dx.com - koniec tanich zakupów?

Data: 2016-03-04 14:33:19
Autor: J.F.
dx.com - koniec tanich zakupów?
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4g0jdb1lr28thptn7050lubr253oa741mm@4ax.com...
Odwiedziłem dziś dx.com i tak widzę, że darmowa wysyłka to od 120zł, za to
ekspresem.
Czegoś nie zauważyłem czy nie ma już tańszych zakupów z dłuższym czasem
oczekiwania?

PiS sie tak odgraza, ze moze sie wystraszyli ?
I czekaja na wyjasnienie sytuacji prawnej, nie chcac ryzykowac ze przesylka przyjdzie juz na nowych przepisach.

Ale to by strasznie dobre rozeznanie sytuacji mieli ...

J.

Data: 2016-03-04 14:35:35
Autor: AL
On 2016-03-04 14:33, J.F. wrote:
[...]