dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia

Data: 2012-10-05 12:23:29
Autor: gileqw
dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia
Nie mam dĽwięku na tv sony bravia poprzez kabel dvi-hdmi. Grafika jest podpięta do mobo kabelkiem spdif, sterownik nvidii widzi tv sony jako urzadzenie audio, które w/g opisu w tym panelu powinno pojawić się w urz±dzeniach audio (win7 x64) - niestety tu go już nie ma, tylko realtek. Czy kabelek dvi-hdmi z pinami dvi-d dual potrafi dać dĽwięk?

Data: 2012-10-06 22:28:55
Autor: Michal
dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia
W dniu 2012-10-05 21:23, gileqw@gmail.com pisze:
Nie mam dźwięku na tv sony bravia poprzez kabel dvi-hdmi.
Grafika jest podpięta do mobo kabelkiem spdif, sterownik nvidii widzi tv sony jako urzadzenie audio, które w/g opisu w tym panelu powinno pojawić się w urządzeniach audio (win7 x64) - niestety tu go już nie ma, tylko realtek.
Czy kabelek dvi-hdmi z pinami dvi-d dual potrafi dać dźwięk?

Niestety nie  miaĹ‚em stycznoĹ›ci z przesyĹ‚aniem dĹşwiÄ™ku w GTX460, ale w Radeonach jest tak, ĹĽe musisz mieć odpowiedniÄ… _przejĹ›ciĂłwkÄ™_ DVI->HDMI
i dopiero dalej kabel. Zazwyczaj jest ona dołączona do karty, jak nie to jest problem - te przejściówki poza połączeniem pinów mają w środku dodatkowy chip odpowiedzialny za audio, co gorsza nie są zgodne pomiędzy rodzinami i do HD4000 są inne, do serii 5000, 6000 i 7000 każda inna. Przy podłączeniu przez przejściówkę z innej generacji Radeonów HD, przez przejściówkę typu generic oraz typowy (spotykany
w sklepach) kabel DVI-HDMI prześlesz obraz, dźwięk już nie. Tym samym nie pojawi Ci się HD Audio z tego wyjścia w urządzeniach.
Podejrzewam, ĹĽe z GTX460 jest tak samo.

--
/MB

Data: 2012-10-07 15:25:17
Autor: Leszek K.
Dnia Sat, 06 Oct 2012 22:28:55 +0200, Michal napisał(a):

W dniu 2012-10-05 21:23, gileqw@gmail.com pisze:
... te przej¶ciówki poza poł±czeniem pinów maj± w ¶rodku dodatkowy chip odpowiedzialny za audio...

Nie. Nie maj±. Rozebrałem. Inna sprawa, że przy kablu dvi-hdmi nie
wykrywaj± dĽwięku. Na oryginalnej przej¶ciówce od ati działa.

Data: 2012-10-07 02:57:48
Autor: maX
dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia

Użytkownik <gileqw@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:242495d1-91f4-4e73-80bf-bcbc888fef1bgooglegroups.com...
Nie mam dĽwięku na tv sony bravia poprzez kabel dvi-hdmi.
Grafika jest podpięta do mobo kabelkiem spdif, sterownik nvidii widzi tv sony jako urzadzenie audio,

Seria 200 nie miała już wbudowanej karty dĽwiękowej HDMI? (napewno maj± je modele od 210 do 240).

które w/g opisu w tym panelu powinno pojawić się w
urz±dzeniach audio (win7 x64) - niestety tu go już nie ma, tylko realtek.

A z kolei cyfrowa dĽwiękówka HDMI wbudowana w płytę główn± powinna być widoczna w Menedżerze Urz±dzeń nawet bez podł±czenia do karty graficznej. Zainstalowałes do niej wogóle sterowniki z płytki od mobo?

Data: 2012-10-07 03:07:48
Autor: maX
dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia

Użytkownik "maX" <averwywal@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k4qk1o$h3q$1atena.e-wro.net...

[...]

Nie, jednak nie powinna. Napewno dobrze podł±czyłe¶ kabelek? Ewentualnie pobaw się Panelem Sterowania Realteka, gdzie¶ tam powinny być opcje odno¶nie cyfrowego toru.

Data: 2012-10-07 15:42:37
Autor: Przemek
[...]

Spróbuj klikn±ć na zakładce Odtwarzanie w dĽwiękach prawym myszy i zaznacz opcję Pokaż wył±czone urz±dzenia.
U kumpla wczoraj miałem tak, że dopiero po wł±czeniu dało się ustawić to Ľródło jako wyj¶cie SPDIF. Nie ma znaczenia czy one s± wł±czone czy wył±czone w menadżerze urz±dzeń.

Przy okazji pytanie, czy komu¶ udało się na zintegrowanych kartach dĽwiękowych ustawić wyj¶cie dĽwięku i na line out, i na SPDIF na raz?
W starej SB060 tak było, teraz tylko na jednym wyj¶ciu.
Przem

Data: 2012-10-08 11:08:11
Autor: januszek
dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia
gileqw@gmail.com napisa?(a):

Nie mam dźwięku na tv sony bravia poprzez kabel dvi-hdmi.

Czy inne urzadzenie hdmi podlaczone do tego tv podaje dzwiek? Jak to jest konkretnie grafika? Jaki system i jakie sterowniki?

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-10-09 13:29:23
Autor: gawfron
W dniu 2012-10-08 13:08, januszek pisze:
gileqw@gmail.com napisa?(a):

[...]

asus gtx260 top - kabelek na mobo na pewno dobrze, sa kolorki na mase i audio. Na karcie kolorków nie ma, ale mała plastikowa wtyczka pasowała tylko w 1 położeniu.
Grafika nie ma wbudowanego audio, dlatego kabelek idzie z mobo.
W panelu nvidia pojawia się w 'cyfrowym audio' port dvi jako port który może podać dźwięk, a na górze tego okna tv sony jako 'urządzenie które będzie wyświetlane w ustawieniach dźwięku windows'. I na tym się kończy, dalej go nie widać.
system win 7 x64, stery nvidia najnowsze pod tą kartę jakie były miesiąc temu, teraz nie jestem przy maszynie i nie mogę sprawdzić.

Data: 2012-10-09 13:34:00
Autor: gawfron
[...]

Jeszcze o HDMI - tak, netbook podpięty po hdmi-hdmi dźwięk daje.

Data: 2012-10-08 17:50:26
Autor: Netx
[...]

Miałem GTX260 Evga i dźwięk na Bravii W5500 był, z tym że ja używałem jakiejś przejściówki DVI->HDMI i kabla HDMI. Przejściówka była z diodą, chyba firmy ActiveJet. Ale o ile nie masz materiałów FULL-HD to do Bravii począwszy od modelu W5500 w/g mnie lepszy jest PS3 Media Server. Trzeba tylko wyłączyć "Przełącz na tsMuxeR gdy wideo jest kompatybilne z PS3". W tym rozwiązaniu można z pilota Bravii wybrać plik do odtwarzania, robić przewijanie na osi czasu/pauzę/skok +-15sekund itp. Jest gdzieś polskie forum z wątkiem użytowników Bravii i PS3 Media Server.

dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia