duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!

Data: 2011-04-11 18:48:51
Autor: jadryÅ›
duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
W dniu 2011-04-11 02:26, PanAdol pisze:
Witam
Dziewczyna przedluzajac umowe z orange nabyla nowy telefon - noka c6.
Internetu nie uzywala praktycznie wogole (zadnych fb/youtube - weszla
tesotowo ze 3 razy na jakas strone). po okolo 10- dniach uzytkowania Pani
zadzwonila z BOK ze rachunek za intyernet to 8tys zl !!!.
Rozmawiajac z Panem z BOK ustaltilismy ze w billingach faktycznie pojawil
sie transfer ponad 1.5gb w 2 dni co przy jeszcze obowiazujacej starej umowie
25gr za 50kb ! dalo taka sume...
Oczywiscie zglosilem reklamacje - najpierw pan zglosil reklamacje czy te
dane zostaly faktycznie poporawnie zarejestrowane na billingu. po 2 dniach
mam odpowiedz ze niestety poproawnie - oczywiscie zglosilismy reklamacje na
razie telefonicznie a jutro albo pojutrze pisemnÄ….
Mialem dzis 10 min zeby przejrzec ten telefon. pierwsze podejrzenie bylo ze
jakims cudem pobral wszystkie mapy ovi. przejrzalem najpierw transfer
zarejestrowany w telefonie. Niestety faktycznei w rejestrze duzy transfer
jest - coprawda nie 1.5gb a 500gb ale.... sa to dane praktycznie tylko
WYCHODZACE !
Ktos ma pomysl co to moze byc ?
Sprawdzilem pamiec telefonu i karty - tam nei ma wogole takiej duzej ilosci
danych. zdjecia wszystkie 50mb. filmik zaden jeszcze nei nakrecony wiec nie
bylo jak go przeslac.
czyzby np :
http://forumnokia.pl/ciekawostki-f127/baza-wirusow-na-symbiana-t26036.html
"Free World Cup VOD"
Dziewczyna prawie zawalu nei dostala. w necie czytam rozne przypadki podobne
ludzi i zazwyczaj po kilku reklamacjach konczy sie pozytywne ale roznie
bywa.
W telefonie nikt nic nie instalowal. Fabrycznie nowy z salonu. nie byl
podlaczany do kompa. nie bylo dostepu osob "trzecich" do urzadzenia.
Podpowiedzcie prosze jak najskuteczniej to reklamowac : czy najpierw do
serwisu i niech go sprawdza dokladnie i wtedy z "ekspertyza" do reklamacji ?
Ps. Bardzo prosze o powstrzymanie sie od koimenatrzy typu "trzeba bylo
czytac umowe" itp.
Pozdrawiam
PanAdol

Ja bym to zareklamował również w prokuraturze jako próbę wyłudzenia, oszustwa ew. kradzieży. Niech oni spróbują to wyjaśnić.

Data: 2011-04-11 18:58:11
Autor: J.F.
duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w
Ja bym to zareklamował również w prokuraturze jako próbę wyłudzenia, oszustwa ew. kradzieży. Niech oni spróbują to wyjaśnić.

Zarekwiruja telefon i za pol roku moze wyjasnia, umorza po roku, a wtedy okaze sie ze dowod rzeczowy zaginal :-)

J.

Data: 2011-04-11 19:12:29
Autor: jadryÅ›
W dniu 2011-04-11 18:58, J.F. pisze:
[...]

Czyli co, - płakać i płacić? Ja bym jednak odwiedził prokuraturę.

Data: 2011-04-11 19:44:17
Autor: J.F.
[...]

A prokuratura nie stwierdzi nic ciekawego, albo stwierdzi wine uzytkownika.
No owszem, moze i stwierdzi wine Orange.
Albo osoby trzeciej i wtedy znow nie wiadomo co z tego wyniknie.

Jesli chodzi o pieniadze to
a) molestowac Orange reklamacjami - moze zrezygnuja,
b) doszukac sie czemu i wykazac ze to ich wina - wtedy i prokuratura bedzie zasadna,
c) zlikwidowac konta i pojechac do Anglii na trzy lata :-)

J.

Data: 2011-04-11 20:36:37
Autor: radekp@konto.pl
duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
Mon, 11 Apr 2011 19:44:17 +0200, w <invelb$7qc$1@news.onet.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

> Czyli co, - p³akaæ i p³aciæ? Ja bym jednak odwiedzi³ prokuraturê.

A prokuratura nie stwierdzi nic ciekawego, albo stwierdzi wine uzytkownika.

Do prokuratury to siê idzie z dowodami. Czyli bieg³y s±dowy i niech bada.
Tanio nie bêdzie, gwarancji wygranej nie ma...

Data: 2011-04-11 21:56:39
Autor: maly mis
duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
czy nie mozna uczknac tego z innej strony?

zwykle w umowie operator przyznaje klientowi limit kredytowy, zazwyczaj 200-300 zl i powieksza po paru mc bycia klientem (ale nie az do 8 tys.)

co prawda limit niby jest dla operatora, a nie dla klienta, ale czy nie mozna sprobowac zarzucic operatorowi zla wole i niestarannosc?

proponuje zerknac do umowy, regulaminu czy jest tam cos na ten temat

zawsze lepiej zaplacic 300 zl niz 8 tys., ale nie wiem jakie jest orzecznictwo

Data: 2011-04-12 16:02:14
Autor: J.F.
duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
U¿ytkownik "maly mis" <maly@mis.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:invmdp$9j8$1news.onet.pl...
[...]

Orzecznictwo moze byc takie ze za uslugi wykonane nalezy jednak zaplacic.
Trzeba by uderzyc od tej strony ze operator zawinil i nie ograniczyl, choc mamy to w umowie..
Ale watpie czy mamy. Raczej "operator ma prawo".

J.

duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!