dvd w laptopie, kontroler, napiecie ?

Data: 2009-03-20 07:17:03
Autor: whatlogin
dvd w laptopie, kontroler, napiecie ?
Witam,

W laptopie Toshiba A60 padł mi napęd (dvd combo cdr) no i mówi się
trudno. Idę do sklepu, kupuje nowy, i tak chciałem mieć dvd
nagrywarkę....podłączam i lipa - ten został wykryty przez XP,
zainstalował się..i tyle. Nawet nie wysuwa płyty. Mruga tylko przy
włożeniu płyty (otwieram go z "ziurki") i przy naciśnięciu eject. Nie
mam drugiego lapka pod ręką, ale w sumie wydaje mi się mało
prawdopodobne żeby jeden padł, a drugi kupiony był na starcie popsuty..
Stwaiam na komputer. Mieliście może taki przypadek ? Gdzie szukać ? XP
tu nie winny bo płyty startowej też nie kręci. W ogóle nic nie kręci.
Poprzedni zepsuty za to tylko kręcił i kręcił nic nie czytał.

Pozdrawiam
Whatlogin

Data: 2009-03-20 17:59:04
Autor: animka
whatlogin@gmail.com pisze:
[...]

A może w Biosie nie uaktywniłeś tej nagrywarki i bios nie widzi?

--
animka

Data: 2009-03-20 10:44:33
Autor: whatlogin
On 20 Mar, 17:59, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
> A może w Biosie nie uaktywniłeś tej nagrywarki i bios nie widzi?

Dzięki za sugestię, ale nawet ale chociaż tackę powinien wysunąć. Nic
to w poniedziałek wezmę lapa i pójdę tam gdzie nabyłem nagrywarkę.
Najwyżej ją tam zostawię, ale to oznacza powolną śmierć lapa......bo
zaraz pewnie nie da rady twardziela czytać.

dvd w laptopie, kontroler, napiecie ?