dwie połówki bmw...

Data: 2011-06-21 11:41:06
Autor: CeSaR
dwie połówki bmw...
Ot taka sobie większa stłuczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa fura od dziadka z Niemiec" się rozpadała zabijaj±c dwóch swoich pasażerów.

Czy w takim przypadku, gdzie istnieje duże prawdopodobieństwo, że samochód miał bogat± przeszło¶ć ktokolwiek cokolwiek z tym zrobi?
Tzn. sprawdzi importera, poprzednich wła¶cicieli, ubezpieczalnie itp - cokolwiek, czy po prostu "zbyt wysoka prędko¶ć" i do statystyk?

Data: 2011-06-21 11:54:48
Autor: Paul
dwie połówki bmw...
W dniu 2011-06-21 11:41, CeSaR pisze:
Ot taka sobie wiêksza st³uczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa fura od dziadka z Niemiec" siê rozpada³a zabijaj±c dwóch swoich pasa¿erów.

Czy w takim przypadku, gdzie istnieje du¿e prawdopodobieñstwo, ¿e samochód mia³ bogat± przesz³o¶æ ktokolwiek cokolwiek z tym zrobi?
Tzn. sprawdzi importera, poprzednich w³a¶cicieli, ubezpieczalnie itp - cokolwiek, czy po prostu "zbyt wysoka prêdko¶æ" i do statystyk?

zapamiętaj sobie wreszcie raz na zawsze - są tylko dwie przyczyny
wypadków - alkohol i prędkość.
Nie ma innych, a kto mówi inaczej ten kłamie.
alkohol - gdybyś nie pił, to wcześniej byś wsiadł do auta i nie byłbyś w
miejscu wypadku o nieodpowiednim czasie
prędkość - gdybyś się nie poruszał, tylko stał w miejscu, to by wypadku
nie było.
stan drĂłg, samochodĂłw itp nie majÄ… ĹĽadnego znaczenia.

Data: 2011-06-21 10:56:01
Autor: kamil
dwie połówki bmw...
On 21/06/2011 10:54, Paul wrote:
W dniu 2011-06-21 11:41, CeSaR pisze:
Ot taka sobie wiĂŞksza stÂłuczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa
[...]

Poniekąd masz rację, bo myślący człowiek wiedząc, że jedzie po dziurawej drodze kiepskim samochodem dostosowuje prędkość do warunków. Idiota zapierdala jakby miał 911tkę na autobanie, a potem płacze że wszystko przez koleiny.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-21 12:02:21
Autor: Paul
dwie połówki bmw...
W dniu 2011-06-21 11:56, kamil pisze:

[...]

oczywiście i dlatego należy inwestować w fotoradary i bramki
sprawdzające prędkość, a nie w drogi, przecież to jest oczywiste.

Data: 2011-06-21 14:14:40
Autor: CeSaR
dwie połówki bmw...
oczywi¶cie i dlatego należy inwestować w fotoradary i bramki
sprawdzaj±ce prędko¶ć, a nie w drogi, przecież to jest oczywiste.

Mnie chodzi bardziej o to ze o ile przyczyna wypadku mogla byc predkosc lub zwykle "kozaczenie" o tyle skutki samego wypadku bylyby zupelnie inne gdyby samochod nie byl skladany z klockow LEGO.
I czy to ktokolwiek bedzie drazyl czy nie.

Data: 2011-06-21 13:03:33
Autor: White Power
dwie połówki bmw...
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
> [...]

I czy to ktokolwiek bedzie drazyl czy nie.

Zapewne zaliczenie pinbala na autostradzie przy prędko¶ci 120 skończyło by się tak samo, a wiele razy bywa ze samochód jest pognieciony ale ludzie w ¶rodku cali. Za co¶ takiego powinien na dzień dobry przychodzić prokurator. Prędko¶ć prędko¶ci± ale samochody MUSZˇ spełniać pewne warunki a puzzle warunków zadnych nie spełniaj±.

Data: 2011-06-21 14:11:34
Autor: G Nowak
dwie połówki bmw...
[...]

No wlasnie, czy oni siedzieli z tylu? Przod wyglada na calkiem sprawny, jeszcze by pospawal z jakiegos trupa po brytyjskim zlomie.

--
Pozdr

Data: 2011-06-21 15:18:28
Autor: CeSaR
dwie połówki bmw...
No wlasnie, czy oni siedzieli z tylu? Przod wyglada na calkiem sprawny, jeszcze by pospawal z jakiegos trupa po brytyjskim zlomie.

Spoko. Zlom do zlomu dobrze sie spawa. Albo zanitowac na zakladke.

dwie połówki bmw...