duże witryny sklepowe

Data: 2009-06-07 10:31:52
Autor: salon
duże witryny sklepowe
Witam
Szukam firmy która wykona duże szklane witryny sklepowe takie jak w
linku na zdjęciu
http://franchising.pl/img/jld.jpg
Miejscowość w woj. lubuskim Świebodzin

Ktoś zna firmę która coś takiego wykona ?

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-06-07 20:25:52
Autor: scream
duże witryny sklepowe

http://www.abglass.com.pl/

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-06-07 12:21:46
Autor: salon
duże witryny sklepowe
On 7 Cze, 20:25, scream <n...@podam.pl> wrote:
Dnia Sun, 7 Jun 2009 10:31:52 -0700 (PDT), sa...@liera.pl napisał(a):

> Ktoś zna firmę która coś takiego wykona ?

http://www.abglass.com.pl/

To jest firma z Warszawy i na ich stronie jest informacja :
Oferujemy kompleksowe usługi szklarskie na terenie Warszawy i okolic -
profesjonalny pomiar i montaż,

Szukam firmy z woj. lubuskiego , przeszukałem już cały internet i nic
konkretnego nie znalazłem :(

Data: 2009-06-08 16:14:11
Autor: skawet
duże witryny sklepowe
zapytaj ich,
myślę, że to kwestia ceny

Data: 2009-06-08 18:18:56
Autor: scream
duże witryny sklepowe
Dnia Mon, 08 Jun 2009 16:14:11 +0200, skawet napisał(a):

zapytaj ich,
myślę, że to kwestia ceny

Nawet nie tyle kwestia ceny, co biora od nich szklo wszyscy z Warszawy i
okolic, na pewno beda mogli polecić jakąś firmę.