duże pajaki w domu

Data: 2010-09-29 11:58:20
Autor: Rafał
duże pajaki w domu
Może coś pomożecie bo coś dziwnego mnie dopadło.
W każdym domu w piwnicy musza być pająki, nie ma siły. I nie czepiam sie małych , cieniutkich pajęczyn itd.
Ale na parterze w ostatnim tygodniu zabiłem juz 5 sztuk takich wypasionych ( pierwsze widze) 6-8cm z korpusem ponad 1cm.
Nie wiem czy sie gdzies zalęgły czy przez drzwi włażą ale dziwne że same wielkie takie i najczęsciej w pomieszczeniu gdzie są drzwi.
Są jakies preparaty czy coś?

Data: 2010-09-29 14:59:09
Autor: szerszen
duże pajaki w domu

Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7v2je$48p$1@inews.gazeta.pl...

Są jakies preparaty czy coś?

najlepszy, oprocz odkurzacza lub recznego wywalenia na dwor, jest kot

Data: 2010-09-29 06:18:19
Autor: tofik
duże pajaki w domu
On 29 Wrz, 14:59, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Rafał" <ad...@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości grup

> Są jakies preparaty czy coś?

najlepszy, oprocz odkurzacza lub recznego wywalenia na dwor, jest kot

a co, zamialcza
je na smierc?

Data: 2010-09-29 15:59:08
Autor: szerszen
duże pajaki w domu

Użytkownik "tofik" <etacarina@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3dddebae-e259-4f3e-adae-f6a43a9e73d8@k10g2000yqa.googlegroups.com...

a co, zamialcza
je na smierc?

zje, a nawet jak nie, to zabije

Data: 2010-09-30 11:18:27
Autor: Jan Werbiński
duże pajaki w domu
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i7vgm6$i6h$1news.task.gda.pl...

[...]

Zwłaszcza te na suficie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-30 11:50:12
Autor: szerszen
duże pajaki w domu

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ca455f7$0$20987$65785112@news.neostrada.pl...

Zwłaszcza te na suficie.

nie boj nic, kot cierpliwy jest, w dodatku pajak do tego sufitu musi sie jakos dostac, mam w domu dwa koty i pajakow brak, a potencjal maja, bo jak nie bylo nas w wakacje 2,5 tygodnia, to z lazienki cala rodzine wygarnalem ze 3-4 sztuki przynajmniej

Data: 2010-09-30 13:15:57
Autor: Jan Werbiński
duże pajaki w domu
Wiem, też mam 2szt kotów.

Data: 2010-10-03 12:33:34
Autor: tofika
duże pajaki w domu
On 30 Wrz, 13:15, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Użytkownik "szerszen" <szers...@tlen.pl> napisał w wiadomości

[...]

Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

no sorry panowie, ale
zjadanie pajakow przez wasze
koty, moze swiadczyc jedynie
o tym, ze sa dotkliwie glodne ;)
swoja droga... juz wiem
po co niektorzy koty trzymaja ;)
wlasnie przed chwila
dajac swojemu pupilowi
jesc a jada w kaciku miedzy sciana
a zamrazarka zauwazylam
na wprost misek
w szczelinie za rzeczona zamrazara
wielgachnego pajaka na
wielgachnej pajeczynie - wniosek- (nie od dziś) i   nic
nawet nie drygnal na jego widok.
ale wiecie, moj kot
regularne papu dostaje :)

Data: 2010-10-04 00:30:10
Autor: marrgol
duże pajaki w domu
On 2010-10-03 21:33, tofika wrote:
zjadanie pajakow przez wasze koty, moze swiadczyc jedynie
o tym, ze sa dotkliwie glodne ;)

Podobnie jak jedzenie cukierków przez dzieci?  ;-)

--
mrg

Data: 2010-09-29 19:37:05
Autor: geyb
duże pajaki w domu
To znak, że mamy już jesień. Zamiast zabijać możesz po prostu zebrać je i wynieść do ogrodu. Znajdą sobie jakiś kącik i zahibernują się na zimę. Te pająki nie robią ludziom krzywdy

duże pajaki w domu