dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz

Data: 2011-01-16 16:08:32
Autor: lamia
dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz
Czy isnieje mo¿liwo¶æ obs³ugi dwóch numerów (kart SIM) w jednym telefonie jednocze¶nie (aby ba numery by³y aktywne?
Znalaz³am taki patnet jak adapter dual sim, który z tego co czytam pozwala tylko na przemienne korzystanie z ka¿dego z numerów.
pyta³a nie bl¡dynka.

Data: 2011-01-16 17:46:43
Autor: ToMasz
lamia pisze:
[...]
wieksz± czê¶æ odpowiedzi masz 3 linijki wy¿ej w drzewie w±tków
ToMasz

Data: 2011-01-16 21:53:18
Autor: animka
dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz
W dniu 2011-01-16 16:08, lamia pisze:
Czy isnieje możliwość obsługi dwóch numerów (kart SIM) w jednym telefonie
jednocześnie (aby ba numery były aktywne?
Znalazłam taki patnet jak adapter dual sim, który z tego co czytam pozwala
tylko na przemienne korzystanie z każdego z numerów.
pytała nie blĄdynka.

Ja się zastanawiam czy nie kupić sobie na 2 karty SIM tego niedrogiego telefoniku:
http://allegro.pl/rewelacyjny-i9-i68-4g-ebook-telefon-dual-sim-i1397772819.html

--
animka

Data: 2011-01-16 22:56:18
Autor: DanW
W dniu 2011-01-16 21:53, animka pisze:
[...]

Ja po przeczytaniu "o mnie" sprzedawcy i opiniach nie kupił bym tego czegoś :)

Data: 2011-01-16 23:36:49
Autor: animka
W dniu 2011-01-16 22:56, DanW pisze:
[...]

czegoÅ› :)

Ja jestem ostatnio za szybka w decyzjach i już miałam kupić ten:
http://allegro.pl/i9-3gs-sci-phone-dual-sim-gwarancja-hit-plmenu-i1395334419.html
Ale musiałam już wyjść z domu, a jak wyszłam z domu to mi trochę emocje opadły.
Tam można ten telefon zwrócić raczej na normalnych zasadach. Zobacz ile ludzi kupiło ten telefon. Co o tym sadzisz?

--
animka

Data: 2011-01-17 01:11:36
Autor: JoteR
"animka" napisała:

[...]

A juści, się rozpędzili...
"Po otrzymaniu paczki powiadamiasz nas o tym ,a my przekazujemy twoje pieniÄ…dze
do Chińskiego producenta.
Licytując na naszej aukcji zamawiasz u nas usługę zamówienia produktu bezpośrednio
u producenta"

Czyli tłumacząc na polski: "Swoje pretensje kieruj do 'Chińskiego producenta'"

Zobacz ile ludzi kupiło ten telefon. Co o tym sadzisz?

Dołącz do nich, może to raz na zawsze uleczy Cię z pokusy kupowania telefonów,
zwłaszcza "Chińskich producentów", na (za przeproszeniem) Allegro. Ostatecznie
te półtorej stówy to niezbyt wygórowana cena za kolejne gorzkie doświadczenie.

JoteR

Data: 2011-01-17 02:05:14
Autor: animka
W dniu 2011-01-17 01:11, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Ostatnio mam jakąś manię kupowania przez internet. Muszę jednak przyhamować.
Fakt, że ten facet ma same dobre komentarze. Jednak się wstrzymam z zakupem, chociaz telefon z dwoma kartami by mi się przydał.
Kupiłam ostatnio te tusze, cały komplet (wiesz, tam gdzie podałeś linka). Zapłacilam z przesyłką ponad 52 zł. Teraz czekam na przesyłkę. Ten jeden- Accura z Komputronika drukuje na biało nie na żółto jednak i jak poszłam do Komputronika po następny i sprawdziłam, że to ten sam żółty,w przezroczystej kasecie to im podziękowałam. Inne tusze były w nieprzezroczystej kasecie i normalnie drukują.

--
animka

Data: 2011-01-17 08:16:43
Autor: nom

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:igvsfn$rfm$1node1.news.atman.pl...
Tam można ten telefon zwrócić raczej na normalnych zasadach. Zobacz ile ludzi kupiło ten telefon. Co o tym sadzisz?

Ten telefon jest kiepskiej jakości, nie ma żadnego wsparcia serwisowego, oprogramowanie zapewne pisane jest "na kolanie", nikt tego nawet nie testuje przed wysłaniem do klienta. :-)
Jak już chcesz z dwoma kartami to kiedyś w Biedronce był MyPhone za 100zł http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony/Telefon/tabid/69/cn/ViewPhone/model/myPhone3370%20sweet/pid/33/Default.aspx
z tym, że podczas rozmowy działa jedna karta, druga w tym czasie jest poza zasięgiem. A tak to normalnie można wykonywać połączenia i smsować z obydwu kart.

Data: 2011-01-17 13:07:37
Autor: animka
W dniu 2011-01-17 08:16, nom pisze:

Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Dzięki.

[...]

Nie podoba mi siÄ™ ten telefon :-(

--
animka

Data: 2011-01-18 21:06:50
Autor: Grzexs

To może taki <http://telepolis.pl/telefony.php?id=1791&m=1>? Zbiera dość pochlebne opinie i cena rozsądna.

--
Grzexs

Data: 2011-01-19 01:58:26
Autor: animka
W dniu 2011-01-18 21:06, Grzexs pisze:
[...]

pochlebne opinie i cena rozsÄ…dna.

Mam w domu 3 telefony. Sorry, ale Å‚adniejsze.

--
animka

Data: 2011-01-17 08:31:55
Autor: SÅ‚awomir Szczyrba
dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz
Everyone falls the first time, right, animka?
[...]
Tam mo¿na ten telefon zwróciæ raczej na normalnych zasadach. Zobacz ile ludzi kupi³o ten telefon. Co o tym sadzisz?

Ja proponujê wej¶æ tutaj : < http://www.dealextreme.com/search.dx/search.dual%20sim >
i poczytaæ opinie kupuj±cych oraz dyskusje na miniforum ka¿dego
przedmiotu. W sumie, wychodzi ¿e dostajesz tyle ile zap³aci³a¶ :)

S³awek
--
  ________ _/ __/ __/ Der Teufel soll das buserieren. -- porucznik Lukas
 \__ \__ \_______________________________________________________________

Data: 2011-01-17 13:31:11
Autor: animka
W dniu 2011-01-17 09:31, SÅ‚awomir Szczyrba pisze:
Everyone falls the first time, right, animka?
[...]
Tam można ten telefon zwrócić raczej na normalnych zasadach. Zobacz ile
ludzi kupiło ten telefon. Co o tym sadzisz?

Ja proponuję wejść tutaj :
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.dual%20sim>
i poczytać opinie kupujących oraz dyskusje na miniforum każdego
przedmiotu. W sumie, wychodzi że dostajesz tyle ile zapłaciłaś :)

Dziękuję. Wieczorem poczytam.

--
animka

Data: 2011-01-16 22:57:02
Autor: kashmiri
dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz
lamia <lamia3c@o2.pl> dared to write:
[...]

Nazywa siê "telefon z Dual SIM". Pytaj w sklepach, na allegro itd. Od ok. 200 zeta w górê.

Data: 2011-01-16 21:55:38
Autor: animka
W dniu 2011-01-16 18:57, kashmiri pisze:
[...]

Nazywa się "telefon z Dual SIM". Pytaj w sklepach, na allegro itd. Od ok. 200 zeta w górę.

Ten ok. 70 zł.
http://allegro.pl/rewelacyjny-i9-i68-4g-ebook-telefon-dual-sim-i1397772819.html
Warto kupić?
Tylko, że już kurier taniej kosztuje niż ta ich przesyłka priorytetowa. Wyboru dostawy nie ma :-(

--
animka

Data: 2011-01-17 12:42:35
Autor: Jakub Danecki
dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz
animka wrote:
Ten ok. 70 zł.
http://allegro.pl/rewelacyjny-i9-i68-4g-ebook-telefon-dual-sim-i13977728
19.html Warto kupić?
Tylko, że już kurier taniej kosztuje niż ta ich przesyłka
priorytetowa.  Wyboru dostawy nie ma :-(

Bo to jest przesyłka prosto z Chin. Natomiast scifona ja bym
"najgorszemu wrogu" nie życzył.

Jakub

Data: 2011-01-17 23:48:31
Autor: animka
dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz
W dniu 2011-01-17 13:42, Jakub Danecki pisze:
animka wrote:
Ten ok. 70 zł.
[...]

A gdzieś czytałam (chyba na wp.pl) o tym telefonie, że to jest dobra podróbka HTC.

--
animka

Data: 2011-01-18 00:24:09
Autor: lakis
On 17 Sty, 23:48, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

>    Bo to jest przesy³ka prosto z Chin. Natomiast scifona ja bym
> "najgorszemu wrogu" nie ¿yczy³.

A gdzie¶ czyta³am (chyba na wp.pl) o tym telefonie, ¿e to jest dobra
podróbka HTC.

--
animka

Witam,
ja u¿ywam LG gx 200 i jestem bardzo zadowolony  nie mówi±c ju¿ nic o
baterii która trzyma 10 dni. Nie jest to podróba z Chin

Data: 2011-01-17 16:06:35
Autor: Kotlet
W dniu 2011-01-16 21:55, animka pisze:
[...]

Nazywa siÄ™ "telefon z Dual SIM". Pytaj w sklepach, na allegro itd. Od
ok. 200 zeta w górę.

Ten ok. 70 zł.

ja bym sie bal kupic :)

Data: 2011-01-17 22:45:12
Autor: animka
W dniu 2011-01-17 16:06, Kotlet pisze:
[...]

Gdyby nie ta przesyłka pocztowa to możnaby kupić.
Już mi zapał przeszedł.

--
animka

dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz