dwa windowsy

Data: 2016-08-26 18:24:50
Autor: platformowe głupki
dwa windowsy
widzę, że Szanowni Koledzy odlecieli...

zakładając, że będę miał kilka dysków, czy taki xosl podoła?
jakie mamy obecnie dobre bootmanagery?

Data: 2016-08-26 19:36:51
Autor: z
dwa windowsy
widzę, że Szanowni Koledzy odlecieli...

zakładając, że będę miał kilka dysków, czy taki xosl podoła?
jakie mamy obecnie dobre bootmanagery?

Przypomnij albo napisz (tyle tego że nie nadążam ;-) ) jaki masz komputer.

Data: 2016-08-26 19:48:21
Autor: platformowe głupki
dwa windowsy
ogólnie to mam dwa
laptop DELL D505 jebany nie widzi dysków >128GB
core 2 duo którego dopiero składam...

na obu chciałem mieć tyle systemów ile się da...

czyli slack + 10 + XP

ogólnie to wywaliłem się na instalacji slackware 12.2
dostaję takie komunikaty przy bootowaniu, na linux nie chcieli mi pomóc...

http://zsyp.eu/smieci/slack_pad_bootu.JPG
http://zsyp.eu/smieci/slack_pad_bootu2.JPG

Data: 2016-08-26 19:50:00
Autor: platformowe głupki
dwa windowsy
P.S.
macie dobrą sprawdzoną instalkę Windows 10 PL x64?
lubię wersje z netu, z zasady...

Data: 2016-08-27 21:17:18
Autor: marfi
dwa windowsy
Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:nppvgg$a88$4node2.news.atman.pl...
P.S.
macie dobrą sprawdzoną instalkę Windows 10 PL x64?
lubię wersje z netu, z zasady...

Jeżeli nie macie platformowe głupki dostępu do google to i tak nie pobierzecie tego obrazu ale próbujcie:
https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10

--
marfi

dwa windowsy