dwa pytania - maska i zezwolenie

Data: 2010-06-22 23:11:28
Autor: SHARMDIVER.PL
dwa pytania - maska i zezwolenie
On 6/22/2010 5:43 PM, jw wrote:
Witam. Pod koniec tygodnia wyjeżdżam do Egiptu i chciałbym w końcu
ponurkować. W sklepie ze sprzętem do nurkowania kupiłem - pod okiem
doświadczonego sprzedawcy abc nurkowania. No i w porządku - tylko
zaniepokoiła mnie maska.
Wygląda to tak:
gdy wciągnę powietrze nosem, maska przysysa się, ale gdy wypuszczę
powietrze macha odpada - nawet gdy jest to malutka ilość.
Sprawdziłem w wannie - gdy maska jest tak przymocowana i jeszcze
dociśnięta paskiem to nie przecieka - spokojnie oddycham fają. Czy tak
ma być? Jeśli nie, czy da się jakoś wyregulować i czy macie może rady
co zrobić, by łatwo się przysysała?

Drugie pytanie - czy do nurkowania w Egipcie w strefie tuż przy hotelu
wymagane są jakieś zezwolenia? Nie mam jeszcze żadnych uprawnień.

Pozdrawiam

Tak ma być :-)
Nie potrzebne są jakiekolwiek zezwolenia na nurkowanie przy hotelu.. :-)

Pozdrawia

www.sharmdiver.pl
Nurkuj (i snorkluj :-) )bezpiecznie z profesjonalistami

Data: 2010-06-22 12:26:21
Autor: Jwitos
On 22 Cze, 23:11, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
On 6/22/2010 5:43 PM, jw wrote:

> [...]
> zaniepokoi a mnie maska.
> Wygl da to tak:
> gdy wci gn powietrze nosem, maska przysysa si , ale gdy wypuszcz
> powietrze macha odpada - nawet gdy jest to malutka ilo .
> Sprawdzi em w wannie - gdy maska jest tak przymocowana i jeszcze
> doci ni ta paskiem to nie przecieka - spokojnie oddycham faj . Czy tak
> ma by ? Je li nie, czy da si jako wyregulowa i czy macie mo e rady
> co zrobi , by atwo si przysysa a?

> Drugie pytanie - czy do nurkowania w Egipcie w strefie tu przy hotelu
> wymagane s jakie zezwolenia? Nie mam jeszcze adnych uprawnie .

Tak ma by :-)
Nie potrzebne s jakiekolwiek zezwolenia na nurkowanie przy hotelu.. :-)

Pozdrawia

www.sharmdiver.pl
Nurkuj (i snorkluj :-) )bezpiecznie z profesjonalistami

Dzięki wielkie!:)
Przestraszyłem się, bo myślałem, że po wciągnięciu powietrza maska ma
przylec do twarzy "na amen" (do ręcznego sciągnięcia jej).
Jeszcze raz dzieki za rozwianie watpliwosci.

Data: 2010-06-23 15:17:26
Autor: SHARMDIVER.PL
dwa pytania - maska i zezwolenie Egipt snorklowanie
On 6/22/2010 10:26 PM, Jwitos wrote:
[...]

Witaj, dodatkowa informacja dla Ciebie:

W Egipcie jest teraz BARDZO silne słonce i gorąco. W wodzie pływa się wyjątkowo przyjemnie -tysiące kolorowych rybek, piękne rafy, cieplutka woda. Łatwo się zapomnieć a słonce działa na nas ciągle. Koniecznie oczywiście smaruj się kremem ale lepiej podczas snorklowania założyć koszulkę - T-shirta oraz czapeczkę na głowę chroniącą kark.
W niektórych miejscach występują prądy. Po przyjeździe - pójdź do lokalnego hotelowego centrum nurkowego i zapytaj jak i gdzie najciekawiej popływać.
Masz szanse w niektórych miejscach zobaczyć manty, rekina wielorybiego czy żółwie...
W Parku Narodowym Ras Mohhamad w Sharm el Sheikh s teraz gigantyczne ławice barrakud i snapperow... Podwodna bajka...

Dobrej zabawy życzy

www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami

ps. niektóre centra prowadza kursy snorklownia - kosztują przysłowiowy "barszczyk" a możesz skorzystać aby lepiej i pełniej wykorzystać pobyt w wodzie.. ;-)

Data: 2010-06-23 09:23:17
Autor: Jwitos
On 23 Cze, 14:17, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
> [...]

> przylec do twarzy "na amen" (do r cznego sci gni cia jej).
> Jeszcze raz dzieki za rozwianie watpliwosci.

W Egipcie jest teraz BARDZO silne s once i gor co. W wodzie p ywa si
wyj tkowo przyjemnie -tysi ce kolorowych rybek, pi kne rafy, cieplutka
woda. atwo si zapomnie a s once dzia a na nas ci gle. Koniecznie
oczywi cie smaruj si kremem ale lepiej podczas snorklowania za o y
koszulk - T-shirta oraz czapeczk na g ow chroni c kark.
W niekt rych miejscach wyst puj pr dy. Po przyje dzie - p jd do
lokalnego hotelowego centrum nurkowego i zapytaj jak i gdzie
najciekawiej pop ywa .
Masz szanse w niekt rych miejscach zobaczy manty, rekina wielorybiego
czy wie...
W Parku Narodowym Ras Mohhamad w Sharm el Sheikh s teraz gigantyczne
awice barrakud i snapperow... Podwodna bajka...

Dobrej zabawy yczy

www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami

ps. niekt re centra prowadza kursy snorklownia - kosztuj przys owiowy
"barszczyk" a mo esz skorzysta aby lepiej i pe niej wykorzysta pobyt w
wodzie.. ;-)

Ja będę w Marsa el Alam, więc nieco dalej od Sharm, ale liczę na to,
że tam również rafa jest bardzo ciekawa. Sharmdiver, wiesz może coś o
tym? :)

Data: 2010-06-23 22:22:01
Autor: SHARMDIVER.PL
Marsa Alam Egipt snorklowanie
On 6/23/2010 7:23 PM, Jwitos wrote:
[...]

Witam,

oczywiście.
Nurkowałem i snorklowalem tam już dziesięć lat temu :-)

Bardzo ładnie, twarde korale, uwaga na silne prądy i fale mogące rzucić na rafę.
Tak jak pisałem wcześniej - miejscowe centrum w hotelu pomoże.

Dobrej zabawy :-)

dwa pytania - maska i zezwolenie