dvd rom -> wylacza kompa

Data: 2009-05-02 14:44:40
Autor: moonwalker
dvd rom -> wylacza kompa
witam,
Co moze byc przyczyna tego ze wkladajac plyte do napedu DVD komp sie wylacza? Myslalem ze moze to byc wina zasilacza ale testowalem na innym i dzieje sie tak samo.

Ogolnie sprawa ma sie tak ze jakies 2 miesiace temu walczylem z tym problemem i ostatecznie zdiagnozowalem ze wina lezy po stronie uszkodzonego dvd roma. Pozyczylem wtedy od znajomego innego dvd i wszystko bylo ok. A dopiero teraz kupilem sobie w koncu swoj wlasny naped dvd i okazuje sie ze problem nadal istnieje :( Fakt, jest troche lepiej, tzn nie za kazdym razem komp sie wylacza gdy wloze plyte do napedu, ale jednak zdarza sie to dosyc czesto.

Ktory podzespol moze byc walniety?

Data: 2009-05-02 15:36:55
Autor: GLaF
dvd rom -> wylacza kompa
Dnia Sat, 2 May 2009 14:44:40 +0200, moonwalker napisał(a):

witam,
Co moze byc przyczyna tego ze wkladajac plyte do napedu DVD komp sie wylacza? Myslalem ze moze to byc wina zasilacza ale testowalem na innym i dzieje sie tak samo.
(...)
Ktory podzespol moze byc walniety?

Np. kondensatory na płycie. Sprawdź, czy nie są spuchnięte, pęknięte lub
wylane.

--
GLaF

Data: 2009-05-02 18:22:08
Autor: moonwalker
dvd rom -> wylacza kompa

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości news:1i8hcung71rix$.e69e17gybjva.dlg40tude.net...
[...]

na moje lamerskie oko wszystkie sa ok... moze masz jeszcze jakis inny pomysl?

pozdrawiam

Data: 2009-05-02 20:05:54
Autor: Dawid
dvd rom -> wylacza kompa
moonwalker pisze:

[...]

DVD-ROM uszkodzony.Spróbuj z innym.
Pozdrawiam

Data: 2009-05-02 22:17:01
Autor: Leszek K.
dvd rom -> wylacza kompa
Dnia Sat, 2 May 2009 18:22:08 +0200, moonwalker napisał(a):

[...]

Na moje oko to dalej zasilacz. Jaki masz aktualnie i na jakim "innym"
sprawdzałeś? Napęd DVD podczas normalnej pracy dużo prądu nie bierze, ale
moment rozpędzania od zera płytki potrafi sporo obciążyć zasilacz.

Data: 2009-05-03 14:33:21
Autor: tobo
dvd rom -> wylacza kompa
Dnia Sat, 2 May 2009 14:44:40 +0200, moonwalker napisał(a):

Ktory podzespol moze byc walniety?
nie wiem :) ale zamień jeszcze wtyki zasilające.

Data: 2009-05-03 22:19:05
Autor: Tomaszek
dvd rom -> wylacza kompa
moonwalker pisze:
[...]

Jak już skończysz sprawdzać kondensatory, napięcia w zasilaczu to spróbuj przestawić zworkę na Cable Select.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

dvd rom -> wylacza kompa