durni wyznawcy sekty kat.

Data: 2010-03-04 20:27:59
Autor: Polok_prawdziwy
durni wyznawcy sekty kat.
Grzegorz Z. wrote:

Cheee..., cheeee..., cheeee...!

- łokrutnie pikny komentoż do jego cuduw psecytołem w imternacie:

http://fakty.interia.pl/religia/news/beatyfikacja-jana-pawla-ii-klopoty-z-cudem/komentarze,1447346,,28986148

A swojom drogom, myślem z PRAWDZIWY CUD byłby dopiro wuwcas, jakby nas
NOJWINKSY I NOJMONDZEJSY CHOP POLOK PAPIOż JPII wcionżem zasedł...

Ale jakosik tosiem niestało - cheba stronom cynnom być musioł...

Data: 2010-03-05 21:20:43
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Polok_prawdziwy napisał:
Grzegorz Z. wrote:

[...]

Nie powinieneś swoich doświadczeń przenosić na preceptora ludzkości. Biedaku to, że twój świat jest ograniczony do gimnastyki seksualnej nie oznacza, że inni też tak mają.

--
Sławek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-05 21:30:42
Autor: Slawek SWP
durni wyznawcy sekty kat.
Użytkownik Polok_prawdziwy napisał:
[...]
- łokrutnie pikny komentoż do jego cuduw psecytołem w imternacie:

http://fakty.interia.pl/religia/news/beatyfikacja-jana-pawla-ii-klopoty-z-cudem/komentarze,1447346,,28986148
[...]

Dobrze, że ten komentarz nie jest osamotniony, są tam też inne "łokrutnie pikne".