Data: 2011-05-19 19:24:40 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
dwusuw a czretosuw | |
staszaiwa@vp.pl pisze:
wytłumaczcie laikowi czym poza konstrukcją różnią się w praktyce silniki Dwusuw: słabe hamowanie silnikiem niższy moment na małych obrotach dużo częstsza obsługa serwisowa. W skrajnych przypadkach, wymiana tłoka co N motogodzin, gdzie N < 10. wyższe moce uzyskiwane z tej samej pojemności czterosuw: lepsze hamowanie silnikiem, przyjemniejsza charakterystyka momentu obrotowego Dłuugo nie trzeba zmieniać tłoków -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2011-05-19 20:43:45 | |
Autor: Norbi | |
dwusuw a czretosuw | |
W dniu 2011-05-19 19:24, Piotr Rezmer pisze:
staszaiwa@vp.pl pisze: Wieksze spalanie Tanszy w naprawach...
Nie ma nic przyjemniejszego niz zapach oleju do 2-suwow o poranku :) Co do dlugiej wymiany tlokow to sie troche mylisz - w takiej cwiartce tloki sie zmienia do 80 mth Przy amatorskiej jezdzie na 125 w 2t tlok spokojnie daje rade ok 40-50 mth Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-05-20 09:25:32 | |
Autor: Jasio | |
dwusuw a czretosuw | |
Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości news:4dd564f1$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
Nie ma nic przyjemniejszego niz zapach oleju do 2-suwow o poranku :) Napalm. Zapomniałeś o napalmie. -- Jasio etz vfr |
|