dwa takie same monitory, ale nie

Data: 2013-09-11 09:32:44
Autor: p0li
dwa takie same monitory, ale nie
T->Dnia 2013-09-11 08:50:42 niejaki rs napisał:
z góry dzięki za wyjaśnienie i poradę. <rs>

to może (z naciskiem na"może") byc problem z szybkością wylpalania się
świetlówek - imho zrobienie tego "na dobrze" to wymiana świetlówek na nowe
w obu monitorach tylko te koszty

innym rozwiązaniem może być ustawienie różnej temperatury barwowej w obu
monitorach na białej kartce tak żeby kolory były jak najbardziej zbliżone

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2013-09-11 11:22:48
Autor: rs
On 9/11/2013 3:32 AM, p0li wrote:> T->Dnia 2013-09-11 08:50:42 niejaki rs napisał:

> to może (z naciskiem na"może") byc problem z szybkością wylpalania się
> świetlówek - imho zrobienie tego "na dobrze" to wymiana świetlówek na nowe
> w obu monitorach
> tylko te koszty

dzieki. to wlasnie podejrzewam. to juz chyba by bardziej sie oplacalo kupic jakies dwa tanie monitory o podobnych parametrach.

> innym rozwiązaniem może być ustawienie różnej temperatury barwowej w obu
> monitorach na białej kartce tak żeby kolory były jak najbardziej zbliżone

no wlasnie sie nie da, tak zeby utrzymac bialy bialy i inne kolory byly poprawne.
w dodatku tak, zeby jasnosc byla zadowalajaca. <rs>

Data: 2013-09-11 14:40:56
Autor: GAD Zombie
W dniu 2013-09-11 09:32, p0li pisze:
[...]

A nie da się zmienić barwy w ustawieniach monitora? Dziś to chyba każdy monitor ma.
Jak się nie da zmienić w tym, który biel pokazuje kremową na lepsze ustawienie, to w tym drugim może uda się biel w kierunku czerwonego przesunąć i wygląd obu się zrówna?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2013-09-11 11:18:33
Autor: rs
On 9/11/2013 8:40 AM, GAD Zombie wrote:
[...]

da sie usatwic, ale przy bardzo niskiej jasnosci, co nie wchodzi w gre. <rs>

dwa takie same monitory, ale nie