dwu na 3000

Data: 2019-02-04 13:29:59
Autor: sczygiel
dwu na 3000
Data: 2019-02-04 22:59:55
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

https://epoznan.pl/news-news-92296-Niestachowska_3000_skontrolowanych
_kierowcow._Ilu_bylo_pod_wplywem_alkoholu
Jedno wiem na pewno - korki na całym piątkowie były niemiłosierne. Trasa która zwykle robię w 2 h zajeła mi ponad 3... Dziekujemy!

Dwóch pijanych... pewnie po 0,2 mieli... Niezle...

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2019-02-04 22:33:33
Autor: Kris
dwu na 3000
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 23:59:59 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

Jedno wiem na pewno - korki na całym piątkowie były niemiłosierne. Trasa która zwykle robię w 2 h zajeła mi ponad 3... Dziekujemy!

Dwóch pijanych... pewnie po 0,2 mieli... Niezle...

"Akcja została przeprowadzona zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - wyjaśnił podkom. Piotr Garstka z komendy wojewódzkiej. - Każde życie, które udało się uratować m.in przez zatrzymanie dwóch pijanych jest warte takich korków"
Zarzut usiłowania zabójstwa więc tym dwóm powinni postawić.;)

Data: 2019-02-05 11:59:54
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

[...]

IMO w szkole podstawowej zamiast religii powinny byc dwa przedmioty:
- logika
- przeciwdziałanie manipulacji

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2019-02-05 13:34:18
Autor: MF
dwu na 3000
On 05/02/2019 11:59, Budzik wrote:
IMO w szkole podstawowej zamiast religii powinny byc dwa przedmioty:
- logika
- przeciwdziałanie manipulacji

I jedne z pierwszych rzeczy, które dzieciaki poznają, będą:
o nikt ci tyle nie da, ile ci polityk obieca (opozycyjny - kiedykolwiek, rządzący - w trakcie kampanii wyborczej);
o gdy polityk zapowiada, że będzie gorzej, to będzie gorzej, ale gdy obiecuje, że będzie lepiej, to tak sobie gada;
o ksiądz to taki sam facet, jak każdy inny, może być uczciwy, porządny, o wysokiej moralności, ale może też być zboczony i lubić wykorzystywać swoją pozycję. Obmacywanie przez księdza czy kontakt fizyczny z księżowskim penisem to nie żadne zesłanie łask bożych, tylko takie samo molestowanie, jak by to robił każdy inny facet.
Którzy politycy na to pójdą?

--
MF

Data: 2019-02-05 16:59:53
Autor: Budzik
dwu na 3000
UĹźytkownik MF noemail@nospam.noproblem.invalid ...

[...]

:)
Na historii dzieci tez sie ucza ze rozni politycy kłamia. A z wnioskami gorzej...

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2019-02-05 21:24:50
Autor: Shrek
dwu na 3000
W dniu 05.02.2019 o 12:59, Budzik pisze:

IMO w szkole podstawowej zamiast religii powinny byc dwa przedmioty:
- logika
- przeciwdziałanie manipulacji

Jasne - a zedecydować o tym mieliby politycy żyjący z wciskania ludziom kitu;)

Shrek

Data: 2019-02-05 23:59:53
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Cóz, politycy czasem tez musza podjąc decyzje niekorzystne dla siebie pod wpływem opinii publicznej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2019-02-06 21:21:06
Autor: Shrek
dwu na 3000
W dniu 06.02.2019 o 00:59, Budzik pisze:

Jasne - a zedecydować o tym mieliby politycy żyjący z wciskania
ludziom kitu;)

Cóz, politycy czasem tez musza podjąc decyzje niekorzystne dla siebie pod
wpływem opinii publicznej.

Ale tej akurat nie muszą, więc nei podejmą.

Shrek

Data: 2019-02-09 19:33:51
Autor: radekp@konto.pl
dwu na 3000
Mon, 4 Feb 2019 22:33:33 -0800 (PST), w
<83313402-2b57-4d58-ac28-83bde380ae05@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

[...]

I to wielokrotnego -- przecież mogli wjechać w autobus z dziećmi.

Data: 2019-02-09 19:54:01
Autor: Shrek
dwu na 3000
W dniu 09.02.2019 o 19:33, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Katastrofy nuklearnej - mogli wjechać w transport odpadów atowmoych!

PS - ponoć pijani rowerzysci są główną przyczyną dla której nie mamy elekrowni jądrowych. Nie wiadomo jak, ale znając wyobraźnie zwolenników ścigania rowerzystów po browarku, ci "pijany" z pewnością rozjebaliby taką elektownię:)

Shrek

Data: 2019-02-09 19:59:43
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Ale duch logiki w narodzie nie ginie - na cb tez byli mondrzy którzy podobnie tłumaczyli pozytywnie działania policji...
Warto dodac ze to był poranek po opadach sniegu (niewielkich ale jednak) co pewnie dodatkowo potegowało korki - pogratulowac wyboru.

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2019-02-09 21:10:08
Autor: Shrek
dwu na 3000
W dniu 09.02.2019 o 20:59, Budzik pisze:

[...]

Mi się najbardziej podobało jak się ustawili na kładce pieszo-orewrowej w Karakowie i potem niedorzecznik tłumaczył, że wcale się nie uwzieli na rowerzystów tylko sprawdzali kierujących wszystkimi pojazdami przejeżdzającymi tą kładką.

Jednak polski policjant/kulson to sowiecki stan umysłu.

Shrek

Data: 2019-02-10 11:00:00
Autor: Budzik
dwu na 3000
[...]

Piekne... Ale w sumie smutne bo to jednak zabawy za nasze pieniadze...

Co to sie porobiło ze najbardziej wygórowane oczekiwanie co do działan policji na drodze to zeby nie przeszkadzali... :(

Chociaz przyznaje ze miałem ostatnio kontrole i trafiłem na naprawde klasowy patrol. Kultura dyskusji, inteligencja, argumentacja, poczucie humoru - chciałbym zeby tak zawsze to wygladało. Ale z drugiej strony kolezanka zeznawała ze ostatnio zabrali jej dowód za peknieta lampe tylna. Lampa peknieta od zawsze, zaklejona tasma imitującą kolor wiec zarówno swiatła dobrze widoczne jak i zabezpieczenie przed woda ok. Przeglady nigdy zadnego problemu a tu nagle ktos musiał wyrobic norme aktywnosci...

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2019-02-10 12:29:12
Autor: Mateusz Viste
dwu na 3000
On Sun, 10 Feb 2019 11:00:00 +0000, Budzik wrote:
Chociaz przyznaje ze miałem ostatnio kontrole i trafiłem na naprawde
klasowy patrol. Kultura dyskusji, inteligencja, argumentacja, poczucie
humoru - chciałbym zeby tak zawsze to wygladało.

Kolega musiał chyba trafić przypadkiem do kabaretu :) Policja nie jest od tego żeby żartować i argumentować.

[...]

A czy taśma miała stosowną homologację drogową? Jeśli tak, to faktycznie nadgorliwie panowie postąpili.

Mateusz

Data: 2019-02-10 13:39:22
Autor: Shrek
dwu na 3000

[...]

Policja nie jest (znaczy jest, ale nie powinna być) też od jebania obywateli - choć z waszego punktu widzenia też różnie bywa;)

A co do policjantów, to akurat ci z drogówki zwykle są kulturalni i profesjonalni. Choć jak wszędzie możesz trafić na mendę (albo na akcję "bezpieczny "X" - jeśli jesteś "X" to masz powody się wtedy kulsona "chcacego twojego dobra" unikać, żeby się owym dobrem nie dzielić;)

Shrek

Data: 2019-02-10 14:47:56
Autor: kk
dwu na 3000
On 2019-02-10 13:39, Shrek wrote:

[...]

No nie. Przypadków kiedy oni mie się przedstawili jak kulturalni ludzie to ja jakoś nie kojarzę.

Data: 2019-02-10 14:53:42
Autor: Shrek
dwu na 3000
W dniu 10.02.2019 o 14:47, kk pisze:

A co do policjantów, to akurat ci z drogówki zwykle są kulturalni ...

No nie. Przypadków kiedy oni mie się przedstawili jak kulturalni ludzie to ja jakoś nie kojarzę.

Mnie się zawsze przedstawiają.

Shrek

Data: 2019-02-10 15:51:51
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Ja trafiam pol na pol - polowa normalnych zyciowych ludzi, ktorzy nawet jak cos jest nie ten teges to przyłozą do tego odpowiednia miare, druga połowa słuzbistów ktorzy najchetniej zabraliby ci dowód za nieodpowiednia ilosc mrugniec kierunkowskazu na minute.

Lata temu miałem taka przygode - wracałem z trasy, miałem ostatni punkt do załatwienia i powrot do domu. zatrzymali mnie 2km od tego punktu za przepalone swiatło. Zdarza sie, zarowki sie przepalaja, choc sprawadzam oswietlenie naprawde czesto.
Niestety auto było takie ze wymiana zarówki to sporo pracy bo trzeba było cały przód rozebrać.
Tłumacze im, ze jade 2km, załatwiam sprawe i zaraz wymienie zarówke jak tylko to zrobie, inaczej będe musiał tu nocowac.

Uparli sie, musiałem przy nich wymienic zarówke, oczywiscie na miejsce nie zdazyłem, musiałem przenocowac  tam i wracac dzien pozniej. Komu i w czym to pomogło - to wiedza tylko oni...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2019-02-10 16:18:07
Autor: Mateusz Viste
dwu na 3000
On Sun, 10 Feb 2019 15:51:51 +0000, Budzik wrote:
Tłumacze im, ze jade 2km, załatwiam sprawe i zaraz wymienie zarówke jak
tylko to zrobie, inaczej będe musiał tu nocowac.

Problem w tym, że każden jeden tak właśnie kręci :)

Uparli sie, musiałem przy nich wymienic zarówke, oczywiscie na miejsce
nie zdazyłem, musiałem przenocowac  tam i wracac dzien pozniej. Komu i w
czym to pomogło - to wiedza tylko oni...

No ale żarówkę wymieniłeś, więc sukces. A tak pewno jeździłbyś jeszcze miesiącami bez jednego oka :)

Mateusz

Data: 2019-02-10 19:03:06
Autor: kk
dwu na 3000
On 2019-02-10 17:18, Mateusz Viste wrote:
[...]

Nie sądzę. Większość informowanych przeze mnie wydaje się autentycznie zaskoczonych. Chyba jeden był co najwyraźniej wiedział o usterce.

Data: 2019-02-10 22:59:58
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik Mateusz Viste mateusz@nie.pamietam ...

Tłumacze im, ze jade 2km, załatwiam sprawe i zaraz wymienie zarówke
jak tylko to zrobie, inaczej będe musiał tu nocowac.

Problem w tym, że każden jeden tak właśnie kręci :)

Ja nie kreciłem.

[...]

Nie znasz mnie wiec nie obrazaj mnie nawet z emotikonami. --
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2019-02-11 08:47:45
Autor: Mateusz Viste
dwu na 3000
On Sun, 10 Feb 2019 22:59:58 +0000, Budzik wrote:
[...]

Dokładnie to też każden jeden odpowiada. I skąd pan mundurowy ma wiedzieć kto naprawdę jest dobrej wiary, a kto po raz dziesiąty w tym roku udaje że "O, nie wiedziałem, zmienię jak tylko wrócę do domu!". A prawo musi być egzekwowane jednakowo dla wszystkich. Jakąś metodą pośrednią może być umowa słowna - ok, jedź Pan póki się nie ściemni, ale jutro widzimy się na posterunku z kompletem działających żarówek i zapominamy o sprawie. To stosowałem, ze 100% skutkiem zresztą, niestety jest to możliwe tylko z miejscowymi.

No ale żarówkę wymieniłeś, więc sukces. A tak pewno jeździłbyś jeszcze
miesiącami bez jednego oka :)

Nie znasz mnie wiec nie obrazaj mnie nawet z emotikonami.

Ależ ja w żaden sposób nikogo nie mam zamiaru obrażać. Nie piszę zresztą tutaj specyficznie o tobie, a raczej o archetypie który - dla potrzeb niniejszego wątku - przedstawiasz (tj. "kierowca z przepaloną żarówką / łysą oponą / wiszącym reflektorem / itp itd").

Mateusz

Data: 2019-02-11 16:59:56
Autor: Budzik
dwu na 3000
[...]

Jechałem i wracałem dokładnie ta sama drogą.
Rozumiem ze mozesz mi nie wierzyc na słowo ale po prostu zrobili mi na złosc. Naprawden igdy nie spotkałes złosliwego policjanta?

[...]

och, chyba bys sie nadawał do policji, bo kiedys spotkałem takiego ktory własnie taka błacha awarie porównywał do jazdy bez przedniego siedzenia.

W zwiazku z tym powiem tylko ze awaria awarii nie rowna i łyse opony nie sa porownywalne z przepaloną zarówką. pomijajac niebezpieczenstwo jest tak chocby dlatego, ze opony nie wyłysieja ci podczas jednego przejazdu a zarówka przepalic sie moze. I w nowoczesnym samochodzie nie wymienisz na drodze bo jakies xenony itp. I co? Dowod zabierac? Lawete wołac?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2019-02-11 17:25:42
Autor: Mateusz Viste
dwu na 3000
On Mon, 11 Feb 2019 16:59:56 +0000, Budzik wrote:
Jechałem i wracałem dokładnie ta sama drogą.
Rozumiem ze mozesz mi nie wierzyc na słowo ale po prostu zrobili mi na
złosc. Naprawden igdy nie spotkałes złosliwego policjanta?

Ano to się też może zdarzyć, w końcu też człowiek. Ale ich zazwyczaj co najmniej dwóch jest, m.in. po to (ale nie tylko), żeby jeden drugiego pilnował. No ale może się zdarzyć że trafią się dwa złośliwce. Wszystko możliwe.
Podkreślam jeszcze raz, że ja w żaden sposób nie krytykuję ani twojego doświadczenia (nie było mnie tam) ani intencji (wierzę, że są słuszne). Podsuwam tylko myśl, że mundurowy też ma swoje rozterki, i z reguły stara się działać tak, by było w miarę możliwości sprawiedliwie i zgodnie z myślą ustawodawcy. Nawet jeśli druga strona czasem postrzega to inaczej.

och, chyba bys sie nadawał do policji,

Dziękuję, swoje już wysłużyłem - starczy mi. Zdecydowanie wolę rozmawiać z owcami przy herbacie niż użerać się z kozakami drogowymi (i nie tylko drogowymi).

[...]

Jakaś podstawa prawna? Mundurowy nie jest specjalistą od statystyk i crash-testów. Niezgodność to niezgodność. Swoją drogą, jedna żarówka też może narobić szkód - noc cię napadnie, ty jedziesz dalej bo do domu tylko 10km, i bez jednego oka akurat nie zobaczysz przydrożnego jelenia i kraksa. Albo inaczej - nagle zgaśnie druga żarówka i zostajesz z niczym... a noc jest ciemna i pełna strachów.

Mateusz

Data: 2019-02-11 21:59:55
Autor: Budzik
dwu na 3000
[...]

No to pytam co proponujesz? Przepala sie i co dalej? Laweta?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2019-02-12 11:19:58
Autor: radekp@konto.pl
dwu na 3000
11 Feb 2019 16:59:56 GMT, w <XnsA9F3B63983759budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

[...]

Niby masz rację, ale jazda w nocy bez 1 światła też bezpieczna nie jest (już
bezpieczniejsza jest jazda z 40km/h na pół-łysych oponach).

Pole do popisu dla ustawodawcy -- "samochód nie otrzyma homologacji, jeżeli
wymiana żarówki trwa dłużej niż 5min./wymaga specjalistycznych narzędzi/itp.".

Data: 2019-02-12 10:44:02
Autor: Mateusz Viste
dwu na 3000
On Tue, 12 Feb 2019 11:19:58 +0100, radekp@konto.pl wrote:
Pole do popisu dla ustawodawcy -- "samochód nie otrzyma homologacji,
jeżeli wymiana żarówki trwa dłużej niż 5min./wymaga specjalistycznych
narzędzi/itp.".

Ale w czym to problem ustawodawcy? Ustawodawca mówi tylko, że ma być bezpiecznie. A szczegóły techniczne każdy z nas może przegłosować portfelem. Jak kto kupuje samochód w którym wymiana żarówki wymaga rozebrania pół auta... No to trudno, nawarzył sobie to niech i budżet na lawety i warsztaty przygotuje.

Mateusz

Data: 2019-02-12 11:49:55
Autor: radekp@konto.pl
dwu na 3000
12 Feb 2019 10:44:02 GMT, w <5c62a372$0$31408$426a74cc@news.free.fr>, Mateusz
Viste <mateusz@nie.pamietam> napisał(-a):

> [...]

Ale w czym to problem ustawodawcy? Ustawodawca mówi tylko, że ma być bezpiecznie. A szczegóły techniczne każdy z nas może przegłosować portfelem. Jak kto kupuje samochód w którym wymiana żarówki wymaga rozebrania pół auta... No to trudno, nawarzył sobie to niech i budżet na lawety i warsztaty przygotuje.

I Ty też masz rację :).
Ale problem w tym, że auta kupują różni ludzie -- i nie mam na myśli że głupi,
tylko zwyczajnie niezorientowani w "trendach" (w końcu auta nie kupuje się co
tydzień).

Data: 2019-02-12 12:21:26
Autor: kk
dwu na 3000
On 2019-02-12 11:44, Mateusz Viste wrote:
[...]

Nikt nie kupuje samochodu dla szybkiej wymiany żarówki. Gdyby producenci musieli płacić za lawety to może i każdy głosowałby portfelem a tak to tylko użytkownicy głosują. To jest kwestia choćby krótkiej odpowiedzialności za wady producenta co w przypadku samochodu mogłoby być dłuższe niż te 6 miesiecy/2 lata szczególnie, że zaraz będziemy mieli tylko światła LED i nie jest zasadny tak krótki czas życia pojazdów. No ale ... to się pewnie sprowadziłoby do przejścia z posiadania na używanie...

Data: 2019-02-12 11:37:17
Autor: Mateusz Viste
dwu na 3000
On Tue, 12 Feb 2019 12:21:26 +0100, kk wrote:
Nikt nie kupuje samochodu dla szybkiej wymiany żarówki.

Nie tak znowu nikt, dla mnie to jeden z kilku istotnych punktów które sprawdzam przy zakupie samochodu - a samochód kupuję średnio co dwa lata.
 - jak łatwo wymienić żarówki, przynajmniej te zewnętrzne
 - jak łatwo zmienić koło
 - na ile trzeba się szarpać żeby położyć tylną kanapę
 - dostęp do świec, filtra oleju i miski
 - prosty dostęp do zaczepów holowniczych z tyłu i z przodu

....i takie tam tam podobne. Rzeczy typu ilość koni, przyspieszenie czy Vmax nie mają dla mnie żadnego znaczenia.

Zdziwiłbym się, gdybym w moich poglądach był osamotniony (ale ankiety też nigdy nie przeprowadziłem - może Queequeg pomoże?).

Mateusz

Data: 2019-02-12 12:52:00
Autor: radekp@konto.pl
dwu na 3000
12 Feb 2019 11:37:17 GMT, w <5c62afed$0$20307$426a74cc@news.free.fr>, Mateusz
Viste <mateusz@nie.pamietam> napisał(-a):

Zdziwiłbym się, gdybym w moich poglądach był osamotniony (ale ankiety też nigdy nie przeprowadziłem - może Queequeg pomoże?).

Zapewniam -- jesteś w mniejszości.

Data: 2019-02-12 12:57:22
Autor: Liwiusz
dwu na 3000
W dniu 2019-02-12 o 12:52, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Mniejszość nie oznacza odosobnienia, w skrajnym przypadku może to być prawie co druga osoba.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-12 15:59:54
Autor: Budzik
dwu na 3000
[...]

Czyli wszelkie nowoczesne swiatła odpuszczasz...
Ciekawe co kupisz za 20 lat :)))

 - jak łatwo zmienić koło

A spotkałes auto w ktorym to by nastreczało jakies wieksze problemy?
Co moze być problematyczne?

 - na ile trzeba się szarpać żeby położyć tylną kanapę
 - dostęp do świec, filtra oleju i miski

Dostep to raz. A dwa to ze sie zapiekają. Bo chyba nie probujesz wykrecic profilaktycznie?

Data: 2019-02-12 16:25:24
Autor: Mateusz Viste
dwu na 3000
On Tue, 12 Feb 2019 15:59:54 +0000, Budzik wrote:
Czyli wszelkie nowoczesne swiatła odpuszczasz...
Ciekawe co kupisz za 20 lat :)))

Póki co żyję i funkcjonuję teraz, a nie w przyszłości. Za 20 lat być może w ogóle nie będzie już żarówek, tylko jakieś wieczne świecidełka. A może niczego nie będzie.

 - jak łatwo zmienić koło

A spotkałes auto w ktorym to by nastreczało jakies wieksze problemy?
Co moze być problematyczne?

Brak koła zapasowego często mocno utrudnia operację wymiany.

 - na ile trzeba się szarpać żeby położyć tylną kanapę - dostęp do
 świec, filtra oleju i miski

Dostep to raz. A dwa to ze sie zapiekają. Bo chyba nie probujesz
wykrecic profilaktycznie?

Mi jakoś nigdy się nie zapiekły tak, żeby nie dało się odkręcić. Z tym, że ja smaruję gwinty (świec i sond O2) smarem miedziowym - nie wiem czy to cokolwiek pomaga, ale być może ma związek z moim brakiem problemów. A może po prostu dotychczas miałem szczęście. No i takie rzeczy dokręcam stosownym momentem - w warsztatach zdarzało mi się widzieć jak wkręcają świece czy śruby od kół na chama bez żadnego umiaru... Wtedy nic dziwnego że po 30kkm nie da się ruszyć. Dlatego wolę sam takie sprawy robić - jest szybciej, taniej i pewniej.

Mateusz

Data: 2019-02-13 09:59:52
Autor: Budzik
dwu na 3000
[...]

Mowie o stosunkowo nowych autach gdzie ta procedura jest wykonywana pierwszy raz. No chyba ze zakładasz ze fabryka skreciła złym momentem...
To po prostu specyfika niektorych silników, znany, przetrenowany, sa nawet specjalne firmy ktore zajmuja sie wyrywaniem...

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2019-02-12 15:59:54
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

To jest kwestia choćby krótkiej odpowiedzialności za wady producenta co w przypadku samochodu mogłoby być dłuższe niż te 6 miesiecy/2

Ano własnie - to jest bardzo dziwne. Samochód kupuje sie na 10 lat minimum a producent odpowiada tylko krótki okres tego czasu.

A potem sa takie kwiatki ze licznik staje na 400kkm i nikt nie czuje sie odpowiedzialny...

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2019-02-12 11:59:55
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Pole do popisu dla ustawodawcy -- "samochód nie otrzyma homologacji,
jeżeli wymiana żarówki trwa dłużej niż 5min./wymaga
specjalistycznych narzędzi/itp.".

I to mi się podoba. Tylko co z wszelkimi nowinkami typu ksenony biksenony etc?

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2019-02-12 13:46:23
Autor: radekp@konto.pl
dwu na 3000
12 Feb 2019 11:59:55 GMT, w <XnsA9F47DEE8B8A0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
> [...]

> specjalistycznych narzędzi/itp.". I to mi się podoba. Tylko co z wszelkimi nowinkami typu ksenony biksenony etc?

Alternatywne dojazdowe zapasowe źródło światła w reflektorze. A może podpis, że
zdajemy sobie sprawę z wady samochodu i ewentualne lawetowanie itp.
Jak stać na biksenony, to stać i na lawetę :P.

Data: 2019-02-12 15:59:54
Autor: Budzik
dwu na 3000
> [...]

podpis, że zdajemy sobie sprawę z wady samochodu i ewentualne
lawetowanie itp. Jak stać na biksenony, to stać i na lawetę :P.

W sumie to ogolnie jak stac na auto to stac na lawete.
Mozna by powiedziec wiecej - jak stac na auto to stac na podatek lawetowy - kazdy co roku +1500 do ubezpieczenia a w razie awarii laweta na koszt panstwa. Tylko czy argument pod tytułem "stac cie" jest rownoznaczny z oczekiwaniem "daj"?

Data: 2019-02-12 11:59:55
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Niby masz rację, ale jazda w nocy bez 1 światła też bezpieczna nie
jest (już bezpieczniejsza jest jazda z 40km/h na pół-łysych
oponach).

W sumie to zalezy ktore swiatlo, czy masz postojówki działajace etc. Ale do wszystkiego trzeba podejsc po ludzku. IMO oczywiście.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-02-10 18:57:01
Autor: kk
dwu na 3000
On 2019-02-10 16:51, Budzik wrote:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

No jak ... innym kierowcom pomogło. Jest oczywiście kwestia na ile taka awaria dyskwalifikuje samochód do jazdy. Mnie dwa ścierwa dowód odebrały choć mogłem naprawić a w oprawie świeciło się inna żarówka, więc samochód jakoś tam był widoczny. Sąd uniwinnił, ale niezależnie od tego uważam, że niepotrzebnie ich matki spłodziły bo walka między dobrem a złem to nie jest powód by takie g... na drodze spotykać.

Data: 2019-02-10 15:51:51
Autor: Budzik
dwu na 3000
[...]

ROTFL
nigdy nie rozmawiałes normalnie z policjantem?

[...]

wiara w homologacje wszystkiego jest fantastyczna.

najlepiej jak homologowali iskry jako posiadajace mozliwosc utrwalania obrazu :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2019-02-10 16:17:40
Autor: Mateusz Viste
dwu na 3000
On Sun, 10 Feb 2019 15:51:51 +0000, Budzik wrote:
ROTFL wiara w homologacje wszystkiego jest fantastyczna.

Tu nie chodzi o wiarę, a o przepisy i bezpieczeństwo na drogach. Policjant z drogówki nie ma wykształcenia ani wiedzy pozwalającej stwierdzić czy twoja w domu obtaśmowana lampa nie zabije kogoś.

Mateusz

Data: 2019-02-10 19:04:16
Autor: kk
dwu na 3000
On 2019-02-10 17:17, Mateusz Viste wrote:
[...]

To niech zawód zmieni

Data: 2019-02-10 22:59:59
Autor: Budzik
dwu na 3000
[...]

Kogos? Mowmy dokładniej! Dzieci w przedszkolu o ktorych w watku obok...!

Data: 2019-02-10 11:09:11
Autor: MF
dwu na 3000
On 09/02/2019 18:33, radekp@konto.pl wrote:
[...]

A co dopiero, gdyby tam było przedszkole w przyszłości.

--
MF

Data: 2019-02-10 12:59:59
Autor: Budzik
dwu na 3000
Użytkownik MF noemail@nospam.noproblem.invalid ...

[...]

W którym niankami byłby zakonnice! I jedna z nich w ciazy!

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2019-02-10 13:40:35
Autor: Mateusz Viste
dwu na 3000
On Sun, 10 Feb 2019 12:59:59 +0000, Budzik wrote:
[...]

....z trojaczkami.

Mateusz

Data: 2019-02-10 15:34:01
Autor: MF
dwu na 3000
On 10/02/2019 13:40, Mateusz Viste wrote:
[...]

...z trojaczkami.

A każdy z trojaczków miałby innego ojca.

--
MF

Data: 2019-02-10 15:59:58
Autor: Budzik
dwu na 3000
[...]

ojca-biskupa lub ojca-dyrektora... --
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2019-02-10 17:49:18
Autor: Shrek
dwu na 3000
W dniu 10.02.2019 o 16:59, Budzik pisze:

A każdy z trojaczków miałby innego ojca.

ojca-biskupa lub ojca-dyrektora...

I ojca-mateusza;)

Shrek

Data: 2019-02-05 00:14:46
Autor: LordBluzg(R)
dwu na 3000
W dniu 2019-02-04 o 22:29, sczygiel@gmail.com pisze:
https://epoznan.pl/news-news-92296-Niestachowska_3000_skontrolowanych_kierowcow._Ilu_bylo_pod_wplywem_alkoholu

W Gdańsku był 1 na resztę...
No ok. Jakby tych 2 nie zatrybiło to by w nich wjechali trzeźwi i zabiło. Pasi? Zostali wychwyceni i Policja uratowała im życie. Warto?

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-02-05 19:56:28