duże pajaki w domu

Data: 2010-09-29 14:20:56
Autor: Strachu S.
duże pajaki w domu
Może coś pomożecie bo coś dziwnego mnie dopadło.
W każdym domu w piwnicy musza być pająki, nie ma siły. I nie czepiam sie małych , cieniutkich pajęczyn itd.
Ale na parterze w ostatnim tygodniu zabiłem juz 5 sztuk takich wypasionych ( pierwsze widze) 6-8cm z korpusem ponad 1cm.
Nie wiem czy sie gdzies zalęgły czy przez drzwi włażą ale dziwne że same wielkie takie i najczęsciej w pomieszczeniu gdzie są drzwi.

Są jakies preparaty czy coś?

HYLA.

Strachu S.

--