dwie ciągłe

Data: 2011-11-11 19:17:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
dwie ciągłe
W dniu 2011-11-11 19:12, Darek pisze:

jest jedno pasmówka na której są dwie ciągłe - czy mogę się ztrymać i zabrać
osobę (wysadzić), brak zakazu zatrzymywania

A jak wyglądają linie boczne ? Pobocze ?

--
          Czas na odwaĹźne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-11-11 19:24:35
Autor: Darek
dwie ciągłe
jest jedno pasmówka na której są dwie ciągłe - czy mogę się ztrymać i zabrać
osobę (wysadzić), brak zakazu zatrzymywania

A jak wyglądają linie boczne ? Pobocze ?
Chodnik

Data: 2011-11-11 19:38:54
Autor: szufla
dwie ciągłe

Użytkownik "Darek" <brak@wp.pl> napisał w wiadomości news:j9jp92$kom$1news.task.gda.pl...
jest jedno pasmówka na której są dwie ciągłe - czy mogę się ztrymać i zabrać
osobę (wysadzić), brak zakazu zatrzymywania

A jak wyglądają linie boczne ? Pobocze ?
Chodnik

mozesz, jesli nie blokujesz przejazdu.

sz.

Data: 2011-11-11 19:46:50
Autor: Darek
dwie ciągłe

[...]

JAk widzę że nic nie jedzie z tyłu to mogę?
I dzwine skojażenie - widziałem przystanek PKS na czym taki - brak zatoczki

Data: 2011-11-11 20:50:41
Autor: szufla
dwie ciągłe
JAk widzę że nic nie jedzie z tyłu to mogę?
I dzwine skojażenie - widziałem przystanek PKS na czym taki - brak zatoczki

Mozesz.

sz.

Data: 2011-11-13 15:55:54
Autor: wiesiaczek