dwupasmówką pod prąd - samobójstwo?

Data: 2012-08-07 09:43:59
Autor: ad
dwupasmówką pod prąd - samobójstwo?
Data: 2012-08-07 10:48:22
Autor: Robert_J
dwupasmówką pod prąd - samobójstwo?
prawda to?

Kilka miesięcy temu sam byłem świadkiem, jak facio wyjechał ze stacji benzynowej na "10" pod prąd. Stacja koło Kobylanki (Motaniec, między Stargardem a Szczecinem). Jak go mijałem to właśnie radośnie ruszał pod prąd. Tylko tam jest na szczęście płasko i chyba szybko się zorientował że coś jest nie halo :-). Jak wracałem to nie widziałem żadnych śladów wypadku.

Data: 2012-08-07 18:25:10
Autor: nazgul
dwupasmówką pod prąd - samobójstwo ?
W dniu 2012-08-07 09:43, ad pisze:
prawda to?
bo tylko wp i fakt przytaczają
http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,14824903,wiadomosc.html?ticaid=1ef19

podczas jazdy odwrócili się do matki, która siedziała z tyłu,
i stracili punkt odniesienia ;-)

Data: 2012-08-07 18:50:23
Autor: DoQ
W dniu 07-08-2012 09:43, ad pisze:
prawda to?
bo tylko wp i fakt przytaczają
http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,14824903,wiadomosc.html?ticaid=1ef19

"Zupełnie niewinnymi ofiarami byli mężczyźni z drugiego BMW. Robert Grębowiec ( 30 l.) kierował autem. Razem z nim był kolega Łukasz Szpyt ( 25 l.). W okolicy miejsca wypadku pracowali przy budowie autostrady A4 i wracali z nocnej zmiany. 30-latek zostawił żonę oraz dwójkę małych dzieci (7 i 2 l.). – Był wspaniałym, odważnym człowiekiem. Nasza rodzina została okaleczona na zawsze - mówi smutno pani Maria, matka mężczyzny"

Szkoda że sprawcy nie zdychali świadomie przez parę godzin...

--
Pozdr.

dwupasmówką pod prąd - samobójstwo?