dwa niezalezne gazniki

Data: 2010-08-02 14:21:12
Autor: krupin99
dwa niezalezne gazniki

No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak
rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic? Jak to bylo robione
w ruskach? Wiem ze w dawnych czasach (kiedy ruski rzadzily na ulicach)
dazylo sie do jednego gaznika w bokserze i tak tez wszyscy rzezbili, ale
ja chce pod prad :)

Poki co czysto teoretycznie rozwazam ta opcje, ale kusi mnie.

W ruskach jest rolgaz na dwie linki. Nie będzie pasował do japonii bo jest na kierownice fi 1". BMW serii r80/ r100 mog± mieć rolgaz na dwie linki i kierownice fi22mm. A na pewno maj± rozdzielacz do linek ssania. Taki powinien pasować do twojego pomysłu.

krupin99

dwa niezalezne gazniki