durni wyznawcy sekty kat.

Data: 2010-03-04 14:18:32
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
To już trzeci "cud" "odwołany" ostatnio - po "cudzie z Sokółki" i "cudzie"
[...]
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7624304,Beatyfikacja_Jana_Pawla_II__Klopoty_z_cudem_uzdrowienia.html

I co...? Przekre¶lone zostanie życie i dokonania Jana Pawła II...? To tylko taki - przyznaję - sprytny zabieg socjotechniczny zastosowany w celu pomniejszenia roli Papieża w wydarzeniach XX wieku. Niestety na grupowiczach nie odniesie on zamierzonego skutku a przypadkowe małolaty i biedne wykształciuchy maj± już wytłumaczone moim postem ;>

Tak, że donie¶ naczelnemu GóWnianej, żeby nauczył się tańczyć hopaka
http://www.youtube.com/watch?v=4QUeAIK1hzI
na innym grobie bo ten konkretny jest dla niego niedostępny.
Papież Jan Paweł II swoje zrobił i umarł szczę¶liwy, że wypełnił Boski plan w przyznanym mu zakresie. Jeżeli z jego udziałem nie zdarzył się cud to oznacza, że taki cud nie był potrzebny. Jeżeli się zdarzył a nie został rozpoznany to może wła¶nie za wstawiennictwem skromnego ¦więtego Jana Pawła II.

--
Sławek SWP
Sk±d wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodnicz±cy wył±czył mikrofony!

['] Prawd± po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-04 17:34:57
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Thu, 04 Mar 2010 14:18:32 +0100, Slawek SWP napisał(a):

I co...? Przekre¶lone zostanie życie i dokonania Jana Pawła II...?

"NIEPRZELICZONE dokonania" - zapomniałe¶ dodać!

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-05 20:59:21
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
Dnia Thu, 04 Mar 2010 14:18:32 +0100, Slawek SWP napisał(a):

I co...? Przekre¶lone zostanie życie i dokonania Jana Pawła II...?

"NIEPRZELICZONE dokonania" - zapomniałe¶ dodać!

Och nie, tylko przygłupy tak mówi±. Bardzo mi przykro, że tak wyszło ale wyrywasz się przed szereg a to się m¶ci na osobnikach o nie całkowicie wykształconym mózgu.

Data: 2010-03-06 09:52:35
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Fri, 05 Mar 2010 20:59:21 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

My¶lisz że potrafiłbym pisać na klawiaturze jakbym miał "nie całkowicie
wykształcony mózg"?

A tymczasem wylicz pięć dokonań Sługi Bożego Jana Pawła II.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-06 13:07:09
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Małpy też umiej± pisać na klawiaturze... Mam nadzieję, że nie uznajesz tej umiejętno¶ci za kryterium inteligencji.

A tymczasem wylicz pięć dokonań Sługi Bożego Jana Pawła II.

Zwiększył zasoby dobra na planecie. Do tej pory powinni¶cie - ty i zaplecze - wykombinować jak±¶ miarę dobra i jego giełdowy przelicznik.

Data: 2010-03-06 13:22:12
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Sat, 06 Mar 2010 13:07:09 +0100, Slawek SWP napisał(a):

A tymczasem wylicz pięć dokonań Sługi Bożego Jana Pawła II.

Zwiększył zasoby dobra na planecie.

A konkretnie?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-06 13:46:02
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

No co¶ tak przynajmniej ze 30%, choć na południowej półkuli to przeważaj± oceany, więc nie wiem jak to przeliczyć w stosunku do północnej. Może... Gdyby tak uznać, że zamieszkały l±d jest równomiernie rozmieszczony na powierzchni kuli ziemskiej i, że kula ziemska ma kształt kuli a nie spłaszczonego jajka to może nawet 32% by się dało...
Bo wiesz wszędzie gdzie Jan Paweł II się pojawiał witały go zawsze tłumy ludzi ciesz±cych się z jego przybycia. Wiem! Wiem, wiem, nie wszędzie te karesy były szczere ale w telewizji nie było widać wykrzywionych g±b.
Tak przy okazji, dostałe¶ już jednostkę przeliczeniow± dobra na złoto...?

Data: 2010-03-06 13:58:15
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Sat, 06 Mar 2010 13:46:02 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

..... A na jego pogrzebie było 6 milionów ludzi - "cudownie" zapełniaj±cych
dwie ulice w Rzymie:

http://legaba.6te.net/pogrzeb.jpeg

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-07 14:37:37
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Na pogrzebie Jaruzelskiego będzie mniej ludzi ale za to salwa honorowa w trumnę - dla pewno¶ci!

Data: 2010-03-07 15:46:51
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Sun, 07 Mar 2010 14:37:37 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

To w ramach tych zasobów dobra będzie ta salwa?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-07 23:45:18
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Raczej nie, ja nie jestem z tego pokolenia, mnie uczyła lola 0,75 i godzinka na stołku blatem na podłodze. Kłębi się we mnie sporo zło¶ci i wci±ż niezaspokojona chęć odwetu.
Natomiast u innych, dużo młodszych, widzę pozytywny wpływ filozofii Jana Pawła II i choć ja jestem już stracony to cieszę się, że w moim otoczeniu nie ma nikogo takiego jak ty.

Data: 2010-03-08 01:20:22
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:45:18 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

No to gdzie to "papieskie nauczanie" ? Poszło w las?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-08 11:18:22
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Napisałem ci sporo wcze¶niej, na grupowiczów wekslowanie nie zadziała, nie¶wiadome małolaty i nieliczne wykształciuchy co to zaczynaj± samodzielnie my¶leć już zostali ostrzeżeni.
Tak się zastanawiam nad twoimi znajomymi... Czy dasz radę kogo¶ nazwać przyjacielem, przyjaciółk±...? Bo gdy kiedy¶ umrzesz to kto¶ będzie "musiał" zaj±ć się twoim pochówkiem - przepisy sanitarne takie s± - i teraz pytanie, które mnie frapuje od pewnego czasu, czy będzie to urzędnik, wylosowany do załatwienia tego "problemu" czy może w "realu" grasz rolę miłego, uprzejmego, bogobojnego... I kto¶ omamiony tym wizerunkiem jednak pójdzie za twoj± trumn±...
Bo jedno jest pewne, je¶li jeste¶ szczery i na grupie wyłania się z postów twoja prawdziwa osobowo¶ć to prawdziwych "przyjaciół" nie masz.

Data: 2010-03-08 11:24:49
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 11:18:22 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Wcze¶niej w odpowiedzi na moje pytanie o "rozliczne dokonania JP2"
napisałe¶ że mam nie całkowicie wykształcony mózg.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-08 12:01:40
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
Wcze¶niej w odpowiedzi na moje pytanie o "rozliczne dokonania JP2"
napisałe¶ że mam nie całkowicie wykształcony mózg.

Może gdyby¶ zapłacił to by się jaki¶ przyjaciel, albo przyjaciółka znaleĽli i po twojej ¶mierci udawaliby smutek i żal.
Dwa tysi±ce złotych powinny starczyć, w końcu to jeden dzień załatwiania i i drugi - spektakl na cmentarzu, czas dojazdów, paliwo, amortyzacja samochodu, ubranie pewnie taki kto¶ ma, odpowiednie...

Mam pomysł! Oddaj mięso, ko¶ci i cał± resztę po¶miertnie dla dobra nauki! Nie wierzysz w Boga Wszechmog±cego to ci wsio rybka czy cię pokroj± i umieszcz± w słojach z formaln± czy zakopi± w nienawistnej ci po¶więconej ziemi.

"
Jak dobrze mi w pozycji tej
W pozycji hory-zon-tal-nej
Ubodzy krewni nios± mnie na swych ramionach
A za trumn± idzie żona
Choć wła¶nie pada - pada deszcz
W dębowej trumnie sucho jest
Ubodzy krewni przemoczeni s± zupełnie
Żona pewnie się przeziębi
Do¶ć długa droga czeka ich
Kilometr z hakiem musz± i¶ć
Oj, będzie bardzo ciężko
Z pełn± trumienk±
Z m o j ± trumienk±
Oj!
O wieko bębni± krople dżdżu
Kołysz± słodko mnie do snu
Ubogim krewnym trumna wrzyna się w ramiona
I już ledwo idzie żona
Raz dwa i lewa! Raz dwa i lewa!"

Ten kawałek o żonie to aktualny, nieaktualny... Co...?

Data: 2010-03-08 12:44:46
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 12:01:40 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

A po cholerę? W niektórych kulturach ¶mierć bliskiej osoby jest okazj± do
radosnego ¶więtowania. Nie lepiej tak? Zreszt± jak ten "smutek i żal" pogodzić z rzekomym "wiecznotrwałym
szczę¶ciem w niebie przed obliczem boga" jakiego wg waszej wiary podobno
zaznaj± zmarli po ¶mierci?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-08 14:26:32
Autor: `he®sk
durni wyznawcy sekty kat.
On Mon, 8 Mar 2010 12:44:46 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

A po cholerę? W niektórych kulturach ¶mierć bliskiej osoby jest okazj± do
radosnego ¶więtowania. Nie lepiej tak?

 niebawem twoi bliscy moga  miec okazje "radosnego swietowania".
 no i co gamoniu, ciarki cie przeszly ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-08 15:09:18
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 14:26:32 +0100, `he®sk napisał(a):

On Mon, 8 Mar 2010 12:44:46 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

A po cholerę? W niektórych kulturach śmierć bliskiej osoby jest okazją do
radosnego świętowania. Nie lepiej tak?

 niebawem twoi bliscy moga  miec okazje "radosnego swietowania".
 no i co gamoniu, ciarki cie przeszly ? ;o)))

A skąd! Wszystkich przeżyłem :)))))

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-08 17:20:55
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

[...]

No to jesteś sam. Zostaje ci urzędnik no ale może jesteś z niektórych kultur dla których "robota jak robota, ktoś to musi robić" cię nie wzrusza.

--
SĹ‚awek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-08 17:35:29
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

[...]

Co to znaczy "urzędnik" w tym przypadku?

Twoje osiemnaścioro dziatków będzie gołymy ręcamy szlochając ryć dla ciebie
jamę w zmarzniętym marglu, a dla mnie jakiś "urzędnik" raz raz podjedzie
koparką, naciśnie przycisk, machnie wajchą i na tym koniec?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-08 17:48:23
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
Co to znaczy "urzędnik" w tym przypadku?
[...]

Ktoś, kto minutę po załatwieniu formalności zapomni o zakopkach, bo zajmie się piciem herbaty albo dłubaniem w nosie.

Data: 2010-03-08 17:49:49
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 17:48:23 +0100, Slawek SWP napisał(a):

Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
Co to znaczy "urzędnik" w tym przypadku?
[...]

Kto¶, kto minutę po załatwieniu formalno¶ci zapomni o zakopkach, bo zajmie się piciem herbaty albo dłubaniem w nosie.

A twoi familianci na znak żałoby po tobie przez miesi±c nie skorzystaj± z
WC.... --
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-08 17:54:38
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Moi znajomi, przyjaciele i rodzina nie znakuj± stanów emocjonalnych, oni je przeżywaj±.

Data: 2010-03-08 18:08:20
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 17:54:38 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Żaden z twoich znajomych i przyjaciół nie jest urzędnikiem?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-09 21:06:19
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

A bo jeden... Tylko, że oni "do mnie" nie pracuj±

Data: 2010-03-09 21:27:36
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Tue, 09 Mar 2010 21:06:19 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

I nie przeszkadza ci że np kwadrans po rozmowie z tob± pij± herbatę?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-09 23:25:41
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
I nie przeszkadza ci że np kwadrans po rozmowie z tob± pij± herbatę?

Ja jestem pamiętany. Wiem, że mam przyjaciół, w pełni znaczenia tego słowa.

Data: 2010-03-10 13:36:57
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Tue, 09 Mar 2010 23:25:41 +0100, Slawek SWP napisał(a):

Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
I nie przeszkadza ci że np kwadrans po rozmowie z tob± pij± herbatę?

Ja jestem pamiętany. Wiem, że mam przyjaciół, w pełni znaczenia tego słowa.

Którzy nie tylko kwadrans po rozmowie z tob± ale i do końca dnia w którym
ta rozmowa miała miejsce nie pijaj± herbaty.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-10 14:23:16
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

Dobre samopoczucie, zadowolenie z kolejnego dnia przeżytego w zgodzie z Bogiem, pewno¶ć przyjaĽni... Wiesz... Tak wła¶ciwie to nie zaprz±taj± mojej uwagi takie dylematy. Pustka wokół ciebie to twój problem.
Przy okazji, nie męczy cię wymuszanie na obcych ersatzu przyjacielskiej rozmowy?

Data: 2010-03-10 14:29:02
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Wed, 10 Mar 2010 14:23:16 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

A po co zaraz "bóg" ?

Zaraz będziesz udowadniał że atei¶ci to tylko kurwy i złodzieje nie maj±cy
przyjaciół, w przeciwieństwie do lefebrystów?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-10 14:41:50
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
[...]

No cóż... zostawiam cię na pastwę nico¶ci. Kończę - na jaki¶ czas - "przyjacielsk±" rozmowę. Mam nadzieję, że nic cię nie zeżre w tym czasokresie.

Data: 2010-03-10 15:46:18
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Wed, 10 Mar 2010 14:41:50 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Nie, nie zeżre.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-10 20:42:13
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.

Data: 2010-03-10 20:47:10
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Wed, 10 Mar 2010 20:42:13 +0100, Slawek SWP napisał(a):

Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
 > [...]

Nie zeżarło!

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-09 12:02:53
Autor: `he®sk
durni wyznawcy sekty kat.
On Mon, 8 Mar 2010 17:35:29 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

a dla mnie jaki¶ "urzędnik" raz raz podjedzie
kopark±, naci¶nie przycisk, machnie wajch± i na tym koniec?

 klecha jame pokropi i wtedy szlag cie trafi 2-gi raz ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-09 14:39:21
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.
Dnia Tue, 09 Mar 2010 12:02:53 +0100, `he®sk napisał(a):

On Mon, 8 Mar 2010 17:35:29 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

a dla mnie jakiś "urzędnik" raz raz podjedzie
koparką, naciśnie przycisk, machnie wajchą i na tym koniec?

 klecha jame pokropi i wtedy szlag cie trafi 2-gi raz ;o)))

W przeciwieństwie do ciebie nie wierzę w istnienie "życia po śmierci".
Takie przekonanie to absurd.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-09 15:15:55
Autor: *he®sk*
durni wyznawcy sekty kat.
On Tue, 9 Mar 2010 14:39:21 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  klecha jame pokropi i wtedy szlag cie trafi 2-gi raz ;o)))
W przeciwieństwie do ciebie nie wierzę w istnienie "życia po ¶mierci".

 nie wiesz w co wierze wiec nie kombinuj.  pomysl sobie, twoj wywlok pokropi jakis pijany klecha,  byc moze pedofil ;o)))

Takie przekonanie to absurd.

 porozmawiaj z tymi, ktorzy leza w hospicjum...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-09 15:22:47
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

[...]

Który wcześniej macał twojego syna na przykład.

Takie przekonanie to absurd.

 porozmawiaj z tymi, ktorzy leza w hospicjum...

Nie trzeba. Już otarłem się w życiu o śmierć. I co z twoimi teoriami?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-10 10:25:33
Autor: *he®sk*
durni wyznawcy sekty kat.
On Tue, 9 Mar 2010 15:22:47 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  nie wiesz w co wierze wiec nie kombinuj. >  pomysl sobie, twoj wywlok pokropi jakis pijany klecha, >  byc moze pedofil ;o)))

Który wcze¶niej macał twojego syna na przykład.

 albo twoja corke, na przyklad. jak ci teraz ?

Nie trzeba. Już otarłem się w życiu o ¶mierć. I co z twoimi teoriami?

 "modliles" sie by bozia dala ci jeszcze jedna szanse ? a widzisz...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 13:37:30
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

 nie wiesz w co wierze wiec nie kombinuj.  pomysl sobie, twoj wywlok pokropi jakis pijany klecha,  byc moze pedofil ;o)))

Który wcześniej macał twojego syna na przykład.

 albo twoja corke, na przyklad. jak ci teraz ?

Zabezpieczam siÄ™.

[...]

Chyba ĹĽartujesz.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-09 12:02:53
Autor: `he®sk
durni wyznawcy sekty kat.
On Mon, 8 Mar 2010 15:09:18 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  no i co gamoniu, ciarki cie przeszly ? ;o)))
A sk±d! Wszystkich przeżyłem :)))))

 a tego kleche co ci dzwoni ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-09 14:38:19
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

[...]

U mnie na szczęście nie dzwoni. A u ciebie?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-09 15:15:55
Autor: *he®sk*
durni wyznawcy sekty kat.
On Tue, 9 Mar 2010 14:38:19 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  a tego kleche co ci dzwoni ? ;o)))

U mnie na szczę¶cie nie dzwoni. A u ciebie?

 to jak bedziesz robic zakupy w niedziele ? ;o)))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-09 15:23:31
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

 a tego kleche co ci dzwoni ? ;o)))

U mnie na szczęście nie dzwoni. A u ciebie?

 to jak bedziesz robic zakupy w niedziele ? ;o)))))

A co? Mam siedzieć o suchym pysku cały dzień bo akurat jesteś katolikiem?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-10 10:25:33
Autor: *he®sk*
durni wyznawcy sekty kat.
On Tue, 9 Mar 2010 15:23:31 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  to jak bedziesz robic zakupy w niedziele ? ;o)))))

A co? Mam siedzieć o suchym pysku cały dzień bo akurat jeste¶ katolikiem?

 a jakie to ma znaczenie w co wierze?  pytanie zasadnicze: na zakupy wyruszasz kiedy klecha zaczyna  dzwonic czy klecha zaczyna dzwonic kiedy wyruszasz na zakupy?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 13:38:34
Autor: Grzegorz Z.
durni wyznawcy sekty kat.

wrote:

 to jak bedziesz robic zakupy w niedziele ? ;o)))))

A co? Mam siedzieć o suchym pysku cały dzień bo akurat jesteś katolikiem?

 a jakie to ma znaczenie w co wierze?

A jakie to ma znaczenie w jaki dzień robię zakupy w sklepie
wielkopowierzchniowym?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-04 20:33:12
Autor: Polok_prawdziwy
durni wyznawcy sekty kat.
Slawek SWP wrote:

I co...? Przekre¶lone zostanie życie i dokonania Jana Pawła II...?

Aco¶ty - jego dokonania dziejom soem nadal...!!!

- cheba łobserwujes teroski, ze POKOLENIE JPII jus nie jak kiedysik,
cichutko sem do skułki chodzi i pozondnom edukacyjem zdobywo, ino PIJE,
SIEM MARKOTYZUJE, NAŁOKRONGŁO SIEM PUSCO, POLICYJONTUW, MATKI, ŁOJCUW
MORDUJE, KRADNIE, ZABIJO I DOKO¶CIOŁA NIEUCENSCO...

Data: 2010-03-05 21:07:41
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Polok_prawdziwy napisał:
Slawek SWP wrote:

[...]

Pokolenie Jana Pawła II stosuje z wyboru w swoim życiu jego nauki, rozumiem, że pokolenie JPII to jakie¶ inne... Takie jak napisałe¶. Przykro mi, że żyjesz w takim otoczeniu ale cóż nie każdy ma tyle szczę¶cia co ja. Może powiniene¶ dobrowolnie podnie¶ć opodatkowanie swoich przychodów, wiesz, żeby policja miała za co cię bronić przed tymi rozwydrzeńcami z JPII.

Tak przy okazji... Wiesz może z jakiej grupy te monstra się wywodz±, skinhead-zi, punk-i, czy emo-degeneraci...?