dwa niezalezne gazniki

Data: 2010-08-02 20:05:23
Autor: Viking
dwa niezalezne gazniki
Wymyslilem sobie ze w swoim projekcie chcialbym zastosowac dwa
niezalezne gazniki. Tak na probe. Wzgledy ze tak powiem
odlshoolowo-estetyczne, bo chcialbym powerfiltry na boki lekko wystawic.
Silnik to twin, XS360/400. Temat ciekawy. Poki co teoretycznie sie
przymierzam i nie mowcie mi ze ciezko to bedzie wyregulowac i w ogole,
bo i tak bedzie ciezko bo i wydech i dolot otwarte, wiec bedzie masakra
zeby to ladnie ustawic.

No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak
rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic? Jak to bylo robione
w ruskach? Wiem ze w dawnych czasach (kiedy ruski rzadzily na ulicach)
dazylo sie do jednego gaznika w bokserze i tak tez wszyscy rzezbili, ale
ja chce pod prad :)

Poki co czysto teoretycznie rozwazam ta opcje, ale kusi mnie.

Kamil,
W sumie to fakt Michał ma racje,te skuterki 2T tak mają.
Ale mój 5motong jakieś 20 lat temu.., miałem taką Yamahe modela nie pamiętam. to był 2t 2cylindrowy i tam wychodziła jedna linka z rolgazu potem był trójnik!! dwie linki szły do 2 gaźników a trzecia do dozownika. TO się wtedy nazywało Yamaha autolube system czy jakoś tak. Jakbyś coś takiego zdobył to masz gotowca..

Pozdro
Tomek
Biały VFRanek (nr25:)

Data: 2010-08-02 11:29:33
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
dwa niezalezne gazniki
Witam !

No to ja podpowiem, jeszcze, że częś MZ ETZ po 1991 roku miały
podwójny rolgaz: gaźnik + dozownik. Kiedyś też ludziska od BMW
kombinowali z elementami od układu hamulcowego z rowerów typu BMX,
ponoć ci mają bajeranckie bloczki i rozdzielacze ;).

Pozdrawiam

Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS, szybsze bo czerwone :D, na jednej
lince gazu za to na cztery wtryski :D

dwa niezalezne gazniki