dvb-t ślęża poraz kolejny

Data: 2011-07-27 08:30:12
Autor: Domator
dvb-t ślęża poraz kolejny
    Witam i dziękuje za odpowiedzi  o nadajnik ślęża z poprzedniego tematu mam nową porcję pytań ,mieszkam 81 km od nadajnika w miejscowości Krzeszów , ciekaw jestem czy komuś udało się odebrać sygnał w kamiennej górze ,wałbrzychu ,jeleniej górze ,boguszowie są to trudne tereny  do odbioru górki itp
Pozdrawiam

Data: 2011-07-27 13:47:25
Autor: adresss
dvb-t œlęża poraz kolejny
On Wed, 27 Jul 2011 08:30:12 +0200, "Domator" <juliusz1@go2.pl> wrote:

[...]

a ze Snieznych Kotlow tam nie lepiej? Ten sam kanal 58 co Sleza, bo
pracuja sychronicznie.

--
ThinkXtra

Data: 2011-07-27 21:31:39
Autor: Domator
dvb-t ?lęża poraz kolejny

a ze Snieznych Kotlow tam nie lepiej? Ten sam kanal 58 co Sleza, bo
pracuja sychronicznie.

śniezne nie nadją dvb-t
Pozdrawiam

Data: 2011-07-28 01:17:59
Autor: adresss
dvb-t ?lęża poraz kolejny
On Wed, 27 Jul 2011 21:31:39 +0200, "Domator" <juliusz1@go2.pl> wrote:

a ze Snieznych Kotlow tam nie lepiej? Ten sam kanal 58 co Sleza, bo
pracuja sychronicznie.

śniezne nie nadją dvb-t
Pozdrawiam

http://www.dvbtmap.eu/mapcoverage.html;jsessionid=6E695E602EB3105FABC1FB126D07B028

sniezne kotly to jednak 35k. Czarna gora to 58k. jak Sleza.

--
ThinkXtra

Data: 2011-07-28 09:38:22
Autor: pawell32
dvb-t ślęża poraz kolejny
W dniu 27.07.2011 08:30, Domator pisze:
[...]

od ok. tygodnia sygnał ze ślęży jest mocny i stabilny.
spokojnie powinieneś odebrać, ale nie na antenie siatkowej.
najlepiej antena yagi np.
http://www.awpol.pl/132006/antena-3dt.
ja stosuje też:
http://www.awpol.pl/132004/antena-asr-860-p25
tyle, że częściej ze wzm. 15 dB, a nie 25.
głównie dlatego, że to antena uniwersalna i nie z takim wąskim kątem jak yagi. cyfra ruszyła dopiero teraz.
miej świadomość iż tam nie ma tv publicznej.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-07-28 13:25:34
Autor:
dvb-t ślęża poraz kolejny
Mam tego asr-860 ze wzmacniaczem 25 db i niestety nic do mnie nie dociera
wiem że to trudne tereny i mogę nic nie odebrać ale ciekaw jestem czy ktoś
cos odebrał z tych terenów
Pozdrawiam

Data: 2011-07-28 13:38:30
Autor: pawell32
dvb-t ślęża poraz kolejny
W dniu 28.07.2011 13:25, hitokazja@o2.pl pisze:
Mam tego asr-860 ze wzmacniaczem 25 db i niestety nic do mnie nie dociera
wiem że to trudne tereny i mogę nic nie odebrać ale ciekaw jestem czy ktoś
cos odebrał z tych terenów

patrząc na mapę masz po drodze masz Świdnicę i Wałbrzych, trochę zakłucają.
może jednak kierunkowa. w tamtym rejonie nie robiem nic
więc nie wiem jaki dociera sygnał.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-07-28 13:38:42
Autor: hit\(wytnij to\)okazja@o2.pl
dvb-t ślęża poraz kolejny
Dlatego pytam na grupie czy ktos już cosik odebrał ,oprócz czechów oczywiście bo ci latają u nas idealnie i to bez anteny na kawałku drutu
Pozdrawiam

Data: 2011-07-29 10:33:39
Autor: adresss
dvb-t ślęża poraz kolejny
On Thu, 28 Jul 2011 13:25:34 +0200, <hitokazja@o2.pl> wrote:

Mam tego asr-860 ze wzmacniaczem 25 db i niestety nic do mnie nie dociera
wiem że to trudne tereny i mogę nic nie odebrać ale ciekaw jestem czy ktoś
cos odebrał z tych terenów

i co z tego, ze ta twoja antena ma 25dB zysk - wynikajacy ze
wzmacniacza, jak wzmacniacz wzmacnia szumy. Trzeba miec lepsza antene
a dopiero instalowac wzmacniacz.

Ta twoja ASR-860 pozbawiona wzmacniacza mialaby moze 8dB zysku, a to
bardzo malo jak sa trudne warunki. Powinienes miec antene ok. 16-17dB
(np Tri-Digit) i dopiero ew. do tego wzmacniacz. Poza tym Sleza to 58
kanal czyli wysokie czestotliwosci i jakosc kabla, zlaczy, dlugosc
kabla  - moze miec wplyw na to czy cos odbierzesz czy nie. W analogu
bylo widac szumy, zaszumiony obraz...W cyfrze jak sygnal nie osiagnie
pewnego poziomu i jakosc, to "widzisz ciemnosc". Jakbys mial fachowca
z miernikiem (analizatorem) dvb-t, to zobaczy na nim nawet szczatki
takiego sygnalu i wtedy mozna krecic, dobierac anteny itp.

Pamietaj rozwniez, ze z tv analogowa to moze byc tak, ze twoj sasiad
za plotem ma sygnal a ty mozesz nie miec.

--
ThinkXtra

Data: 2011-07-29 11:45:41
Autor: adresss
dvb-t ślęża poraz kolejny
On Fri, 29 Jul 2011 10:33:39 +0200, adresss@poczta.pl wrote:

Pamietaj rozwniez, ze z tv analogowa to moze byc tak, ze twoj sasiad
za plotem ma sygnal a ty mozesz nie miec.

mialo byc

Pamietaj rozwniez, ze z tv naziemna to moze byc tak, ze twoj sasiad

Data: 2011-08-10 00:44:03
Autor: darkblue
dvb-t ślęża poraz kolejny
Użytkownik "Domator" <juliusz1@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e2fb071$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...
[...]