dwa monitory

Data: 2012-02-26 14:23:24
Autor: identifikator: 20040501
dwa monitory
czy Ktoś miał tak, ze po zainstalowaniu najnowszych sterowników ze strony NVIDII wywalał się system XP+SP2? u mnie po instalacji (na innym kompie niż ten z wątku) podczas uruchomienia następował brzęczyk jakby wyskakiwał błąd i czarny ekran, a windows wisi (to znaczy nie wiem czy wisi, czarny ekran)...

Data: 2012-02-26 20:47:21
Autor: BQB
dwa monitory
[...]

Sprawdź czy z linuxem liveCD będzie taki sam problem, jak nie, to idź na grupę z twoim systemem operacyjnym.

dwa monitory