przeszkadza ci że np kwadrans po rozmowie z tobą piją herbatę?

Ja jestem pamiętany. Wiem, że mam przyjaciół, w pełni znaczenia tego słowa.

Data: 2010-03-10 13:36:57
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Tue, 09 Mar 2010 23:25:41 +0100, Slawek SWP napisał(a):

Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
I nie przeszkadza ci że np kwadrans po rozmowie z tobą piją herbatę?

Ja jestem pamiętany. Wiem, że mam przyjaciół, w pełni znaczenia tego słowa.

Którzy nie tylko kwadrans po rozmowie z tobą ale i do końca dnia w którym
ta rozmowa miała miejsce nie pijają herbaty.

Data: 2010-03-10 14:23:16
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Dobre samopoczucie, zadowolenie z kolejnego dnia przeżytego w zgodzie z Bogiem, pewność przyjaźni... Wiesz... Tak właściwie to nie zaprzątają mojej uwagi takie dylematy. Pustka wokół ciebie to twój problem.
Przy okazji, nie męczy cię wymuszanie na obcych ersatzu przyjacielskiej rozmowy?

Data: 2010-03-10 14:29:02
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Wed, 10 Mar 2010 14:23:16 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

A po co zaraz "bóg" ?

Zaraz będziesz udowadniał że ateiści to tylko kurwy i złodzieje nie mający
przyjaciół, w przeciwieństwie do lefebrystów?

Data: 2010-03-10 14:41:50
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

No cóż... zostawiam cię na pastwę nicości. Kończę - na jakiś czas - "przyjacielską" rozmowę. Mam nadzieję, że nic cię nie zeżre w tym czasokresie.

Data: 2010-03-10 20:42:13
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.

Data: 2010-03-10 20:47:10
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Wed, 10 Mar 2010 20:42:13 +0100, Slawek SWP napisał(a):

Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
 > [...]

Nie zeżarło!

Data: 2010-03-09 12:02:53
Autor: `heÂŽsk
durni wyznawcy sekty kat.
On Mon, 8 Mar 2010 17:35:29 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

a dla mnie jakiś "urzędnik" raz raz podjedzie
koparką, naciśnie przycisk, machnie wajchą i na tym koniec?

 klecha jame pokropi i wtedy szlag cie trafi 2-gi raz ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-09 14:39:21
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Tue, 09 Mar 2010 12:02:53 +0100, `he®sk napisał(a):

On Mon, 8 Mar 2010 17:35:29 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

a dla mnie jakiś "urzędnik" raz raz podjedzie
koparką, naciśnie przycisk, machnie wajchą i na tym koniec?

 klecha jame pokropi i wtedy szlag cie trafi 2-gi raz ;o)))

W przeciwieństwie do ciebie nie wierzę w istnienie "życia po śmierci".
Takie przekonanie to absurd.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-09 15:15:55
Autor: *heÂŽsk*
durni wyznawcy sekty kat.
On Tue, 9 Mar 2010 14:39:21 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  klecha jame pokropi i wtedy szlag cie trafi 2-gi raz ;o)))
W przeciwieństwie do ciebie nie wierzę w istnienie "życia po śmierci".

 nie wiesz w co wierze wiec nie kombinuj.  pomysl sobie, twoj wywlok pokropi jakis pijany klecha,  byc moze pedofil ;o)))

Takie przekonanie to absurd.

 porozmawiaj z tymi, ktorzy leza w hospicjum...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-09 15:22:47
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

[...]

Który wcześniej macał twojego syna na przykład.

Takie przekonanie to absurd.

 porozmawiaj z tymi, ktorzy leza w hospicjum...

Nie trzeba. Już otarłem się w życiu o śmierć. I co z twoimi teoriami?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-10 10:25:33
Autor: *heÂŽsk*
durni wyznawcy sekty kat.
On Tue, 9 Mar 2010 15:22:47 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  nie wiesz w co wierze wiec nie kombinuj. >  pomysl sobie, twoj wywlok pokropi jakis pijany klecha, >  byc moze pedofil ;o)))

Który wcześniej macał twojego syna na przykład.

 albo twoja corke, na przyklad. jak ci teraz ?

Nie trzeba. Już otarłem się w życiu o śmierć. I co z twoimi teoriami?

 "modliles" sie by bozia dala ci jeszcze jedna szanse ? a widzisz...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 13:37:30
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

 nie wiesz w co wierze wiec nie kombinuj.  pomysl sobie, twoj wywlok pokropi jakis pijany klecha,  byc moze pedofil ;o)))

Który wcześniej macał twojego syna na przykład.

 albo twoja corke, na przyklad. jak ci teraz ?

Zabezpieczam się.

[...]

Chyba Ĺźartujesz.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-09 12:02:53
Autor: `heÂŽsk
durni wyznawcy sekty kat.
On Mon, 8 Mar 2010 15:09:18 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  no i co gamoniu, ciarki cie przeszly ? ;o)))
A skąd! Wszystkich przeżyłem :)))))

 a tego kleche co ci dzwoni ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-09 14:38:19
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

[...]

U mnie na szczęście nie dzwoni. A u ciebie?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-09 15:15:55
Autor: *heÂŽsk*
durni wyznawcy sekty kat.
On Tue, 9 Mar 2010 14:38:19 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  a tego kleche co ci dzwoni ? ;o)))

U mnie na szczęście nie dzwoni. A u ciebie?

 to jak bedziesz robic zakupy w niedziele ? ;o)))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-09 15:23:31
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

 a tego kleche co ci dzwoni ? ;o)))

U mnie na szczęście nie dzwoni. A u ciebie?

 to jak bedziesz robic zakupy w niedziele ? ;o)))))

A co? Mam siedzieć o suchym pysku cały dzień bo akurat jesteś katolikiem?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-10 10:25:33
Autor: *heÂŽsk*
durni wyznawcy sekty kat.
On Tue, 9 Mar 2010 15:23:31 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  to jak bedziesz robic zakupy w niedziele ? ;o)))))

A co? Mam siedzieć o suchym pysku cały dzień bo akurat jesteś katolikiem?

 a jakie to ma znaczenie w co wierze?  pytanie zasadnicze: na zakupy wyruszasz kiedy klecha zaczyna  dzwonic czy klecha zaczyna dzwonic kiedy wyruszasz na zakupy?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 13:38:34
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

 to jak bedziesz robic zakupy w niedziele ? ;o)))))

A co? Mam siedzieć o suchym pysku cały dzień bo akurat jesteś katolikiem?

 a jakie to ma znaczenie w co wierze?

A jakie to ma znaczenie w jaki dzień robię zakupy w sklepie
wielkopowierzchniowym?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-04 20:33:12
Autor: Polok_prawdziwy
durni wyznawcy sekty kat.
Slawek SWP wrote:

I co...? Przekreślone zostanie życie i dokonania Jana Pawła II...?

Acośty - jego dokonania dziejom soem nadal...!!!

- cheba łobserwujes teroski, ze POKOLENIE JPII jus nie jak kiedysik,
cichutko sem do skułki chodzi i pozondnom edukacyjem zdobywo, ino PIJE,
SIEM MARKOTYZUJE, NAŁOKRONGŁO SIEM PUSCO, POLICYJONTUW, MATKI, ŁOJCUW
MORDUJE, KRADNIE, ZABIJO I DOKOśCIOŁA NIEUCENSCO...

Data: 2010-03-05 21:07:41
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Polok_prawdziwy napisał:
Slawek SWP wrote:

[...]

Pokolenie Jana Pawła II stosuje z wyboru w swoim życiu jego nauki, rozumiem, że pokolenie JPII to jakieś inne... Takie jak napisałeś. Przykro mi, że żyjesz w takim otoczeniu ale cóż nie każdy ma tyle szczęścia co ja. Może powinieneś dobrowolnie podnieść opodatkowanie swoich przychodów, wiesz, żeby policja miała za co cię bronić przed tymi rozwydrzeńcami z JPII.

Tak przy okazji... Wiesz może z jakiej grupy te monstra się wywodzą, skinhead-zi, punk-i, czy emo-degeneraci...?

Data: 2010-03-04 20:27:59
Autor: Polok_prawdziwy
durni wyznawcy sekty kat.
Grzegorz Z. wrote:

Cheee..., cheeee..., cheeee...!

- łokrutnie pikny komentoż do jego cuduw psecytołem w imternacie:

http://fakty.interia.pl/religia/news/beatyfikacja-jana-pawla-ii-klopoty-z-cudem/komentarze,1447346,,28986148

A swojom drogom, myślem z PRAWDZIWY CUD byłby dopiro wuwcas, jakby nas
NOJWINKSY I NOJMONDZEJSY CHOP POLOK PAPIOż JPII wcionżem zasedł...

Ale jakosik tosiem niestało - cheba stronom cynnom być musioł...

Data: 2010-03-05 21:20:43
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Grzegorz Z. wrote:

[...]

Nie powinieneś swoich doświadczeń przenosić na preceptora ludzkości. Biedaku to, że twój świat jest ograniczony do gimnastyki seksualnej nie oznacza, że inni też tak mają.

Data: 2010-03-05 21:30:42
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Dobrze, że ten komentarz nie jest osamotniony, są tam też inne "łokrutnie pikne".