dx.com - koniec tanich zakupów?

Data: 2016-03-04 13:40:38
Autor: radekp@konto.pl
dx.com - koniec tanich zakupów?
Odwiedziłem dzi¶ dx.com i tak widzę, że darmowa wysyłka to od 120zł, za to
ekspresem.
Czego¶ nie zauważyłem czy nie ma już tańszych zakupów z dłuższym czasem
oczekiwania?

Data: 2016-03-04 14:31:27
Autor: AL
On 2016-03-04 13:40, radekp@konto.pl wrote:
[...]

ależ sk±d - dodałem cokolwiek do koszyka i otrzymalem:
Order Subtotal: PLN 1863,75
Shipping Cost: PLN 0,00
Free Shipping
(z uwag±, że shipping is free gdy zamówienie przekracza 60.04pln)

Data: 2016-03-04 14:57:23
Autor: radekp@konto.pl
dx.com - koniec tanich zakupów?
Fri, 04 Mar 2016 14:31:27 +0100, w <nbc2ho$h2l$1@dont-email.me>, AL
<adam@skads.tam.pl> napisał(-a):

On 2016-03-04 13:40, radekp@konto.pl wrote:
> [...]
Shipping Cost: PLN 0,00
Free Shipping
(z uwag±, że shipping is free gdy zamówienie przekracza 60.04pln)

Pisałem, że od 120zł, a nie od 1863 :)

Data: 2016-03-04 15:48:27
Autor: AL
<adam@skads.tam.pl> napisał(-a):

On 2016-03-04 13:40, radekp@konto.pl wrote:
[...]

a co napisałem pod spodem w nawiasie?  (od 60.04pln masz free shipping - dlaczego taka kwota? nie wiem)

Data: 2016-03-04 15:54:34
Autor: radekp@konto.pl
dx.com - koniec tanich zakupów?
Fri, 04 Mar 2016 15:48:27 +0100, w <nbc724$2l9$1@dont-email.me>, AL

On 2016-03-04 14:57, radekp@konto.pl wrote:
> Fri, 04 Mar 2016 14:31:27 +0100, w <nbc2ho$h2l$1@dont-email.me>, AL
> <adam@skads.tam.pl> napisał(-a):

a co napisałem pod spodem w nawiasie?  (od 60.04pln masz free shipping - dlaczego taka kwota? nie wiem)

U mnie było 30$, czyli jakie¶ 120zł.

Data: 2016-03-04 16:52:06
Autor: radekp@konto.pl
dx.com - koniec tanich zakupów?
Fri, 04 Mar 2016 15:54:34 +0100, w
<fc8jdbh4m7erfkkuu11p827b30j28c1gm7@4ax.com>, "radekp@konto.pl"

<adam@skads.tam.pl> napisał(-a):

> a co napisałem pod spodem w nawiasie?  (od 60.04pln masz free shipping - > dlaczego taka kwota? nie wiem)

U mnie było 30$, czyli jakie¶ 120zł.

Dobra, widzę że co ciekawsze oferty przeniesione do jakiego¶ DX EUDirect i już
nie jest tak atrakcyjnie :)

Data: 2016-03-04 14:33:19
Autor: J.F.
dx.com - koniec tanich zakupów?
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4g0jdb1lr28thptn7050lubr253oa741mm@4ax.com...
[...]

PiS sie tak odgraza, ze moze sie wystraszyli ?
I czekaja na wyjasnienie sytuacji prawnej, nie chcac ryzykowac ze przesylka przyjdzie juz na nowych przepisach.

Ale to by strasznie dobre rozeznanie sytuacji mieli ...

J.

Data: 2016-03-05 13:36:50
Autor: m4rkiz
<radekp@konto.pl> wrote in message news:4g0jdb1lr28thptn7050lubr253oa741mm4ax.com...
[...]

dx kiedys byl ok, teraz na ali wychodzi taniej

--
http://db.org.pl/

dx.com - koniec tanich zakupów?