Data: 2010-08-02 14:35:26 | |
Autor: de Fresz | |
dwa niezalezne gazniki | |
On 2010-08-02 13:47:45 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> said:
No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic? A tak żeby trochę zamącić - po co dwie niezależne przepustnice? Nie prościej byłoby to zrobić na jednym "wózku" połączonych w baterię gaźników, jak to jest w większości dżapsów? I niech se będą dwie linki, jak to drzewiej bywało, jedna do otwierania, druga do zamykania. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-08-02 14:49:40 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
dwa niezalezne gazniki | |
de Fresz napisał(a):
A tak żeby trochę zamącić - po co dwie niezależne przepustnice? Bo dwa niezalezne gazniki. W oryginale jest wlasnie tak jak piszesz ale chcialbym to zmienic. Gazniki jesli beda dwa to beda pod dwoma roznymi katami. Musza byc na 2 linkach. Czyli rolgaz? To lekko w dupie jestem, bo ledwo mi sie udalo dopasowac zwykly dzapanski rolgaz. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-08-02 14:59:19 | |
Autor: newrom | |
dwa niezalezne gazniki | |
On Mon, 02 Aug 2010 14:49:40 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote: Czyli rolgaz? To lekko w dupie jestem, bo ledwo mi sie udalo dopasowac zwykly dzapanski rolgaz. Wez doloz drugi rollgaz i bedziesz miec niezalezne sterowanie cylindrami (a stad juz tylko krok do zamontowania drugiego silnika, pancerza, gasienic i wyjdzie piekny tank!). pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-08-02 15:53:01 | |
Autor: de Fresz | |
dwa niezalezne gazniki | |
On 2010-08-02 14:49:40 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> said:
de Fresz napisał(a): Ja bym raczej kombinował z jedną linką i jakąś zmyślną przekładnią w okolicy gaźników - jakieś rynienki na linki idące po łuku. Czyli rolgaz? To lekko w dupie jestem, bo ledwo mi sie udalo dopasowac zwykly dzapanski rolgaz. IMHO z całymi prawymi przełącznikami w tym przypadku będzie najprościej - obsada rolgazu, wyjścia na linki itp. O ile średnica kiery podejdzie, choć to chyba da się od biedy zmodyfikować. -- Pozdrawiam de Fresz |