dwupierdzian helu

Data: 2011-07-08 22:49:22
Autor: pluton
dwupierdzian helu
zartowalem...

ale cisnienie wam skoczylo, co nie ?

Nullification

Data: 2011-07-08 21:28:02
Autor: obserwator
dwupierdzian helu
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
zartowalem...

ale cisnienie wam skoczylo, co nie ?

 To na tej kokainie od kumpla Tuska, Drzewieckiego, macie takie odloty?

Specjalne dzialki wam daja przed wpuszczeniem do sieci?

Data: 2011-07-09 00:18:38
Autor: Lorn
dwupierdzian helu
W dniu 2011-07-08 23:28,  obserwator pisze:
[...]

Chyba musicie być na specjalnych psychotropach, przepisywanych przez Maciorkę, by klepać takie bzdury :>

Data: 2011-07-08 22:30:15
Autor: obserwator
dwupierdzian helu
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

Chyba musicie być na specjalnych psychotropach, przepisywanych przez Maciorkę, by klepać takie bzdury :>

:))))).. ...no i nie mam racji. Takie teksty moze zamieszczac albo psychicznie
chory, albo ktos na haju.

Tusk w PE, tez mial wygla i zachowanie nacpanego jakims swinstwem.
Warto sobie jego twarzyczke sprawdzic na zdjeciach:))

Data: 2011-07-09 00:34:53
Autor: Lorn
dwupierdzian helu
W dniu 2011-07-09 00:30,  obserwator pisze:

Specjalne dzialki wam daja przed wpuszczeniem do sieci?

Chyba musicie być na specjalnych psychotropach, przepisywanych przez
Maciorkę, by klepać takie bzdury :>

:)))))..

To potwierdza moja teorię... :>

...no i nie mam racji.

Za dużo ćpasz.

Tusk w PE, tez mial wygla i zachowanie nacpanego jakims swinstwem.

Wygla? Człowieku, rzuć ten syf puki jeszcze możesz :>

Warto sobie jego twarzyczke sprawdzic na zdjeciach:))

Tak wygląda twarz 'zażenowania' normalnego polaka, po wypowiedzi matoła w PE... Co ciebie matołku to interesuje... Siedzisz sobie w USA, a Rydzyk i tak was doi :-p Heh głupota nie zna granic :)

Data: 2011-07-08 22:49:47
Autor: obserwator
dwupierdzian helu
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Wygla? Człowieku, rzuć ten syf puki jeszcze możesz :>

poki jeszcze moge to widze, ze robisz razace bledy orto i zawsze piszesz
kompletnie nie na temat. Wygla? moze wygla skoro ma takich wielbicieli:)

Data: 2011-07-09 01:00:46
Autor: Lorn
dwupierdzian helu
W dniu 2011-07-09 00:49,  obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):

Wygla? Człowieku, rzuć ten syf puki jeszcze możesz :>

poki jeszcze moge

Rzuć póki 'mój błąd' możesz... Bóg z tobą i twoim nałogiem :>

Data: 2011-07-08 23:08:33
Autor: obserwator
dwupierdzian helu
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> poki jeszcze moge

Rzuć póki 'mój błąd' możesz... Bóg z tobą i twoim nałogiem :>

a na j. polski mozesz ten tekst przetlumaczyc, poki tutaj jeszcze jestem?

Data: 2011-07-09 01:33:29
Autor: Lorn
dwupierdzian helu
W dniu 2011-07-09 01:08,  obserwator pisze:
poki tutaj jeszcze jestem?

U ciebie dopiero 8:30pm :>

Data: 2011-07-09 10:32:44
Autor: u2
dwupierdzian helu
W dniu 2011-07-09 00:30,  obserwator pisze:
Tusk w PE, tez mial wygla i zachowanie nacpanego jakims swinstwem.
Warto sobie jego twarzyczke sprawdzic na zdjeciach:))

Twarz i szyja nabrzmiale. POlityka ani harpanie w gale wyraznie mu nie
sluza :)

Data: 2011-07-08 23:42:24
Autor: u2
Nangar Hel

Data: 2011-07-09 00:16:55
Autor: Lorn
dwupierdzian helu
W dniu 2011-07-08 22:49, pluton pisze:
zartowalem...

ale cisnienie wam skoczylo, co nie ?

Zaraz hans, albo gorsza menda złoży udowodnioną nagiętymi faktami 'pod swoją matrixowską teorie dziejów' wizję... Obezwładniony samolot helem, to już nie modne :>

Data: 2011-07-09 07:52:05
Autor: HaMMeR
dwupierdzian helu
On 8 Lip, 22:49, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
zartowalem...

ale cisnienie wam skoczylo, co nie ?

Za takie zarty z wypoczywajacego Prezydenta, to mozesz zostac
obudzony mocno wczesnie rano.., zartownisiu!

Data: 2011-07-09 08:00:10
Autor: [heÂŽsk]
dwupierdzian helu
On Fri, 8 Jul 2011 22:49:22 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

zartowalem...

ale cisnienie wam skoczylo, co nie ?

 dobre. expierdy z pis musza przemyslec czy przypadkiem
 dwupierdzian helu (blizniaczy zwiazek) nie jest jednym
 z glownych metod zamachu.

dwupierdzian helu