dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia

Data: 2012-10-07 15:42:37
Autor: Przemek
dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia
Nie mam dźwięku na tv sony bravia poprzez kabel dvi-hdmi.
Grafika jest podpięta do mobo kabelkiem spdif, sterownik nvidii widzi
tv sony jako urzadzenie audio, które w/g opisu w tym panelu powinno
pojawić się w urządzeniach audio (win7 x64) - niestety tu go już
nie ma, tylko realtek.
Czy kabelek dvi-hdmi z pinami dvi-d dual potrafi dać dźwięk?

Spróbuj kliknąć na zakładce Odtwarzanie w dźwiękach prawym myszy i zaznacz opcję Pokaż wyłączone urządzenia.
U kumpla wczoraj miałem tak, że dopiero po włączeniu dało się ustawić to źródło jako wyjście SPDIF. Nie ma znaczenia czy one są włączone czy wyłączone w menadżerze urządzeń.

Przy okazji pytanie, czy komuś udało się na zintegrowanych kartach dźwiękowych ustawić wyjście dźwięku i na line out, i na SPDIF na raz?
W starej SB060 tak było, teraz tylko na jednym wyjściu.
Przem

dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia