dwa zaskoczenia

Data: 2011-03-20 08:56:44
Autor: ..Aldi..Romek..
dwa zaskoczenia
?dwa zaskoczenia: mniejsze i większe

mniejsze to Śląsk Wrocław - niby Lenczyk już ileś tam razy pokazywał, że jak
się bierze za zespół to go naprawia (vide: Cracovia w poprzednim sezonie),
ale jednak... Wrocławianie robią swoje i nawet jestem w stanie to oglądać!

większe to Cracovia...
Jeszcze gotowi są się utrzymać! po rundzie jesiennej chyba NIKT w to nie wierzył!
Zastanawiam się czy to tacy kiepscy rywale (no, ale litości... Legia, Lech, Korona)
czy może zupełnie ich zlekceważono (ale po Legii to chyba Lech czy Korona powinni
mieć więcej oleju...)
A może rzeczywiście to robota Szatałowa?
Tak czy owak - życzę im jak najlepiej, wprowadzają element niecodzienności do naszej
ligi, a gdyby się okazało, że utrzymają się dzięki dobrej grze, a nie poprzez jakiś
sprytny układzik, to nic tylko pogratulować. Na razie do tego jeszcze daleko.

...Aldi..Romek..

Data: 2011-03-20 09:39:44
Autor: grzeda
dwa zaskoczenia
W dniu 2011-03-20 08:56, ..Aldi..Romek.. pisze:

A może rzeczywiście to robota Szatałowa?

W meczu we Wroclawiu wygladalo to raczej na robote sedziego.

pozdr
PG

Data: 2011-03-20 10:00:55
Autor: Andrzej Zbierzchowski
dwa zaskoczenia
W dniu 2011-03-20 09:39, grzeda pisze:
W dniu 2011-03-20 08:56, ..Aldi..Romek.. pisze:

A może rzeczywiście to robota Szatałowa?

W meczu we Wroclawiu wygladalo to raczej na robote sedziego.

Z Legią to samo - przynajmniej jeden gol arbitra.

--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-03-20 10:41:12
Autor: Cavallino
dwa zaskoczenia
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości news:im4fo7$ooc$1news.onet.pl...
[...]

Z Lechem podobnie - brak jednego gola dla Lecha arbitra.
Ale trzeba przyznać że Craxa grała conajmniej poprawnie.

Data: 2011-03-20 10:00:28
Autor: Cavallino
dwa zaskoczenia
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:im4c23$5dh$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Czyli o Szatałowie wypadałoby napisać to samo co o Lenczyku.

Data: 2011-03-20 10:03:11
Autor: Andrzej Zbierzchowski
dwa zaskoczenia
W dniu 2011-03-20 10:00, Cavallino pisze:
Czyli o Szatałowie wypadałoby napisać to samo co o Lenczyku.

Szatałowa bym do tego nie mieszał...

Data: 2011-03-20 11:51:42
Autor: Fidelio
dwa zaskoczenia
[...]

Kaźmierczak do kadry! ;-)

większe to Cracovia...
Jeszcze gotowi są się utrzymać! po rundzie jesiennej chyba NIKT w to nie wierzył!
Zastanawiam się czy to tacy kiepscy rywale (no, ale litości... Legia, Lech, Korona)

Co w tym dziwnego? Lech i Legia cały sezon grają w kratkę, Korona ostatnio nie potrafi wygrać z nikim.

Data: 2011-03-20 12:19:56
Autor: AJK
dwa zaskoczenia
Dnia Sun, 20 Mar 2011 08:56:44 +0100, ..Aldi..Romek.. napisał:

większe to Cracovia... Jeszcze gotowi są się utrzymać! po rundzie
jesiennej chyba NIKT w to nie wierzył!

O, przepraszam! Mam nawet stosowne dowody na piśmie :-)

--
AJK (inna sprawa, że nie byłem pewien, _jak_ się utrzymają...)

Data: 2011-03-21 23:08:15
Autor: ..Aldi..Romek..
dwa zaskoczenia
?Użytkownik "AJK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1s7mqrtmh01w0.dlg@ajk.cija...

[...]

ale proszę, umówmy się, że tego "innego" wariantu utrzymania (nazwę go roboczo "zielonostolikowego") nie traktujemy jako "sportowego"... cokolwiek pod tym hasłem rozumieją tak zwani działacze piłkarscy (bo dla nich to wszystko mogłoby być ok)

Data: 2011-03-22 08:33:42
Autor: AJK
dwa zaskoczenia
21-03-2011, 23:08, ..Aldi..Romek.. napisał:

[...]

U nas nie traktujemy? W kraju, w którym gdyby do ligi zgłosić stolik z
zielonym suknem, to zająłby spokojnie 12 miejsce w lidze, a w pucharze
dotarłby do ćwierćfinału? (no, chyba że miałby trzy nogi - wtedy
odpadłby już w 1/16) :-)
Ale dobra, mozemy nie traktować - utrzymanie pod stolikiem traktowałem
jako pomocniczo-ewentualne, a w sportowe utrzymanie Cracovii wierzyłem
także. Od momentu przyjścia Szatałowa (który już w Bytomiu pokazał, że
potrafi ukręcić biczyk z piasku i utrzymać w lidze nawet księgarnię),
początku "wypychania" z klubu zawodnikow uznanych za "nieprzydatnych" i
wieści, że Filipiak jest gotów dać kasę na dalsze zakupy. A potem
jeszcze okazało się, że a) Polonia Bytom się sypie, b) Arka nadal gra
bez napastnika...  Ja w ogóle jestem niepoprawnym optymistą. Przed sezonem byłem zdania, że
Cracovia... siedzisz?... to lepiej usiądź... że Cracovia będzie się bić
o puchary. --
AJK

Data: 2011-03-22 09:40:57
Autor: Roberto
dwa zaskoczenia
On 20 Mar, 08:56, "..Aldi..Romek.." <rom...@poczta.fm> wrote:
[...]

Inny trener, inne podejście do wykonywanej pracy, innii zawodnicy,
inna gra. I tyle w temacie

Data: 2011-03-23 19:46:57
Autor: ..Aldi..Romek..
dwa zaskoczenia

Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:6390923c-8bac-4930-b457-c74a8d240e37d26g2000prn.googlegroups.com...
[...]

wszystko się zgadza, ale jednak... Szatałow ma szansę się rzeczywiście
pokazać z jak najlepszej strony! Wcześniej Ulatowski się nie popisał.
W ogóle to wydaje mi się, że Ulatowski spalił się - czym innym było
prowadzenie zgranego zespołu z Bełchatowa, a zupełnie inną bajką
było przejęcie zespołu katastrofalnie niezgranego

W takich sytuacjach widać doświadczenie i umiejętności np. Lenczyka

dwa zaskoczenia