dvb-t NTC a dzwiek

Data: 2011-01-19 13:17:13
Autor: adresss
dvb-t NTC a dzwiek
On Wed, 19 Jan 2011 12:56:03 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

Czesc,

jak to jest z tym dzwiekiem w naszej NTC? W jakim formacie jest to
nadawane? W specyfikacji odbiornika (minima) jest napisane, ze musi
obsluzyc AC-3 i EAC-3.

Czy w krajach, ktore tez maja dvb-t mpeg-4 sa takie same formaty
dzwieku? np. Norwegia, kraje baltyckie, Australia.

czy tv z tunerem dvb-t mpeg-2 (starsze tv)  z wlozonym modulem
transkodujacym Neotion NP4 (jezeli dziala) to czy poradzi sobie z
takim dzwiekiem?

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-19 13:45:10
Autor: Robert_J
dvb-t NTC a dzwiek
czy tv z tunerem dvb-t mpeg-2 (starsze tv)  z wlozonym modulem
transkodujacym Neotion NP4 (jezeli dziala) to czy poradzi sobie z
takim dzwiekiem?

Poradzi sobie, zainstalowalem taki modul u szwagra w Soniaku i dziala bez problemu.

Data: 2011-01-19 07:58:18
Autor: Brooks
dvb-t NTC a dzwiek
On Jan 19, 12:45 pm, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
> [...]
> sobie z
> takim dzwiekiem?

Poradzi sobie, zainstalowalem taki modul u szwagra w Soniaku

Teraz mozna taki modul kupic za 116 zl w Carefour.

Brooks

Data: 2011-01-19 13:53:20
Autor: Wiewior
dvb-t NTC a dzwiek
W dniu 2011-01-19 13:45, Robert_J pisze:
Poradzi sobie, zainstalowalem taki modul u szwagra w Soniaku i dziala
bez problemu.

A na pewno odbiera DD? Bo typowo jest MPEG, tylko część stacji nadaje w DD. EAC-3 to już w ogóle teoria.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2011-01-19 13:54:03
Autor: adresss
dvb-t NTC a dzwiek
On Wed, 19 Jan 2011 13:45:10 +0100, "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl>
wrote:

[...]

tylko pytanie z czym sobie radzi? W jakim formacie nadaja w NTC - bo
moze jest to czysty dzwiek 2 kanalowy lub AC-3 czy tez by dzialalo
jakby puscili cos w EAC-3?

To jest glowny watek mojego pytania.

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-19 13:55:54
Autor: adresss
dvb-t NTC a dzwiek
wrote:

[...]

a zapytam - jaki dokladnie wlozyles modul Neotion? Bo sa takie, ze
maja takze system dostepu warunkowego pod Conax lub FTA (produkuje je
w Polsce RWT z Radomia).

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-19 14:10:42
Autor: Robert_J
dvb-t NTC a dzwiek
a zapytam - jaki dokladnie wlozyles modul Neotion? Bo sa takie, ze
maja takze system dostepu warunkowego pod Conax lub FTA (produkuje je
w Polsce RWT z Radomia).

Ten raczej nie byl polski, nie mam jak teraz sprawdzic. Z dzwiekiem faktycznie mozesz miec racje, DD nie sprawdzalem. Chodzilo mi o to, ze kanaly z MUX-ów odbiera normalnie, z dzwiekiem. Na dniach wybiore sie do rzeczonego szwagra i popatrze jak wyglada sytuacja z TVP HD, bo wpuscilem go w siec. Zobacze czy odbiera na TVP HD wokal DD :-).
Ale odbiegajac troche od tematu moge juz teraz powiedziec (bo to akurat sprawdzilem wczesniej), ze z TVP HD i dzwiekiem DD nie radzi sobie tuner Globo, ten FT24 :-). Przynajmniej pierwszy wypust, który testowalem, nie puszczal dzwieku z TVP HD ani na scarta, ani na HDMI. Mozliwe ze forma juz cos poprawila, ale jak ktos zamierza kupic to proponuje sprawdzic najpierw :-)

Data: 2011-01-19 14:17:00
Autor: Cavallino
dvb-t NTC a dzwiek
Uzytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisal w wiadomosci news:ih6nsk$gl$1news.onet.pl...
[...]

Jako dvb-t?

Data: 2011-01-19 16:00:55
Autor: Robert_J
dvb-t NTC a dzwiek
...TVP HD, bo wpuscilem
go w siec.

Jako dvb-t?

Tak, wpuscilem jako DVB-T w siec TVK. Pisalem juz kiedys  ze w swojej sieci przyjelismy takie rozwiazanie jako przyjazniejsze klientom :-). A sam kanal jest odbierany z Astry z transp. TVP i reemitowany w DVB-T wlasnie... I stad wiem, ze te tunery o których pisalem wczesniej mialy (nie wiem czy nadal maja) problem z fonia DD na wyjsciach AV i HDMI. Zapewne na wyjsciu cyfrowym fonii dzwiek byl, ale nie kazdy ma chec ogladac TV z wlaczonym amplitunerem ;-))

Data: 2011-01-19 08:01:41
Autor: Brooks
dvb-t NTC a dzwiek
On Jan 19, 3:00 pm, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
> [...]

przyjazniejsze klientom :-). A sam kanal jest odbierany z
Astry z transp. TVP i reemitowany w DVB-T wlasnie... I stad
wiem, ze te tunery o kt rych pisalem wczesniej mialy (nie
wiem czy nadal maja) problem z fonia DD na wyjsciach AV i
HDMI. Zapewne na wyjsciu cyfrowym fonii dzwiek byl, ale nie
kazdy ma chec ogladac TV z wlaczonym amplitunerem ;-))

Koniecznie chcialbym to zobaczyc jak znajdziesz czas i checi tylko
kiedy?

Brooks

Data: 2011-01-19 17:04:16
Autor: Robert_J
dvb-t NTC a dzwiek
Koniecznie chcialbym to zobaczyc jak znajdziesz czas i checi tylko
kiedy?

Kiedy chcesz, jak jestes ze Szczecina... Jakby co to pisz na rob_33@wp.pl.
Pozdr.

Data: 2011-01-19 17:41:19
Autor: Cavallino
dvb-t NTC a dzwiek
Uzytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisal w wiadomosci news:ih6ub9$oei$1news.onet.pl...
[...]

Ja z TVP HD dostaje równiez dzwiek stereo i o ile mnie pamiec nie myli tak samo bylo w dvb-t.
I nie pamietam programu który mialby tylko DD.

Data: 2011-01-19 22:22:03
Autor: on
dvb-t NTC a dzwiek
> jaki dokladnie wlozyles modul Neotion? Bo sa takie, ze
maja takze system dostepu warunkowego pod Conax lub FTA (produkuje je
w Polsce RWT z Radomia).

dla jasności, nie *produkuje*, tylko sprowadza z Chin i oznacza własnym logo.

Data: 2011-01-19 22:25:54
Autor: on
dvb-t NTC a dzwiek

[...]

Procesor NP4 zajmuje sie konwersja obrazu z H.264 (MPEG4) do MPEG-2.
Dzwiek przepuzczany jest przez modul przezroczyscie. Czego nie bedzie w stanie odebrac TV tego nie uslyszymy.

Data: 2011-01-21 16:20:45
Autor: Brooks
dvb-t NTC a dzwiek
On Jan 19, 9:25 pm, on <o...@on.no> wrote:

> [...]

Procesor NP4 zajmuje sie konwersja obrazu z H.264 (MPEG4) do MPEG-2.
Dzwiek przepuzczany jest przez modul przezroczyscie. Czego nie bedzie w

cos wiesz na temat upgrade Neotion NP4?

--
Brooks

Data: 2011-01-22 15:24:11
Autor: on
dvb-t NTC a dzwiek

cos wiesz na temat upgrade Neotion NP4?

to znaczy? upgrade do czego... ?
Neotion NP4 to procesor. Na nim budowane są te wszystkie moduły.
Aktualizacja oprogramowania (update) modułu to żaden problem.
Samego procesora nie 'upgradeujesz' chyba, że przez wylutowanie ;) ale nowego, z innymi funkcjami i wydajnością, który by pasował 1:1, z tego co wiem, nie znajdziesz.

Data: 2011-01-19 14:12:39
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
dvb-t NTC a dzwiek
Uzytkownik wrote:
[...]

moge sie mylic, ale sadze ze nie poradzi. Taki modul zajmie
sie obrazem, ale jesli TV nie bedzie obslugiwal wymaganych
formatów dzwieku, to sie obawiam ze skutek bedzie mizerny,
tj. obraz bez dzwieku.

Albert Einstein (1879-1955)

dvb-t NTC a dzwiek