dvb-t na ukrainie

Data: 2011-05-15 21:12:22
Autor: VSS
dvb-t na ukrainie
witam !

wróciłem własnie z objazdówki po ukrainie i zaskoczyła mnie ilośc kanałów dvb-t w powietrzu. mają ich łącznie 29! tylko pozazdrościć.

--
VSS

Data: 2011-05-15 21:39:00
Autor: noy
dvb-t na ukrainie
Dlatego u nas konkurencja blokuje TV cyfrową bo w dużo mniejszych krajach  np Czechy Słowacja mają 2,3 razy wiecej programów.
A nam wmawia sie że TV publiczna TVN i polsat to wszystko co możemy oglądać

Data: 2011-05-15 21:45:00
Autor: Jerzy Pastusiak
dvb-t na ukrainie
On Sun, 15 May 2011, VSS wrote:

| wróciłem własnie z objazdówki po ukrainie i zaskoczyła mnie ilośc kanałów
| dvb-t w powietrzu. mają ich łącznie 29! tylko pozazdrościć.

czyli chyba wiekszy problem przy przechodzeniu na DVB-T2 ???
(zawsze trzeba optymistycznie)

a sa liscie prob (Trials):
http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-T2_Factsheet.pdf

tak jak niemcy i kazachstan , a polski nie ma

jp

Data: 2011-05-15 22:22:32
Autor: Jerzy Pastusiak
dvb-t na ukrainie
VSS wrote:

dvb-t w powietrzu

powiedz jak wyglada "od kuchni", sprawa mozliwosci uaktualnienia (upgrade) do dvb-t2, w Polsce

jak elastyczny jest aktualny sprzet nadawczy na przejscie
do dvb-t2 ?

bo wprowadza sie z wielkim hukiem system dvb-t, ktory wiadomo,
ze jest aktualnie przestarzaly, tworzac przy okazji szereg
idiotyczych przepisow i ustaw

obawiam sie, ze zamiana odbiornika TV dvb-t na dvb-t2,
moze w niektorych odbiornikach byc nieprosta i niektore
z nich trzeba bedzie wyrzucic, albo dodawac kolejne
przystawki

a przejscie na dvb-t2, w ciagu 2-3 lat bedzie konieczne

w tej chwili aktywnych dvb-t2 krajow, mamy 32:
http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-T2_Factsheet.pdf

chyba mamy następne "bóbó typu farfał"

jp

dvb-t na ukrainie