dwa niezalezne gazniki

Data: 2010-08-02 14:52:09
Autor: KJ Siła Słów
dwa niezalezne gazniki
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Poki co teoretycznie sie przymierzam i nie mowcie mi ze ciezko to bedzie wyregulowac i w ogole, bo i tak bedzie ciezko bo i wydech i dolot otwarte, wiec bedzie masakra zeby to ladnie ustawic.

acha, czyli oczekujesz rownie masakrycznej porady ?

No to kazda linka z gaznika idzie (najlepiej przez zespol bloczkow coby lans byl na miescie) do dwigni jednostronnej ze sprezynowa kompensacja linki na krotszym ramieniu (bo mocowanie obu linek do wspolnego punktu odejmuje 30% lansu ) Od dzwigni do manetki juz proscizna (ale ja bym zapodal ze 3 bloczki, publika musi miec co podziwiac, poza tym wspolczynnik ochromowania przez duze mocowania bloczkow mozna zwiekszyc). A i linki bym owinal sprezynka od starego prysznica (wspolczynnik chromu itd...

Abo kazda linka od gaznika moze popylac ma rowno do manety ktora ma miec miejsce na zamocowanie dwoch linek, ale to proscizna dla leszczy, bo tylko trzeba wyrzucic obecny detal w manetce na taki dorabiany na dwie linki (no chyba ze tam jest miejsce na 2 linki   przeciwbiezne, to wtedy tylko przerobka tylko w miejscu wejscia linki powrotnej w obudowe msanetki).

KJ

dwa niezalezne gazniki