dylemat - co wybrać?

Data: 2009-09-15 12:23:11
Autor: Qwerty
dylemat - co wybrać?
...Aldi.. pisze:

cena około 10.000, najlepiej nieco poniżej, nie mam zacięć sportowych,
nie wariuję na drodze, ale czasem mam dłuższe przejazdy (wyjazd nad
morze, służbowy wyjazd po całym kraju) dlatego też klimatyzacja
a i chętnie ABS, koniecznie kombi lub van

co byście polecili jako mało się psujące i nierdzewiejące, bo auto będzie
parkowane pod chmurką...

a może jakieś inne propozycje? dziękuję z góry za podpowiedzi

Ford Mondeo Mk2

Data: 2009-09-15 12:23:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
dylemat - co wybrać?
Qwerty pisze:
..Aldi.. pisze:

[...]

Chyba Mk1 FL. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-09-15 12:39:26
Autor: ..Aldi..
dylemat - co wybrać?
Ford Mondeo Mk2

Chyba Mk1 FL. :P

boje się Mondeo.. żre je rdza.. dzieją się różne rzeczy...
widziałem u kolegów - jeden miał Mk1, a drugi Mk2
miałem już duże auto, limuzynę, jak już się wpadnie w koszty
to można się w nich zakopać na dobre....

dlatego kompakt
rodzina mieściła się w Grande Punto, więc jak będzie coś
wielkości Focusa, to na pewno będzie ok na kilka lat

Data: 2009-09-15 04:13:29
Autor: Luca
dylemat - co wybrać?
On 15 Wrz, 12:39, "..Aldi.." <rom...@poczta.fm> wrote:

> [...]

dlatego kompakt
rodzina mieściła się w Grande Punto, więc jak będzie coś
wielkości Focusa, to na pewno będzie ok na kilka lat

Zaniedbany kompakt tez moze wygenerowac koszty wcale nie duzo
mniejsze, niz w przypadku limuzyny ;-)
Astry i Focusy tez lubi ruda, wcale w nie mniejszym stopniu, niz
Mondeo ...

Z rocznika '99 i z cena 10 kpln nie wymagaj cudow.

Pzdr

Data: 2009-09-15 14:19:15
Autor: Vlad The Ripper
dylemat - co wybrać?
W okolicach 10 tys zł to wyceniane są Golfy MK3, roczniki 96-97,
niektóre egzemplarze miały fajne silniki i dobre wyposażenie.
Niestety znalezienie takiego MK3 w sensownym stanie obecnie
graniczy z cudem...

Nie przesadzałbym. Poza tym w ogóle trudno znaleźć ponad 10 letnie auto w idealnym stanie. Ale za tą kasę to raczej tylko benzyniak.

Data: 2009-09-15 14:45:42
Autor: .Peeter
dylemat - co wybrać?
Użytkownik "Vlad The Ripper" napisał:
Nie przesadzałbym. Poza tym w ogóle trudno znaleźć ponad 10 letnie auto w idealnym stanie. Ale za tą kasę to raczej tylko benzyniak.

No fakt, Golf MK3 TDI 90/110 będzie droższy... :-)

A w tym modelu wybór silników benzynowych był akurat taki
sobie dla przeciętnego kowalskiego. Sensowne są dopiero
1.8 90PS, 2.0 115PS, 2.0 150PS, 2.8 174PS i 2.9 190PS. :-)

Tak swoją drogą korci mnie, żeby za jakiś czas poszukać
i kupić ładne 2.9 synchro jako fun car, ale to ciężka misja... :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-09-15 14:56:44
Autor: Vlad The Ripper
dylemat - co wybrać?

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8o29q$82s$1news.telbank.pl...
[...]

Coś mi się zdaje, że w wersji kombi to tylko pierwsze 2 montowali. A 2,9 to chyba szedł w paskach i audicach, bo jakoś mi sie kojaży z montażem wzdłużnym.

Tak swoją drogą korci mnie, żeby za jakiś czas poszukać
i kupić ładne 2.9 synchro jako fun car, ale to ciężka misja... :-)

Bardzo ciężka, bo albo zapuszczone, że ma 120KM, albo rozwalone to synchro, albo ofiara wieś tuningu i w dodatku trzeba wydać 15 kzł za auto warte 5kzł.
Tak czy owak powodzenia :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-09-15 15:06:54
Autor: .Peeter
dylemat - co wybrać?
Użytkownik "Vlad The Ripper" napisał:
Coś mi się zdaje, że w wersji kombi to tylko pierwsze 2 montowali.

Oj chyba tak... W Vento był większy wybór. :-)

A 2,9 to chyba szedł w paskach i audicach, bo jakoś mi sie kojaży
z montażem wzdłużnym.

2.9 to zmodyfikowane 2.8, montowany był w Golfach 3 VR6 Synchro
i Corrado VR6 jako najmocniejsza jednostka, w dodatku z napędem
na przód. W Paskach w tamtym okresie montowane były 2.8 na 100%,
ale czy 2.9 to nie wiem. Nie każdy model Passata miał silnik
wzdłużnie... :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-09-16 08:10:38
Autor: Vlad The Ripper
dylemat - co wybrać?
2.9 to zmodyfikowane 2.8, montowany był w Golfach 3 VR6 Synchro
i Corrado VR6 jako najmocniejsza jednostka, w dodatku z napędem

Racja. Mi się pomyliło.

Data: 2009-09-15 18:51:20
Autor: Jacek Osiecki
dylemat - co wybrać?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 12:39:26 +0200, ..Aldi.. napisał(a):
Ford Mondeo Mk2
Chyba Mk1 FL. :P
boje się Mondeo.. żre je rdza..

Co do tej rdzy - to bać się można, ale w fordach starszych niż 12 lat albo
takich, których użytkownicy żałowali głupich 61zł rocznie na przeglądy
blacharki... :)

dlatego kompakt
rodzina mieściła się w Grande Punto, więc jak będzie coś
wielkości Focusa, to na pewno będzie ok na kilka lat

Focus też rdzewieje - i z uwagą jw. Mój już drugi raz miał robione drzwi
na gwarancji (rocznik 2003, grudzień).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-09-16 01:21:28
Autor: Tomek Glowka
dylemat - co wybrać?
> [...]
miałem już duże auto, limuzynę, jak już się wpadnie w koszty
to można się w nich zakopać na dobre....
Ze względu na koszty eksploatacji? Są chyba większe i względnie
niedrogie auta, popularnych w Polsce marek. Mam na myśli, np.: Fiata
Marea, Peugeota 406, może Opla Vectrę.
rodzina mieściła się w Grande Punto, więc jak będzie coś
wielkości Focusa, to na pewno będzie ok na kilka lat
Na pięć osób? Słownie 5? Jeździliście GP w komplecie, w dłuższe trasy?
Napisz coś więcej na ten temat (-; 3 osoby z tyłu to zawsze jest
ścisk, a jeżeli więcej niż jedna wymaga fotelika to ... to jest
strasznie niewygodnie /-: Może wsiądźcie do np. do Multipli żeby
poczuć różnicę? Albo lepiej do Tico .. potem nawet w Astrze I będzie
Wam wygodnie d-:
pozdrawiam, tomek

PS. Miałem na 4 osoby Renault Twingo (2 kolejne). Bagażnik był dla nas
"wystarczający", więc wszystko dasię. Mimo to, do obecnej Mazdy 323F
(kompakt na płycie 626) rzaaaadko zabieram kogoś jeszcze - z tyłu
ciężko chociażby pasy pozapinać.

dylemat - co wybrać?