dylemat - co wybrać?

Data: 2009-09-15 12:35:21
Autor: BartekZX9R
dylemat - co wybrać?

Użytkownik "..Aldi.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h8no66$o6b$1news.interia.pl...
jak najmniej awaryjne (ale odkrycie), bo koszty, a znam się na naprawach
średnio

najbardziej mi się podobają i zakres cenowy od biedy odpowiedni:
cena około 10.000, najlepiej nieco poniżej, nie mam zacięć sportowych,
nie wariuję na drodze, ale czasem mam dłuższe przejazdy (wyjazd nad
morze, służbowy wyjazd po całym kraju) dlatego też klimatyzacja
a i chętnie ABS, koniecznie kombi lub van

co byście polecili jako mało się psujące i nierdzewiejące, bo auto będzie
parkowane pod chmurką...

a może jakieś inne propozycje? dziękuję z góry za podpowiedzi
A takie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9343599
malo awaryjne, duze w srodku, niezle jezdzi...

Bartek
Blue9'99
Ave1,8
EL