dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza

Data: 2012-04-26 10:23:23
Autor: adresss
dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza
Dzis podobno ma ruszyc mux-1 ze Slezy

--
ThinkXtra

Data: 2012-04-26 14:49:46
Autor: pawell32
dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza
W dniu 2012-04-26 10:23, adresss@poczta.pl pisze:
Dzis podobno ma ruszyc mux-1 ze Slezy

skÄ…d masz takie info?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-04-26 15:04:33
Autor: Robert_J
dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza
Dzis podobno ma ruszyc mux-1 ze Slezy

skÄ…d masz takie info?

Gdzieś ktoś musiał w jakimś artykule podać taką datę, bo do mnie zwrócił się klient z pytaniem czy będzie w sieci MUX-1, który ma dziś ruszyć :-). Widać gdzieś na jakiejś WP albo innym pudelku było...

Data: 2012-04-26 15:41:15
Autor: oneir
dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza

sk±d masz takie info?

--

plotki ze strony www polo tv,juz zreszta usuniete i zdementowane przez emitel

http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=43&t=4014

Data: 2012-04-30 20:02:54
Autor: Tomek C
dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza

Chyba jednak nie: http://satkurier.pl/news/74828/testy-mux-1-z-6-nadajnikow.html

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jeste¶ idiot± staraj się nie być głupi"

Data: 2012-05-02 19:24:46
Autor: on
dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza

Harmonogram z przed kilki dni został zdementowany przez Emitel, ale na ich stronie (www.emitel.pl) w "Aktualno¶ciach" jest informacja o wcze¶niejszym uruchomieniu i lista już pracuj±cych nadajników.

Data: 2012-05-02 20:13:32
Autor: pawell32
dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza
On 02.05.2012 19:24, on wrote:

Harmonogram z przed kilki dni został zdementowany przez Emitel, ale na
ich stronie (www.emitel.pl) w "Aktualno¶ciach" jest informacja o
wcze¶niejszym uruchomieniu i lista już pracuj±cych nadajników.

i działa

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-04-30 23:22:27
Autor: kowtow
dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza
Lublin-Piaski dzisiaj ruszyl w sumie jest juz 15 programow

Data: 2012-05-03 09:58:39
Autor: JanuszK2
dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza
W dniu 2012-04-26 10:23, adresss@poczta.pl pisze:
Dzis podobno ma ruszyc mux-1 ze Slezy

Witam
Ja od kilku dni odbieram MUX1 z Chorągwicy (Kraków), ale poza jednym dniem że wszystkie trzy Muxy pięknie chodziły, teraz praktycznie nie da się oglądać Mux-a1. Jeśli tak ma zostać, to ja wolę by wróciło do sytuacji, że jest M2 i M3 - Mux3 jest znacznie ciekawszy niż 1.
MK

dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza