dwa niezalezne gazniki

Data: 2010-08-02 14:35:26
Autor: de Fresz
dwa niezalezne gazniki
On 2010-08-02 13:47:45 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> said:

No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic?

A tak żeby trochę zamącić - po co dwie niezależne przepustnice? Nie prościej byłoby to zrobić na jednym "wózku" połączonych w baterię gaźników, jak to jest w większości dżapsów? I niech se będą dwie linki, jak to drzewiej bywało, jedna do otwierania, druga do zamykania.

de Fresz

Data: 2010-08-02 14:49:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
dwa niezalezne gazniki
de Fresz napisał(a):
A tak żeby trochę zamącić - po co dwie niezależne przepustnice?

Bo dwa niezalezne gazniki. W oryginale jest wlasnie tak jak piszesz ale chcialbym to zmienic. Gazniki jesli beda dwa to beda pod dwoma roznymi katami. Musza byc na 2 linkach.

Czyli rolgaz? To lekko w dupie jestem, bo ledwo mi sie udalo dopasowac zwykly dzapanski rolgaz.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-08-02 14:59:19
Autor: newrom
dwa niezalezne gazniki
On Mon, 02 Aug 2010 14:49:40 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

Czyli rolgaz? To lekko w dupie jestem, bo ledwo mi sie udalo dopasowac zwykly dzapanski rolgaz.

Wez doloz drugi rollgaz i bedziesz miec niezalezne sterowanie
cylindrami (a stad juz tylko krok do zamontowania drugiego silnika,
pancerza, gasienic i wyjdzie piekny tank!).

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-08-02 15:53:01
Autor: de Fresz
dwa niezalezne gazniki
On 2010-08-02 14:49:40 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> said:

de Fresz napisał(a):
[...]

Ja bym raczej kombinował z jedną linką i jakąś zmyślną przekładnią w okolicy gaźników - jakieś rynienki na linki idące po łuku.

Czyli rolgaz? To lekko w dupie jestem, bo ledwo mi sie udalo dopasowac zwykly dzapanski rolgaz.

IMHO z całymi prawymi przełącznikami w tym przypadku będzie najprościej - obsada rolgazu, wyjścia na linki itp. O ile średnica kiery podejdzie, choć to chyba da się od biedy zmodyfikować.

de Fresz

dwa niezalezne gazniki