dwie połówki bmw...

Data: 2011-06-21 09:23:13
Autor: Albercik
dwie połówki bmw...
http://www.tvn24.pl/-1,1707669,0,1,z-bmw-zostala-polowa,wiadomosc.html

wersja skrócona:
http://tiny.pl/hf4hw

Nie widać co prawda zbyt wiele na filmiku, ale uszkodzenia pozostałych samochodów nie są jakieś koszmarne..(pasażerowie opla i autobusu nie odnieśli poważnych obrażeń)
Ot taka sobie większa stłuczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa fura od dziadka z Niemiec" się rozpadała zabijając dwóch swoich pasażerów.

Data: 2011-06-21 11:19:20
Autor: Michał Gut
dwie połówki bmw...
http://www.alert24.pl/alert24/51,99701,9820249.html?i=6

tu sa zdjecia lepsze.

spawany z 2....
zobaczcie na prog - odpadl z idealnie rowna linia

Data: 2011-06-21 11:19:22
Autor: DoQ
dwie po³ówki bmw...
W dniu 21-06-2011 09:23, Albercik pisze:

Ot taka sobie wiêksza st³uczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa
fura od dziadka z Niemiec" siê rozpada³a zabijaj±c dwóch swoich pasa¿erów.

Sama siê nie rozpad³a i bez przyczyny ;)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-06-21 11:41:06
Autor: CeSaR
dwie po³ówki bmw...
Ot taka sobie wiêksza st³uczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa fura od dziadka z Niemiec" siê rozpada³a zabijaj±c dwóch swoich pasa¿erów.

Czy w takim przypadku, gdzie istnieje du¿e prawdopodobieñstwo, ¿e samochód mia³ bogat± przesz³o¶æ ktokolwiek cokolwiek z tym zrobi?
Tzn. sprawdzi importera, poprzednich w³a¶cicieli, ubezpieczalnie itp - cokolwiek, czy po prostu "zbyt wysoka prêdko¶æ" i do statystyk?

Data: 2011-06-21 11:54:48
Autor: Paul
dwie połówki bmw...
W dniu 2011-06-21 11:41, CeSaR pisze:
[...]

zapamiętaj sobie wreszcie raz na zawsze - są tylko dwie przyczyny
wypadków - alkohol i prędkość.
Nie ma innych, a kto mówi inaczej ten kłamie.
alkohol - gdybyś nie pił, to wcześniej byś wsiadł do auta i nie byłbyś w
miejscu wypadku o nieodpowiednim czasie
prędkość - gdybyś się nie poruszał, tylko stał w miejscu, to by wypadku
nie było.
stan dróg, samochodów itp nie mają żadnego znaczenia.

Data: 2011-06-21 10:56:01
Autor: kamil
dwie połówki bmw...
On 21/06/2011 10:54, Paul wrote:
[...]

Poniekąd masz rację, bo myślący człowiek wiedząc, że jedzie po dziurawej drodze kiepskim samochodem dostosowuje prędkość do warunków. Idiota zapierdala jakby miał 911tkę na autobanie, a potem płacze że wszystko przez koleiny.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-21 12:02:21
Autor: Paul
dwie połówki bmw...
W dniu 2011-06-21 11:56, kamil pisze:

[...]

oczywiście i dlatego należy inwestować w fotoradary i bramki
sprawdzające prędkość, a nie w drogi, przecież to jest oczywiste.

Data: 2011-06-21 14:14:40
Autor: CeSaR
dwie po³ówki bmw...
oczywi¶cie i dlatego nale¿y inwestowaæ w fotoradary i bramki
sprawdzaj±ce prêdko¶æ, a nie w drogi, przecie¿ to jest oczywiste.

Mnie chodzi bardziej o to ze o ile przyczyna wypadku mogla byc predkosc lub zwykle "kozaczenie" o tyle skutki samego wypadku bylyby zupelnie inne gdyby samochod nie byl skladany z klockow LEGO.
I czy to ktokolwiek bedzie drazyl czy nie.

Data: 2011-06-21 13:03:33
Autor: White Power
dwie po³ówki bmw...
CeSaR <adres@mail.com> napisa³(a):
> [...]

I czy to ktokolwiek bedzie drazyl czy nie.

Zapewne zaliczenie pinbala na autostradzie przy prêdko¶ci 120 skoñczy³o by siê tak samo, a wiele razy bywa ze samochód jest pognieciony ale ludzie w ¶rodku cali. Za co¶ takiego powinien na dzieñ dobry przychodziæ prokurator. Prêdko¶æ prêdko¶ci± ale samochody MUSZ¡ spe³niaæ pewne warunki a puzzle warunków zadnych nie spe³niaj±.

Data: 2011-06-21 14:11:34
Autor: G Nowak
dwie po³ówki bmw...
[...]

No wlasnie, czy oni siedzieli z tylu? Przod wyglada na calkiem sprawny, jeszcze by pospawal z jakiegos trupa po brytyjskim zlomie.

--
Pozdr

Data: 2011-06-21 15:18:28
Autor: CeSaR
dwie po³ówki bmw...
No wlasnie, czy oni siedzieli z tylu? Przod wyglada na calkiem sprawny, jeszcze by pospawal z jakiegos trupa po brytyjskim zlomie.

Spoko. Zlom do zlomu dobrze sie spawa. Albo zanitowac na zakladke.

Data: 2011-06-21 20:05:31
Autor: Bassteq
dwie połówki bmw...
Albercik wrote:
http://www.tvn24.pl/-1,1707669,0,1,z-bmw-zostala-polowa,wiadomosc.html

wersja skrócona:
http://tiny.pl/hf4hw

Ja nie prokurator ale wnioskuję że trupy z tyłu siedzieli. Musiała być okazja kupić to BMW penie ...
Kolejna przestroga przed "okazjami z niemiec". Nie ubliżając Niemcom.

[i] :(
Bassteq

Data: 2011-06-21 22:54:23
Autor: WOJO
dwie połówki bmw...
Ja nie prokurator ale wnioskuję że trupy z tyłu siedzieli. Musiała być okazja kupić to BMW penie ...
Kolejna przestroga przed "okazjami z niemiec". Nie ubliżając Niemcom.

A kierowali za pomocą lejców z tylnych siedzeń ?
WOJO

Data: 2011-06-22 09:11:26
Autor: K
dwie połówki bmw...
W dniu 21-06-2011 22:54, WOJO pisze:
[...]

ofiary mogły być pasażerami?

Data: 2011-06-22 22:08:00
Autor: BrunoJ
dwie po³ówki bmw...
Albercik <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisa³(a):
http://www.tvn24.pl/-1,1707669,0,1,z-bmw-zostala-polowa,wiadomosc.html

wersja skrócona:
http://tiny.pl/hf4hw

Nie widaÄ&#65533; co prawda zbyt wiele na filmiku, ale uszkodzenia pozostaÅ&#65533;ych samochodów nie sÄ&#65533; jakieÅ&#65533; koszmarne..(pasażerowie opla i autobusu nie odnieÅ&#65533;li poważnych obrażeÅ&#65533;)
Ot taka sobie wiÄ&#65533;ksza stÅ&#65533;uczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa fura od dziadka z Niemiec" siÄ&#65533; rozpadaÅ&#65533;a zabijajÄ&#65533;c dwóch swoich pasażerów
.
To ja jeszcze, jako lokalny, dodam ze auto bardzo swieza rejestracje,
ktokolwiek jechal tym autem, dopiero co je kupil/przerejestrowal. A co do rozpadniecia to moze spawane a moze nie, wyglada ze zaladowalo prawa
strona w autobus z duza predkoscia, to sie rozcielo na kawalki. Ale kto tam wie...

--
pozdr
Bruno, Bydg

--