dwa monitory a wydajnośc karty

Data: 2009-12-07 09:50:28
Autor: plusz
dwa monitory a wydajnośc karty

czy podpięcie drugiego monitora zmniejsza wydajność karty? np jeśli
uruchamiam grę lub skomplikowaną grafikę, to czy ma znaczenie czy
podpięty jest jeden czy dwa monitory do karty (karta ma 2 DVI)

--
plusz

Data: 2009-12-07 23:05:33
Autor: mbuniek
[...]

Moje doswiadczenie mowi mi, ze nie ma to znaczenia lub mam rezerwe mocy w karcie, ale poprzedni 7900GS AGP tez nie wykazywal zauwazalnych roznic

Buniek

dwa monitory a wydajnośc karty