dwa pytania - maska i zezwolenie

Data: 2010-06-23 05:55:49
Autor:
dwa pytania - maska i zezwolenie
jw <ciasteczkachrup@gmail.com> napisał(a):
Drugie pytanie - czy do nurkowania w Egipcie w strefie tu=BF przy hotelu
wymagane s=B1 jakie=B6 zezwolenia? Nie mam jeszcze =BFadnych uprawnie=F1.

Jest forum DiW (to wbijam w wyszukiwarkę) tam jest temat o takim nurkowaniu i
co się stanie jak będziesz dotykał różnych stworzeń i przedmiotów.
Nie dotykasz niczego.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-23 15:20:46
Autor: Pszemol

<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hvs7l4$b4b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nigdy nie dotykałeś rekina, ani mureny zielonej Ryszard? To żałuj...

dwa pytania - maska i zezwolenie