dvb-t ślęża poraz kolejny

Data: 2011-07-27 13:47:25
Autor: adresss
dvb-t ślęża poraz kolejny
On Wed, 27 Jul 2011 08:30:12 +0200, "Domator" <juliusz1@go2.pl> wrote:

   Witam i dziękuje za odpowiedzi  o nadajnik ¶lęża z poprzedniego tematu mam now± porcję pytań ,mieszkam 81 km od nadajnika w miejscowo¶ci Krzeszów , ciekaw jestem czy komu¶ udało się odebrać sygnał w kamiennej górze ,wałbrzychu ,jeleniej górze ,boguszowie s± to trudne tereny  do odbioru górki itp

a ze Snieznych Kotlow tam nie lepiej? Ten sam kanal 58 co Sleza, bo
pracuja sychronicznie.

--
ThinkXtra

Data: 2011-07-27 21:31:39
Autor: Domator
dvb-t ?lęża poraz kolejny

a ze Snieznych Kotlow tam nie lepiej? Ten sam kanal 58 co Sleza, bo
pracuja sychronicznie.

¶niezne nie nadj± dvb-t
Pozdrawiam

Data: 2011-07-28 01:17:59
Autor: adresss
dvb-t ?lęża poraz kolejny
On Wed, 27 Jul 2011 21:31:39 +0200, "Domator" <juliusz1@go2.pl> wrote:

a ze Snieznych Kotlow tam nie lepiej? Ten sam kanal 58 co Sleza, bo
pracuja sychronicznie.

¶niezne nie nadj± dvb-t
Pozdrawiam

http://www.dvbtmap.eu/mapcoverage.html;jsessionid=6E695E602EB3105FABC1FB126D07B028

sniezne kotly to jednak 35k. Czarna gora to 58k. jak Sleza.

--
ThinkXtra

dvb-t ślęża poraz kolejny