dwumiesięczny płód zwany przez katoli "dzieckiem"

Data: 2010-06-09 21:14:40
Autor: awe
dwumiesięczny płód zwany przez katoli "dzieckiem"
A ty taki nowoczesny ze nie myjesz juz nog?
awe

Data: 2010-06-09 22:34:35
Autor: bartez

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huop18$oo0$1news.onet.pl...
A ty taki nowoczesny ze nie myjesz juz nog?
awe
Albo kurwa człowiek albo nie człowiek zdecydujcie się wreszcie

Data: 2010-06-10 00:11:23
Autor: awe

Użytkownik "bartez" <mcbartus@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c0ffaec$0$2593$65785112news.neostrada.pl...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
a ja sobie takim kalem jak wy to nie zawracam glowy
awe

Data: 2010-06-10 01:44:23
Autor: bartez

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hup3cl$onn$1news.onet.pl...

[...]

Czyli płód to dla zwyrodnialca kał. Cóż to ja w takim razie też nie zawracam sobie "wami" głowy.

Data: 2010-06-11 14:22:01
Autor: awe

Użytkownik "bartez" <mcbartus@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c102769$0$2604$65785112news.neostrada.pl...

[...]

jestescie plodem? a to cos nowego
awe

dwumiesięczny płód zwany przez katoli "dzieckiem"