dwa pytania o software pod androidem

Data: 2013-08-07 23:25:27
Autor: rs
dwa pytania o software pod androidem
1. szukam prostego programu do emailu, ktory mialby rozwiniete zarzadzanie spamem i obslugiwal kilka kont. moze byc platny. podoba mi sie aqua mail, ale nie ma tan modulu do spamu. pewnie jest tego od metra, ale nie mam czasu przedzierac sie przez wszystkie. moze by ktos polecil cos sprawdzonego?

2. szukam programu do newsow. uzywalem groundhogsa, ale nijak nie moge zapanowac nad wyswietlaniem kolejnosci watkow. nie wiem jak ustawic, zeby ostatnie przybyle, byle na gorze listy. wszystkie nowe pojawiaja sie w strukturze watkow, bez jakiego specjalnego klucza. ani alfabetycznie, ani chronologicznie. mam jeszcze pare innych zarzutow. probowalem news groups reader, ale loguje sie do servera, ale nie widzi, zadnej grupy mimo, ze wiadomo te grupy sa. ktos moze policic, cos co warte jest czasu na instalacje? rowniez moze byc platny, a w sumie nawet bym wolal, bo nie bedzie reklam. r

dwa pytania o software pod androidem