dylemat - co wybrać?

Data: 2009-09-15 12:19:59
Autor: J.
dylemat - co wybrać?

- Astra II
- Ford Focus I

cenowo odpada - musiałbyś mieć przynajmniej 2x tyle ...

pozdr.
J.

Data: 2009-09-15 16:58:02
Autor: atman
dylemat - co wybrać?

Użytkownik "J." <snek@go2.pl> napisał w wiadomości news:4aaf6a4d$1news.home.net.pl...

- Astra II
- Ford Focus I

cenowo odpada - musiałbyś mieć przynajmniej 2x tyle ...

   A nie, nie, nie. Focusa  I  1,8 benzyna `99 kupiłem
   za 9000 zł od drugiego właściciela wyhaczone na Allegro.
   Auto było kupione w Polsce w sklepie.
   Nie bite, do wymiany  komplet opon, widać już gniazdka rudej.
   Pozatym śmiga aż mio.

Data: 2009-09-16 08:45:47
Autor: ..Aldi..
dylemat - co wybrać?
[...]

ano właśnie
masz to autko w kombi czy hatchback/sedan?
jak sie spisuje zawieszenie?
jakieś konieczne naprawy na starcie, poza wymiana płynów i filtrów?

jak zachowanie na drodze? czy wychwalana trakcja rzeczywiście warta
wychwalania? jak elektryka?

sorki, że tak wypytuję, ale wiesz... :))

Data: 2009-09-15 18:49:40
Autor: Jacek Osiecki
dylemat - co wybrać?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 12:19:59 +0200, J. napisał(a):
- Astra II
- Ford Focus I
cenowo odpada - musiałbyś mieć przynajmniej 2x tyle ...

Bez przesady... FF'2003, kombi, 1.8TDDI w świetnym stanie - kupiony za
18kpln. A z 1999 to już będzie zdecydowanie taniej...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

dylemat - co wybrać?