duster???

Data: 2013-09-13 20:21:28
Autor: Cavallino
duster???

Użytkownik "uciu" <adam.uttecht@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:129c03ba-f8b3-424c-8552-8e06700b00bd@googlegroups.com...
Potrzebuje kupić auto, które z racji pracy i hobby bedzie musiało czasem pojezdzić po lesie, polnych drogach,polach itp.
Brać pod uwage paskudnego dustera - nie podoba mi się ale nie znaczkiem człowiek jezdzi. Plusem jest ze (bogatsza - klima) wersja z lpg kosztuje 55kzł.

Właśnie wchodzi facelifting.
Podstaw może nie zmienia, ale jak na moje oko wygląda wystarczająco lepiej (zwłaszcza w środku), że zaczął być brany pod uwagę w kwestii zakupu.

4x4 nie potrzebuje i wole coś nowszego niż straszego.

To może Sandero Stepway?
Zawieszony równie wysoko, a bardziej cywilny niż suv którym jest Duster.

duster???