dvb-t akcja promocyjna w tv

Data: 2011-08-19 21:49:56
Autor: adresss
dvb-t akcja promocyjna w tv
czesc,

ostatnio myslalem, ze to tylko Puls zaczal puszczac reklamy
"cyfryzacji". Ale dzis na TVN tez bylo.

Niby akcja promocyjna, ale dla kogos, kto nic nie wie, to nic nie
wynika i nic pewnie z tego nie zrozumie!!!

Do dupy z taka akcja promocyjna/propagandowa!!!

Jezeli to UKE to panowie i panie w d.............. sobie wstawcie
takie akcje. Nie wydawac kasy na takie gnioty  w stylu "...w starym
kinie...." imitujacym pania Janickiego (jak dobrze pamietam).

--
ThinkXtra

Data: 2011-08-21 10:32:17
Autor: jerzu
dvb-t akcja promocyjna w tv
On Fri, 19 Aug 2011 21:49:56 +0200, adresss@poczta.pl wrote:

Niby akcja promocyjna, ale dla kogos, kto nic nie wie, to nic nie
wynika i nic pewnie z tego nie zrozumie!!!

Nie wiem, nie widziałem. Ale może to nie jest żadna akcja promocyjna
tylko zwykłe spoty _informacyjne_?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

dvb-t akcja promocyjna w tv