dvb-t juz jest a kiedy radio ???

Data: 2011-12-28 08:05:20
Autor: Big Jack
dvb-t juz jest a kiedy radio ???
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/jdec8v$c8d$1@news.task.gda.pl
*michu* napisał(-a):

ktos sie orientuj kiedy radio przechodzi na cyfrowe nadawanie ? czy w
innych krajach juz jest ? czy jak sie pojedzie do niemiec, belgii,
holandii to odbiorniki sprzedawane u nich odbieraja juz stacje
nadawane cyfrowo ?

Mnie dodatkowo interesuje w jakim standardzie będzie to radio. Czy nie będziemy jakimiś dziwolągami, które będą miały coś odbiegającego od tego co zostało przyjęte w innych krajach i podczas podróży autkiem w bagażniku będziemy mieli radia na wymianę na inny kraj. Mój TV wyłapuje chyba czeskie radio w DVB-T. A gdzieś całkiem niedawno czytałem, że miałoby u nas być T-DAB (cokolwiek to jest). I mam wrażenie, że bałagan już się zaczyna :/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

dvb-t juz jest a kiedy radio ???