dvb-t lubuskie - zmiany

Data: 2009-10-07 09:38:39
Autor: adresss
dvb-t lubuskie - zmiany

http://radiopolska.pl/wykaz/zmianydv.php
2009.04.03: 45 - DVB-T (Lubuskie) (Zielona Góra *Jemiołów*): zmiana
ERP z 17.000 na 100.000 kW, - 2009.04.03: 45 - DVB-T (Lubuskie) (Zielona Góra *Jemiołów*): zmiana
kierunkowości z D na ND,

a skoro byla zmiana w Jemiolowie, to czy Jemiolow dalej teraz
dolatuje? Wczesniej mial byc tylko nadajnik doswietlajacy lubuskie z
antena kierunkowa, a teraz niedosc, ze moc z 17kW na 100kw i dookolna
charakterystyka?

--
ThinkXtra

Data: 2009-10-07 11:13:30
Autor: Ali
dvb-t lubuskie - zmiany

[...]

Po zwiększeniu mocy i zmianie anteny jest tak:
http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-zielona-gorajemiolow.jpg

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4485 (20091006) __________

Data: 2009-10-07 12:00:43
Autor: Big Jack
dvb-t lubuskie - zmiany
W wiadomości
*Ali* napisał(-a):

Po zwiększeniu mocy i zmianie anteny jest tak:
http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-zielona-gorajemiolow.jpg

Jak się dokopać do innych mapek?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-10-07 12:45:07
Autor: Ali
dvb-t lubuskie - zmiany

Jak się dokopać do innych mapek?

http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-warszawapkin-raszyn.jpg
http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-rzeszowsucha-gora.jpg
http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-wislaskrzyczne.jpg
http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-poznanrem.jpg
http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-krakowchoragwica.jpg

Na stronie emitela już nie ma odnośników, ale stare adresy działają. Nie wiem tylko czy wszystkie są aktualne (Jemiołów raczej tak, śledzę newsy o tym RTCN-ie bo jestem w jego zasięgu).
Z tego co wiem Jemiołów nadaje teraz na k45 100kW dookólnie.

Ali __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4486 (20091007) __________

Data: 2009-10-07 12:09:01
Autor: Waldek Godel
dvb-t lubuskie - zmiany
Dnia Wed, 7 Oct 2009 12:45:07 +0200, Ali napisał(a):

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4486 (20091007) __________

Śmiecisz reklamami - mógłbyś coś z tym zrobić?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-07 14:04:14
Autor: Ali
dvb-t lubuskie - zmiany
Śmiecisz reklamami - mógłbyś coś z tym zrobić?

Sorry, już tego nie będzie.

Data: 2009-10-07 13:14:20
Autor: Cavallino
dvb-t lubuskie - zmiany
Użytkownik "Ali" <alibaba112211@wp.pl> napisał w wiadomości news:

http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-poznanrem.jpg

Z tej mapki wynika, że pokrycie Poznania wcale nie jest dobre
Więc może z tym związane są zakłócenia które czasami zdarzają mi się w dvb-t.

Data: 2009-10-07 15:48:10
Autor: adresss
dvb-t lubuskie - zmiany
On Wed, 7 Oct 2009 13:14:20 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

to wielkopolskie wyglada teraz cieniutko w porownaniu do lubuskiego -
praktycznie cale pokryte i jeszcze na boki. A w wielkopolsce to ledwo
do Wolsztyna dolatuje.

--
ThinkXtra

Data: 2009-10-07 15:51:44
Autor: adresss
dvb-t lubuskie - zmiany
On Wed, 07 Oct 2009 15:48:10 +0200, adresss@poczta.pl wrote:

[...]

no i teraz wychodzi problem dystrybucji tvp info i pasm regionalnych.
TVP info powinno pojsc do osobnego muxa aby byly tam nadawane takze
pasma siasiadow: w lubuskim pasma szczecin/poznan/wroclaw itp.

--
ThinkXtra

Data: 2009-10-07 15:52:46
Autor: Cavallino
dvb-t lubuskie - zmiany
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:

no i teraz wychodzi problem dystrybucji tvp info i pasm regionalnych.
TVP info powinno pojsc do osobnego muxa aby byly tam nadawane takze
pasma siasiadow: w lubuskim pasma szczecin/poznan/wroclaw itp.

Na cholerę Ci to?
Te kiepskie 4 godziny dziennie mają zabierać cały kanał?

Data: 2009-10-07 17:00:27
Autor: adresss
dvb-t lubuskie - zmiany
On Wed, 7 Oct 2009 15:52:46 +0200, "Cavallino"
[...]

to sa bardzo dobre 4 godziny. a dlaczeg caly mux, aby nie bylo problemow, ze musisz ogladac "region"
z ktorym sie nie identyfikujesz! Mnie wkurza, ze na satelicie u
operatorow cyfrowych c+/cp/n jest tvp info warszawa, a dlaczeby nie
Krakow/Poznan/Gdansk/Wroclaw...... - tu jest problem. Na satelicie
nikt tego nie zrobi, a naziemnie wykonalne i niedrogie.

--
ThinkXtra

Data: 2009-10-07 22:05:01
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
dvb-t lubuskie - zmiany
adresss@poczta.pl wrote:

[...]

Obejrzyj sobie wykaz lokalnych programów chociażby na Freesat. Satelita będzie zawsze tańszy w eksploatacji, pytanie, czy wszyscy odbiorcy mają sprzęt.

M.

Data: 2009-10-07 22:45:02
Autor: Cavallino
dvb-t lubuskie - zmiany
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:

Na cholerę Ci to?
Te kiepskie 4 godziny dziennie mają zabierać cały kanał?

to sa bardzo dobre 4 godziny.

Jak dla kogo.

a dlaczeg caly mux, aby nie bylo problemow, ze musisz ogladac "region"
z ktorym sie nie identyfikujesz!

Pewnie na granicach województw możesz docelowo liczyć na odbiór z kilku nadajnikach, więc problemu być nie powinno.

Data: 2009-10-08 07:38:14
Autor: pawell32
dvb-t lubuskie - zmiany
adresss@poczta.pl pisze:
[...]

ja bym im zaproponował by zamiast chorej warszawki codziennie
nadawali z innego regionu.
dziś wrocław jutro kraków itd.

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-10-08 13:01:12
Autor: adresss
dvb-t lubuskie - zmiany
On Thu, 08 Oct 2009 07:38:14 +0200, pawell32 <pahat@wp.pl> wrote:

ja bym im zaproponował by zamiast chorej warszawki codziennie
nadawali z innego regionu.
dziś wrocław jutro kraków itd.

tez kiedys to wymyslilem, wtedy moze ktos z Warszawy zajalby sie
problem dystrybucji regionow.

--
ThinkXtra

dvb-t lubuskie - zmiany