[SPRZEDAM] dwa rowery dla dziewczynek 5-7 lat oraz 7-12 lat.

Data: 2016-08-25 01:05:15
Autor: Porucznik Grubber
[SPRZEDAM] dwa rowery dla dziewczynek 5-7 lat oraz 7-12 lat.

Nie udzielam się tu zbyt często, ale raz na sto lat pospamuję.

Mam do sprzedania dwa rowery dziecięce, a właściwie dziewczęce. Oba
regularnie serwisowane, mniejszy kurzy się w piwnicy, większy jeżdżony
do teraz.

Pierwszy dla malucha 4-7 lat, lemuroo Meridy na 20 calowych kołach. Obie
moje córki jeździły na nim do przesiadki na 24-calowce, jest w pełni
sprawny, nawet niespecjalnie podrapany. Dokładnie taki jak na zdjęciach
(ale zdjęcia nie moje):
http://spplthumb.blob.core.windows.net/540x405/7e/ab/bb/rower-merida-lemuroo-kola-20-calowe-grojec-133664167.jpg
http://spplthumb.blob.core.windows.net/540x405/4c/67/80/rower-merida-lemuroo-kola-20-calowe-grojec-133664162.jpg
Albo tutaj:
http://olx.pl/oferta/rower-merida-lemuroo-kola-20-cali-CID767-IDgZ8ob.html
Cena: 250 PLN.

Drugi to Giant areva na 24" kołach. Wiek dziecka 7-12 lat (do wzrostu
ok. 160 cm). Rower w bardzo dobrym stanie, bez żadnych uszkodzeń, kilka
drobnych rysek, całkowicie bezwypadkowy i naprawdę ładny (białe opony).
Nowy kosztował 1200 PLN, używki na allego po 700-800. U mnie za 550.
Dowód zakupu, książeczka gianta itp. Przejechał kilkaset kilometrów, może 350-400.
Zdjęcia znów kradzione, ale mój jest identyczny.
https://www.giant-bicycles.com/_generated/_generated_uk/bikes/models/images/800/2011/Areva-2-24.jpg
https://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/bS0AAOSwJblW~81Q/$_86.JPG

Ceny do negocjacji, jeśli ktoś weźmie oba. Na życzenie zdjęcia
rzeczywiste i kontakt telefoniczny podaję przez maila:
mazin_maupa_tlen.pl.
Nie jestem handlarzem, po prostu muszę opróżnić piwnicę, bo panny
przesiadają się na większe rowery.

Może być wysyłkowo - wtedy np. poprzez allegro, ale preferuję odbiór
osobisty w Nowym Sączu. Do 50 km mogę dowieźć w weekend. Bywam często we
Wrocławiu, ale teraz będę najwcześniej pod koniec października, a może i
dopiero po Wszystkich Świętych. Pod koniec września prawdopodobnie
pojade do stolicy, więc i Kielce i Radom wchodzą w grę.

--
AS

Data: 2016-09-02 18:51:23
Autor: Porucznik Grubber
[SPRZEDAM] dwa rowery dla dziewczynek 5-7 lat oraz 7-12 lat.
Użytkownik "Porucznik Grubber" <mazin@_o2_.pl> napisał w wiadomości news:57be283f$0$15198$65785112news.neostrada.pl...

Nieaktualne, oba sprzedane.

--
AS

[SPRZEDAM] dwa rowery dla dziewczynek 5-7 lat oraz 7-12 lat.