dylemat

Data: 2010-04-16 21:46:20
Autor: Menel
dylemat
UGI <ugi3@wp.pl> napisał(a):
rower a nie ja :)) Opony (szczeg=F3lnie tylnia, na kt=F3rej ulokowany jest
wi=EAkszy procent ci=EA=BFaru) wydaj=B1 si=EA za cienkie i nie wyobra=BFam sobie
zamontowania dw=F3ch sakw z przodu, z ty=B3u i przejechania W MIAR=CA
bezusterkowego tylu kilometr=F3w.
A co ty chcesz wozić w tych wszystkich sakwach?

Data: 2010-04-16 15:38:46
Autor: UGI
dylemat
On 17 Kwi, 01:46, "Menel " <mene...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

A co ty chcesz wozić w tych wszystkich sakwach?

Wszystko co niezbędne na 10 miesięczny wyjazd.

Data: 2010-04-17 06:36:59
Autor: Menel
dylemat
UGI <ugi3@wp.pl> napisał(a):
On 17 Kwi, 01:46, "Menel " <mene...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> A co ty chcesz wozi=E6 w tych wszystkich sakwach?

Wszystko co niezb=EAdne na 10 miesi=EAczny wyjazd.

Na wyjazd 10 miesięczny i 10 dniowy zabierasz dokładnie to samo, chyba że chcesz zabrać 500 chińskich zupek.

Data: 2010-04-17 13:38:24
Autor: Titus Atomicus
dylemat
In article <a248323a-2b49-469f-af05-9b60ab266660@g30g2000yqc.googlegroups.com>,
 UGI <ugi3@wp.pl> wrote:

On 17 Kwi, 01:46, "Menel " <mene...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> A co ty chcesz wozić w tych wszystkich sakwach?

Wszystko co niezbędne na 10 miesięczny wyjazd.

Ojej, a co ty chcesz robic przez 10 miesiecy w Europie?
To drogi wyjazd bedzie...
TA

Data: 2010-04-17 05:12:43
Autor: UGI
dylemat
On 17 Kwi, 15:38, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Ojej, a co ty chcesz robic przez 10 miesiecy w Europie?
To drogi wyjazd bedzie...

Luzik, pod tym względem wszystko jest dopięte na ostatni guzik.
Pieniądze sa, umowy z pracodawcą nię będę przedłużał,  mam też kilka
upatrzonych miejsc, w których będę mógł popracować i przezimowac bez
jeżdżenia. Także na papierze jest ok, wszystko wyjdzie w praniu,
wyjazd można skrócić lub wydłużyć. Chcę zachować elastyczność i co
najwazniejsze, nie gonić się.

dylemat