dwie impresje

Data: 2010-08-15 14:32:51
Autor: MarekZ
dwie impresje
Otwieram ci ja przesyłkę z Millennium, a tam nowa karta Impresja oraz list, z którego wynika, że ta co ją mam teraz została wyprodukowana w niewłaściwej kolorystyce i w związku z tym zostaje wymieniona.

Różnice są takie:
- nowa jest na awersie znacznie bardziej różowa, stara bardziej wpadała w czerwień, wizerunek jest mniej ostry;
- trochę inny kadr jest na awersie; nowej jest jakby nieco bardziej z bliska ujęty;
- rewers starej jest srebrny, a nowej różowy.

Innych różnic (grubość, jakość) nie dostrzegam.

Fart, trafił mi się fajny egzemplarz kolekcjonerski, ciekawe czy dużo takich poszło w rynek. Przy okazji o miesiąc przedłużył mi się termin ważności karty, choć cykle roczne pozostają bez zmiany, podobnie jak wszystkie inne cechy karty: numer, PIN, limity. CVV2 naturalnie wygenerował się nowy.

Data: 2010-08-15 18:52:40
Autor: RobertS
dwie impresje

Fart, trafił mi się fajny egzemplarz kolekcjonerski,

nic tylko gratulować, może trafiłeś na "złoty mauritius" ;-D

RobertS

dwie impresje