dx.com - przesylka nie dotarla

Data: 2014-02-13 09:55:41
Autor: radekp@konto.pl
dx.com - przesylka nie dotarla
Oczywiście przegapiłem termin 45 dni w Paypalu (sporo -- 3x :) ).
Dx.com robi jakieś problemy z refundowaniem czy ponowną wysyłką?
Napisałem emaila, ale ich odpowiedzi, delikatnie mówiąc, są wymijające.

Przerabiał ktoś ten problem?

Data: 2014-02-13 09:29:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 13 Feb 2014 09:55:41 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

Do tej pory nie robił żadnych problemów. Inna rzecz, że dwie przesyłki
zamówione tego samego dnia z Hong Kongu (inna firma), jedna dotarła do
Polski prawie 3 tygodnie po drugiej, wysłanej do Wielkiej Brytanii.
Przesyłki z dealextreme ogólnie idą bardzo długo, plus poczta z trąbką plus
przydupasy Rostowskiego czy tam jego następcy - może jeszcze dojść

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-02-13 11:59:29
Autor: radekp@konto.pl
dx.com - przesylka nie dotarla
Thu, 13 Feb 2014 09:29:05 +0000, w <1imfer10vswbi$.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

> [...]

Przesyłki z dealextreme ogólnie idą bardzo długo, plus poczta z trąbką plus
przydupasy Rostowskiego czy tam jego następcy - może jeszcze dojść

To jakieś duperele za 20 USD. Zamówienie z 10/2013, więc szansy na dotarcie już
raczej nie ma. Do tej pory z dx.com szło ze 30-45 dni.

Data: 2014-02-13 12:45:54
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 13 Feb 2014 11:59:29 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

To jakieś duperele za 20 USD. Zamówienie z 10/2013, więc szansy na dotarcie już
raczej nie ma. Do tej pory z dx.com szło ze 30-45 dni.

No to raczej nie. Z reklamacjami nie robili nigdy problemu. Ale też żadna
przesyłka mi ani nikomu znanemu nie zaginęła do tej pory

Data: 2014-02-13 14:11:26
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
dx.com - przesylka nie dotarla
Dnia 2014-02-13, o godz. 12:45:54
> [...]

No to raczej nie. Z reklamacjami nie robili nigdy problemu. Ale też
żadna przesyłka mi ani nikomu znanemu nie zaginęła do tej pory

Mnie rok temu zaginęła paczka od nich za ~4-5$ z dwoma pokrowcami na
telefony. Po złożeniu reklamacji dostałem oba pokrowce w nowej
przesyłce.

Przesyłki poniżej 15$ nie mają darmowego trackingu - można za niego
dopłacić OIDP 1,70$.  Warto to zrobić - wtedy wiadomo gdzie paczka
zaginęła i przyspiesza to reklamację.

Zdrówko

Data: 2014-02-14 02:02:04
Autor: rageofhonor

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:s12pf9leqq31uhgk26kv9skqng33qp69rc4ax.com...
[...]

Szkoda że nie otworzyłeś sporu bo go zawsze można zamknąć. Nawet czasami przyspiesza realizację gdy sprzedający zwleka z wysyłką. Kiedyś zamówiłem nasiona z Niemiec a sprzedający zapomniał o wysyłce. Otwarcie sporu dzień przed jego zakończeniem pomóg pozytywnie rozwiązać problem.

Data: 2014-03-10 10:56:05
Autor: radekp@konto.pl
dx.com - przesylka nie dotarla
Fri, 14 Feb 2014 02:02:04 +0100, w
<52fd6b15$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>, "rageofhonor" <wein@wp.pl>
napisał(-a):

[...]

Przegapiłem termin 30 dni, ale z dx.com chyba nigdy nie szło krócej.

W każdym bądź razie zaoferowali:
- ponowną wysyłkę,
- zwrot na konto w dx.com do wydania później
- zwrot na kartę

dx.com - przesylka nie dotarla